X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

VC Update List


Svar
IsrafelIsrafelSkrevet 05/01-07 01:38 
Motoroader - Turbografx, Hudson Soft
Super Mario Bros. - NES, Nintendo

Rimelig tyndt med kun de to titler denne uge.
Bede-xBede-xSkrevet 05/01-07 02:23 
Jeg synes kun man kan give Nintendo ros for servicen indtil videre. Der kommer en del flere titler på VC, end de andres downloadservicer(som godt nok også har andet end emuleringer, men alligevel...).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
IsrafelIsrafelSkrevet 05/01-07 04:32 
Helt enig. Kæmpe thumbs up herfra også.

Men mer' vil ha' mer'. Og sammenlignet med de forrige fredage, så er det da svært ikke at føle sig skuffet.
WikzoWikzoSkrevet 05/01-07 11:06 
Ja, nu vil vi snart have nogle af de helt store titler :)

Nogen der forresten har prøvet det der Motoroader? Er det godt?
KalicolaKalicolaSkrevet 05/01-07 12:02 
bliver de gamle rare spil til rådighed? som perfect dark, og banjo?
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 05/01-07 12:13 
Ja godt spørgsmål... kunne jo være Rare/MS ikke syntes de ville støtte Wii :!
HeroldHeroldSkrevet 05/01-07 13:12 
Man må vel gå ud fra at Nintendo har papirarbejdet i orden mht. de spil, de selv har udgivet fra det firma de engang har ejet. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 05/01-07 13:26 
Jeg tror ikke, man skal forvente at se de franchises, som Microsoft ejer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 05/01-07 13:30, rettet 05/01-07 13:32 
Ja, man må da håbe de stadig har rettighederne til N64 spillene.

Der er ihvertfald nogle guldkorn imellem som jeg gerne vil spille på Wii :)

Bede-x: Der er forskel på IP og selve titlerne rent juridisk - håber jeg ihvertfald her.
HeroldHeroldSkrevet 05/01-07 13:32 
Nintendo kan sagtens eje rettighederne til de gamle titler, selvom de ikke ejer navnet - det er helt afhængigt af den aftale der er lavet ved salget. Ellers kunne vi lige så godt se dem på Live.

Vi finder jo nok ud af det :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WikzoWikzoSkrevet 05/01-07 13:46 
Reggie udtalte for nogle måneder siden, at de arbejder på at få GoldenEye 64 på VC :)
Bede-xBede-xSkrevet 05/01-07 13:51, rettet 05/01-07 13:51 
Herold>
Nintendo kan sagtens eje rettighederne til de gamle titler, selvom de ikke ejer navnet

Bestemt. Jeg forventer det dog ikke. Det virkede som om, at Rares egne spil gik til Microsoft, da salget blev annonceret. Men det er selvfølgelig journalister, som ikke har læst kontrakterne, som berettede det, så alt er da muligt.

Goldeneye virker som en mulighed, men jeg ville blive overrasket over at se spil som Conker, Perfect Dark eller Killer Instinct...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoChronoSkrevet 05/01-07 13:55 
Jeg læste også at der var et Halo under udvikling til DS. Mener det var en fra IGN der havde prøvet det.

Men nu går den her tråd hvis off topic :)

On topic, så får japanerne hvis Mario Kart 64 i denne uge. Det glæder jeg mig til at vi også får.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Bede-xBede-xSkrevet 05/01-07 14:33, rettet 05/01-07 14:35 
Nu bliver vi lige off topic to sekunder. Du får ikke lov til at nævne sådan noget her, uden at komme med et link.

Please, Chrono.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WikzoWikzoSkrevet 05/01-07 14:59 
Det er den kære gamle Matt fra IGN, der har nævnt det.

Halo på NDS
Bede-xBede-xSkrevet 05/01-07 15:37 
Det lyder ikke som om, det er noget, som kommer. Overraskende nok får han(Matt) det til at lyde, som om spillet kørte godt på DS. Man skulle ikke lige umiddelbart tro, at maskinen ville være oplagt til det.

Skulle det alligevel dukke op, ville det selvfølgelig være endnu en must-buy titel på DS. Og så ville det måske åbne muligheder for Perfect Dark DS :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
IsrafelIsrafelSkrevet 05/01-07 17:02 
Beano>
Ja godt spørgsmål... kunne jo være Rare/MS ikke syntes de ville støtte Wii :!

De Rareware spil hvor Nintendo figurer "figurerer" vil kunne komme på VC.

Jeg har et fremagende link her. Der er bred opbakning fra 3rd parties. Ser frem til Mega Man.

Tjek under Third party support
BeanoBeanoSkrevet 05/01-07 17:17 
Israfel>
De Rareware spil hvor Nintendo figurer "figurerer" vil kunne komme på VC.

Som tidligenre nævnt, så handler det om hvem der har rettighederne til de originale spil og ikke selve IP'en.
IsrafelIsrafelSkrevet 05/01-07 19:21 
Beano>
Som tidligenre nævnt, så handler det om hvem der har rettighederne til de originale spil og ikke selve IP'en.

Hvad er så problemet? I det tilfælde vil alle Rare spil jo kunne udgives.
BeanoBeanoSkrevet 05/01-07 19:41 
Jeg påstår skam heller ikke at der er et problem.
Bede-xBede-xSkrevet 05/01-07 21:33 
Israfel>
De Rareware spil hvor Nintendo figurer "figurerer" vil kunne komme på VC.

Hvilket vel stort set er hvad jeg skriver ovenover...

De overraskende ville være, hvis de andre spil også kunne komme(Perfect Dark osv).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
IsrafelIsrafelSkrevet 05/01-07 23:07 
Så det er reelt kun Perfect Dark og Conker's Bad Fur Day, som ingen muligheder har?
Bede-xBede-xSkrevet 06/01-07 01:03 
Dem som Rare MS fik, er de mest usandsynlige(Banjo, Killer Instinct, PD osv). Der med ikke sagt, at de ikke kommer, der er bare potientielt et rettighedsproblem: Det kan tænkes, at MS har rettighederne.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
IsrafelIsrafelSkrevet 06/01-07 01:08 
Det eneste jeg håber på er Battletoads
IsrafelIsrafelSkrevet 06/01-07 01:36 
Tror I at Street Fighter II: World Warrior kommer på Virtual Console her i europa? Det er allerede udgivet i Japan og US. Jeg bliver fandme trist hvis de brænder os af. Jeg vil langt hellere spille det, end alle de andre hyper-gay versioner.
Bede-xBede-xSkrevet 06/01-07 13:22 
Street Fighter 2 tror jeg nok skal komme. Det er lidt værre med de spil, som aldrig har været udgivet i EU. Der lød det tidligere på Nintendo, som om de havde tænkt sig at være tåbelige igen.

I et nyt interview med Treasure på 1UP, snakker de om, at Sin & Punishment nok kommer op på servicen på et tidspunkt.

1UP: So when are we going to see Sin & Punishment?
MM: Ah yes, it was on the Virtual Console list that Nintendo released a while back. They are planning to put it out on VC at some point, but it's probably going to be a while still. It's really up to Nintendo in terms of how they want to stagger things out - they could probably put 1,000 games on there tomorrow if they wanted, but obviously they don't want to do that.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3156213

Det ville være ærgeligt, hvis det kun skete i japan.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SnoopySnoopySkrevet 06/01-07 15:51 
Nogle der kan anbefale Motoroader?
Er det godt i multiplayer?
SumezSumezSkrevet 08/01-07 08:30 
Bede-x>
Dem som Rare MS fik, er de mest usandsynlige(Banjo, Killer Instinct, PD osv). Der med ikke sagt, at de ikke kommer, der er bare potientielt et rettighedsproblem: Det kan tænkes, at MS har rettighederne.

Jeg tvivler. Der er kommet Banjo-Kazooie spil på GBA efter MS fik rettighederne, så hvis Rare kan slippe afsted med det, kan MS sikkert heller ikke gøre noget ved at de gamle spil i den serie kommer på VC.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KLTKLTSkrevet 08/01-07 16:15 
Der var jo tale om en helt anden sag i forbindelse med Banjo spillene til Nintendos håndholdte, eftersom der ikke her var tale om samme interessekonflikt, da Microsoft på nuværende tidspunkt stadig ikke har trådt ind på det håndholdte marked.
Det samme kan nok ikke siges om udgivelse af Rare spil på VC, da Wii på sin vis er konkurrent til Xbox 360.

Så umiddelbart vælger jeg også at forholde mig tvivlende med hensyn til Rare spil på VC.
9/11 Was An Inside Job
HeroldHeroldSkrevet 08/01-07 18:08 
Igen, det handler ikke så meget om hvad Microsoft synes, men derimod hvem der egentlig ejer rettighederne til at udgive spillene.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/01-07 18:28 
Har købt 4 titler. Bomberman '93 og Gunstar Heroes er klart "must haves", Sonic og Golden Axe er ikke. Sonic især pga. lydsporet.
Home is where the hardware is..
Bede-xBede-xSkrevet 08/01-07 22:12, rettet 08/01-07 22:15 
Sumez>
Der er kommet Banjo-Kazooie spil på GBA efter MS fik rettighederne

Hvilket Rare gjorde klart, var med Microsofts tilladelse. Hvis MS havde haft en håndholdt, var det ifølge dem ikke sket.

Da ingen af os ved noget, må vi vente og se, hvad der sker.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/01-07 17:04 
gonintendo.com>
The Virtual Console games that will be added to the Wii Shop Channel in Q1 include 20 Nintendo titles, 7 Turbografx (PC Engine) games and 9 classic SEGA MEGA DRIVE games. New Virtual Console titles will be added throughout 2007 creating a constantly growing library of games.

Fans of Nintendo’s classic titles will be delighted by games from the Nintendo Entertainment System (NES), Super Nintendo (SNES) and Nintendo 64 (N64), including Mario Kart 64, The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Street Fighter II: World Warrior (CAPCOM), Super Probotector and the hugely popular Super Mario World.

SEGA is treating its fans with the release of a host of popular games including Streets of Rage, Bio-Hazard Battle, Bonanza Bros. and Comix Zone. Hudson will also be entertaining gamers with a selection of its best titles from Turbografx (PC Engine) including Soldier Blade, Double Dungeons and New Adventure Island.
Home is where the hardware is..
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 25/01-07 23:26 
Mario Kart 64 skulle gerne være oppe på VC om en halv times tid.
KalicolaKalicolaSkrevet 26/01-07 13:22 
Zelda: a link to the past udkommer også :-) Kæmpe Bonus!
For The Love Of The Game
rapsacrapsacSkrevet 26/01-07 13:49 
og MK64 virker til at være optimeret præcis som SM64. Dvs ingen boarders- hastigheden er sikkert også forbedre det vil jeg dog lade andre om, at konstatere.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig