X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Favorit platform


Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 04/01-07 17:44 
Hvad har i haft mest glæde af sidste år (2006) af platforme? Og hvad tror i bliver den mest eftertragtede platform i år 2007-08...
Den platform jeg har brugt mest tid på, er nok min PSP, har ihvertfald haft meget glæde af den. ;)

PS. I må da godt lige tilføje jeres favorit platform...
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
ChronoChronoSkrevet 04/01-07 20:08 
Jeg tror min favorit-platform har været PS2'en. Det er den jeg har brugt mest tid på i det mindste. Har spillet nogle ret originale spil på den (The Sword of Etheria, Katamari Damacy og Forbidden Siren 2) og et virkeligt godt spil (Dragon Quest VIII). Og en del skrammel også :)

DS'en er tæt på med 2 x Castlevania, Mario Kart og Metroid Prime: Hunters.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SyrefoxSyrefoxSkrevet 04/01-07 21:10 
Min favorit er Xbox 360 især med titlerne Gears of war, Battlefield 2 og Ghost Recon AW
Danny SallingDanny SallingSkrevet 05/01-07 06:24 
Der hersker ingen tvivl hos mig, 360´eren har givet mig hvad Dreamcasten gjorde dengang(masser af online gaming), samt en del fede spil(mangler dog nogle flere fede titler synes jeg).
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
RuneSPRuneSPSkrevet 05/01-07 07:02 
PC, uden tvivl :p
SumezSumezSkrevet 05/01-07 09:15 
Må vel være PlayStation 2 som sædvanlig, men blev KRAFTIGT indhentet af min DS sidst på året, takket være spil som Advance Wars DS, Chain of Memories, Animal Crossing DS, Final Fantasy og mere, samt kedelige busture.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 05/01-07 09:38, rettet 05/01-07 10:10 
Der skal overhovedet ikke være nogen tvivl om, at det er DS'en der har haft størst indflydelse på mit gamerliv i 2006. Plus, ser det som en virkelig positiv udvikling, at gameplay vinder frem for "FLÅDT" grafik.

Ved godt, at DS'en ofte er blevet sammenlignet med N64, men for mig, minder den mest af alt om en håndholdt Saturn... Men det er jo' nok bare der hvor jeg kommer fra :)
Ting om dét og pis.
KalicolaKalicolaSkrevet 05/01-07 10:13 
Nintendo64 vil jeg sige. Den har jeg brugt mest tid, især med mine venner. Den havde nogle kickass titler, som goldeneye, perfekt dark, banjo og conker.
For The Love Of The Game
EchoEchoSkrevet 05/01-07 10:58, rettet 05/01-07 10:59 
Min favorit i 06 må enten være DS, eller et format som endnu ikke er nævn - Gamecube. Ikke fordi den har været så solid i år, men jeg har bare spillet mange gamle spil på den, og underholdningsværdien har været høj.

I 07 bliver der formentlig kamp mellem DS, Wii og PSP. Jeg regner ikke med, at PS3 har fuld fart på før vi når 08. Det bliver et ufattelig spændende år, vi går i møde!
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
KnightrideRKnightrideRSkrevet 16/01-07 08:41 
Tror heller ikke PS3 får gang i salgstallene før '08. Men når den kommer på markedet, tror jeg dens største konkurrenter vil være Wii og Xbox 360.
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
HeroldHeroldSkrevet 16/01-07 08:51 
Okay - men ikke alle de andre konsoller? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KnightrideRKnightrideRSkrevet 16/01-07 08:56 
jo.. Men skrev også PS3's STØRSTE konkurrenter ;)
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
HeroldHeroldSkrevet 16/01-07 09:09 
Det er faktisk også de eneste :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KnightrideRKnightrideRSkrevet 16/01-07 09:18, rettet 16/01-07 09:20 
ja, kan du godt have ret i, bortset fra Nintendo DS og PSP. De kan nok ikke hamle så meget op med PS3, men de er da stadig populære. Men hvorfor nævner du så andre konsoler, når du selv siger Xbox 360 og Wii er de eneste?
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
HeroldHeroldSkrevet 16/01-07 09:33, rettet 16/01-07 10:58 
Fordi det var et lidt sjovt indlæg. :D PSP og DS er jo en helt anden slags maskiner.

Edit: Sjovt, ikke sjovs. ;D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KnightrideRKnightrideRSkrevet 16/01-07 09:35 
aha... ja, men ikke iforhold til populariteten :) Nok om det.
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
nerosnerosSkrevet 16/01-07 09:40, rettet 16/01-07 16:05 
Danny Salling>
Der hersker ingen tvivl hos mig, 360´eren har givet mig hvad Dreamcasten gjorde dengang(masser af online gaming), samt en del fede spil(mangler dog nogle flere fede titler synes jeg).

Ja og så har jeg læst, at der vil komme 50 Dreamcast titler til 360'eren på Arcade Live her i de kommende år...! Ikke så dårligt.

Tjah..! Ud over at jeg brugte meget tid på min GameCube i starten af 2006 og spillede en del Saturn og en smule PS2 så er det nu min XBOX 360 og Dreamcasten som rykker, Men min Saturn vender nok snart tilbage.
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 16/01-07 11:37 
Taberene på mine hylder i 2006:

PS2: Blev aldrig brugt, alt solgt for kapital til nyere spil.
PSP: Indkøbt og hurtigt solgt igen.
Xbox: Blev aldrig brugt, alt solgt for kapital til nyere spil.

Vindere:

Xbox 360: Oblivion mit eneste spil, men hvilket spil.
DS: Lite kom til og nyt liv blev pustet i maskinen.
GC: Har bare generelt fundet mange gode billige titler.

2007 kommer til at stå i DS, Wii og Xbox 360's tegn for mig. Man skal aldrig sige aldrig, men tror ikke der kommer nogen nye konsoller indenfor min dør før næste generation. Det skulle da alt andet lige være en ekstra DS.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
T.L.OT.L.OSkrevet 16/01-07 13:48, rettet 16/01-07 13:52 
Jeg besluttede mig for at sælge min PSP i 2006 da DS Lite'en var på trapperne. Syntes på det tidspunkt ikke at der var nogle spil i butikkerne jeg havde lyst til at købe til maskinen. Blev så senere skuffet da jeg ikke kunne styre spil som Feks. StreetFighter Alfa 3 Pga. det elendige D-pad, måske er det kun mig der har haft det problem ^~^. Læste så senere nogle reviews af spil hvor anmeldere, flere gange var efter PSP spillenes lange load tider, og hey hvis jeg er på farten, syntes jeg det er anstrengende at vendte, det klarer DSB fint. Endte så op med at sælge min PSP, købte en DS Lite, samt et par titler og har spillet på den nærmest hver dag siden.

Udover det har jeg nærmest været besat af den lille to skærmede, der er efter min menning, har så mange gode og forskellige titler som kan købes nu.
DS'en gjorde for mig hvad PSP'en ikke kunne i 2006.
JAAJAASkrevet 16/01-07 14:50 
Helt sikkert DS.
Bede-xBede-xSkrevet 16/01-07 15:30 
neros>
Ja og så har jeg hørt, at der vil komme 50 Dreamcast titler til 360'eren på Arcade Live her i de kommende år...!

Fra nogen pålidelig kilde? Det lyder som en røver...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
happyEDhappyEDSkrevet 16/01-07 15:43 
Min er og bliver GBA/DS
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
nerosnerosSkrevet 16/01-07 16:04 
Yes jeg fandt det her, men som der også står så er det et rygte mere end fakta....! ;-)!

Rumor 4: There will be over 50 Sega Dreamcast games on the Xbox Live Arcade
within 2 years, launched a handfull at a time. Every Dreamcast game released on 360 will be priced at around 10 dollars.

Link...
Bashful Neophyte
SephirothSephirothSkrevet 16/01-07 16:05 
Næppe, og artiklen er et år gammel...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
nerosnerosSkrevet 16/01-07 16:08, rettet 16/01-07 16:36 
Derfor behøver det ikke at være en negativ ting, men jeg er dog også meget skeptisk. Vi får at se...

Facts or just wishful thinking?...some if not all of it certainly sounds plausible.
Bashful Neophyte
KLTKLTSkrevet 16/01-07 23:25 
Ha ha ja det er en gammel artikel må man da nok konstatere, og se bare på de ting der blev forudset i selv samme artikel, - Halo 3 lanceres i slutningen af 2006.
Ja det holdt så ikke helt.

Men når det så er sagt, så vil jeg da samtidig sige at det altid ville være positivt hvis flere fik mulighed for at spille mange af de geniale spil Dreamcast havde at byde på.
Mit personlige gæt ville dog helt klart være, at der ikke er tale om rygterne i denne konkrete sag.
9/11 Was An Inside Job
HankyHankySkrevet 17/01-07 00:12 
Xbox 360 og DS'en for mit vedkomne, uden tvivl :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig