X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Titel på Arcadespil?


Svar
nerosnerosSkrevet 07/01-07 18:04, rettet 07/01-07 18:05 
Jeg kan huske jeg engang spillede et arcadespil på den lokale grillbar, som vist beskrives bedst som et platform/action spil. Nok fra 87-92 tiden vil jeg mene.

Man skal hjælpe en sort hårdet fyr lidt i stil med en manga figur, eller sådan noget, men husker dårligt hvordan han egentligt så ud. Man skulle gennemfører en masse forskellige baner og skyde sig vej mod sine fjender og til sidst endte banen med en bossfight. Jeg husker der var noget specielt med den måde man kune skyde på. Der var forskellige power ups og man kunne vidst også oplade sit skud. Spillet var ret svært og man skulle virkelig vide hvordan banen så ud før man kunne gennemfører runden. Jeg husker også at der var nogle baner med vand. Hvad var det nu for et spil det var meget godt syntes jeg den gang.

Hvis nogen kan hjælpe mig med min måske lidt klundede forklaring af spillet må de meget gerne hjælpe med title.

Håber i kan hjælpe.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/01-07 22:37 
Den beskivelse passer godt nok på ufatteligt mange arkadespil :D

Men kunne det være:

Midnight Resistance?
AV Intelligent Terminal
HeroldHeroldSkrevet 07/01-07 23:30 
Jeg kommer til at tænke på Strider.

Strider
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 07/01-07 23:46 
Man skyder da ikke i Strider? Og der er så vidt jeg husker ingen vandbaner i Midnight Resistance.

Det er svært at hjælpe med så lidt info. Hvis du kunne huske hvad det specielle var ved måden man skød på, ville det nok være meget nemmere. Alt det andet er jo ret ensartet for utroligt mange spil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 08/01-07 08:55 
Ja jeg ved godt det passer ind på rigtig mange arcade spil og det ikke er nemt ;-)! Det er også den grundlæggende måde man bygger et platforms spil op på. Så vidt jeg husker var det vist ud af armene man kunne skyde. Det kunne måske godt minde en del om spillet Toki måske. Det var heller ikke den mere puttenuttede platform genre. Det havde et specielt råt look.

Sorry jeg ved den er svær det er også lang tid siden og jeg har ikke set det siden. Måske det har en japansk titel.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 08/01-07 09:19 
Kan du huske noget om hvordan grafikken var? Gammeldags som i Toki, eller måske lidt ældre? Eller flottere, med flere farver?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 08/01-07 09:25 
Jeg vil mene graffikken er gammeldags ligesom i Toki. Figuren man spillede var vist lidt i stil med en dragonballs figur med et stort hoved osv.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 08/01-07 10:26 
RJK>
Man skyder da ikke i Strider?

Nej, jeg tænkte at den der specielle måde man skød på, rent faktisk kunne være at han ikke skød :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/01-07 11:05 
Du kan nok ikke redde den... :D
RJKRJKSkrevet 08/01-07 12:26, rettet 08/01-07 12:27 
Jeg bliver også ved med at synes det lyder som Bionic Commando/Top Secret, af en eller anden grund, men der skyder man jo heller ikke, og der er heller ingen vandbane :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 08/01-07 18:01 
Jeg må lade det vile i fred. Jeg kan ikke huske mere fra det sorry. Det er slet ikke et mainstream spil som Bionic Commando og den slags. Sikkert en sjælden titel herhjemme!....hmmm måske dukker det op engang ved et tilfælde så vil jeg vende tilbage og vise jer det. Hvis jeg da kan finde det ude på nettet?
Bashful Neophyte
OmenOmenSkrevet 12/01-07 12:58 
For mig lyder det som "Thunderhoop".

Thunderhoop
Vote Ficus!
nerosnerosSkrevet 13/01-07 11:46, rettet 13/01-07 11:47 
Jamen der har vi det jo! Fantastisk og godt gættet Omen. "Thunderhoop" hedder det, så var jeg ikke helt ved siden af aligevel. Titlen er heller ikke her inde på PlayRight.

Mon det er udgivet til konsol?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 13/01-07 11:53 
ALTING er på P:R :)

(Hvis man staver titlen korrekt)

Thunder Hoop i to ord
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 13/01-07 12:04 
Okay my mistake....!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig