X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play.com leveringsproblemer i julen


Svar
QQSkrevet 05/01-07 01:21, rettet 05/01-07 01:23 
Fra den 8. december og op til idag har jeg handlet med Play.com uden at få nogen som helst varer frem. Jeg havde meget tidligt (oktober/november) forudbestilt en del Wii Hardware hos Play (Wiimote, Nunchuck, RGB Kabel og Component Kabel), men fik få dage før launch besked om at ingen af delene ville blive sendt til mig i første omgang, grundet manglende varer. Jeg havde egentlig heller ikke regnet med det, så sletter mine forudbestillinger på alt undtagen RGB Kablet. Haster ikke med at få det ind ad døren, og kan sikkert alligevel ikke finde det billigere og hurtigere andre steder, modsat controllerne og Component kablet, som jeg straks bestiller hos Play-Asia.
Ingen egentlige problemer indtil nu.

7. dec, dagen før DK Wii launch bestiller jeg Rayman: Raving Rabbids hos Play, og kan dagen efter se at varen er sendt under min Order History. Jeg undrer mig over ikke at have modtaget en "Your Order have been posted"-mail øjeblikkeligt, da mine erfaringer med Play, generelt er ret gode på dette område. Nåh ja, de har vel bare juletravlt, tænker jeg, og lægger ikke mere i det. Mandagen efter, den 11 dec., modtager jeg så mailen om at spillet er sendt, og formoder derfor at modtage det senest den 16., da Play forsendelser typisk tager 3-4 dage om at ankomme.
Spillet modtager jeg aldrig og kan først 14. dage efter afsendelsen, tilsyneladende den 23. dec, melde spillet for Not Received. Først den 28. dec modtager jeg en mail om at en ny vare er sendt (som jeg jo bad dem om). Spillet er endnu ikke kommet(4. januar), og jeg er så småt begyndt at regne med en refund. Så meget billigere er spillet jo heller ikke hos Play.
I mellemtiden er mit RGB kabel blevet sendt den 22. dec, ifølge Order History, men jeg har aldrig modtaget kablet, eller en mail omhandlende afsendelsen. Endnu en refund, og jeg må finde mig et originalt kabel andetsteds, hvis det lader sig gøre til en god pris som Plays (€22,45).

Hvad er der galt med Play? Holder hele UK (og/eller Jersey) ferie eller sidder juleposten fast? Nok næppe, for jeg bestilte 4 PS2 RGB kabler hos en engelsk Ebay Shop omk. den 19. dec og havde dem allerede den 22...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RuneSPRuneSPSkrevet 05/01-07 05:19 
Jeg tror måske bare generelt der er leveringsproblemer med hardware udstyr såsom controllere og kabler de fleste steder, jeg bestilte i hvert fald 2x Wii motes og en Nunchuk samt 2 spil hos coolshop.dk for 3 uger siden eller sådan noget... spillene fik jeg efter en uge, resten har jeg kun fået en masse mails om at de er i restordre =(
BeanoBeanoSkrevet 05/01-07 08:07, rettet 05/01-07 08:08 
Hølmkjær, jeg har helt de samme problemer som du... en Rayman til Wii som er sendt den. 11 december og som stadig ikke er dukket op. Og har en kammarat som også venter på et spil fra Play.com der har være undervejs lige så længe.

Ikke sikkert der er Play.com der har skylden, tror mere det er PostDanmark eller tolden som er bagefter - men vildt trals er det.
RJKRJKSkrevet 05/01-07 12:27 
Jeg har fået mange pakker fra Play i julen, alt er kommet. Undtagen alt til Wii, som er totalt i restordre, selvom jeg bestilte det for flere måneder siden.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
QQSkrevet 05/01-07 12:29 
RuneSP>
Jeg tror måske bare generelt der er leveringsproblemer med hardware udstyr såsom controllere og kabler de fleste steder...

Du misforstår. Ja, hardware er svært at finde alle steder, problemet er at jeg har fået at vide at tingene ER sendt, men slet ikke har modtaget noget.

Beano: Jeg tænkte også på at bebrejde Post DK, men siden min Rayman bestillinng 7. dec, har jeg bestilt hele 15 andre ting, som alle er kommet. Bl.a. 2 cd'er fra CD-Wow, kabler fra en Hong Kong ebayer, kabler fra en UK ebayer, controllere fra Play-Asia og enkelte andre ting. Alt indenfor få dage, ca. 7 arbejdsdage for HK og 3 for UK.
Den eneste forhandler jeg ikke modtager noget fra, er Play.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
NaieraNaieraSkrevet 05/01-07 12:44 
Jeg har modtaget flere ting fra Play i løbet af december og her i januar. DVD'er og bøger altså; ingenting til Wii...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 05/01-07 13:27 
Fik lige 6 pakker ind fra Play.com i dag... DVDer og en bog som er bestilt for ca. 1 uge siden. Men stadig ingen Wii spil :!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig