X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ordentligt Mortal Kombat spil til Xbox?


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 05/01-07 21:54 
Der er udgivet en del forskellige Mortal Kombat spil til Xbox. Var der ikke noget med at et af dem var rigtig fedt? Hvilket? (Jeg mindes i hvert fald svagt en eller anden EDGE artikel, hvor de var meget positive).
Kan det ikke også passe, at et af MK spillene er en sidescroller? Er det værd at købe?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 05/01-07 22:16, rettet 05/01-07 22:17 
Det må næsten være Mortal Kombat: Deception fra 2004!
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbx/mortalkombatdeception?q=mortal%20kombat
eller Deadly Alliance fra 2001:
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbx/mortalkombatdeadlyalliance?q=mortal%20kombat
Begge høstede ganske pæne anmeldelser!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
nerosnerosSkrevet 07/01-07 14:56 
flottenheimer>
Kan det ikke også passe, at et af MK spillene er en sidescroller? Er det værd at købe?

Sidescroller hvad mener du egenligt med det? 3D men bare fra siden eller hva! De er allesammen gode spil, men ikke så holdbare hvis man skal spille alene.
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 07/01-07 16:54, rettet 07/01-07 19:06 
Det er nok "Mortal Kombat: Shaolin Monks" flottenheimer taler om. Jeg synes det er rigtigt godt, men det er ikke et klassisk fighter-spil, men i stedet et 3D action eventyr i stil med God of War.

Mortal Kombat: Shaolin Monks
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ChronoChronoSkrevet 07/01-07 17:18 
Jeg synes også Mortal Kombat: Deception er ret godt. I det mindste til PS2. Sikkert ikke dybt nok for fighter-entusiaster, men ellers rigtigt sjovt at spille.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 08/01-07 08:17 
Mortal Kombat Armageddon kan 100% anbefales! Samtlige figurer fra tidligere spil, og så er Konquest mode faktisk ganske underholdende. Ved ikke lige hvad der sker for den inkluderede Mario Kart-klon. :)
Det er det første 3D-spil i serien, jeg rent faktisk synes har MK-stemningen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig