X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Two Worlds


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 04/01-07 01:28, rettet 04/01-07 14:07 
Indtil videre er jeg gået let og elegant hen over Oblivion-klonen Two Worlds, men efter at have læst IGNs seneste artikel om spillet, synes jeg lige, at der skal gøres opmærksom på det.

Det der primært fangede min opmærksomhed var nyheden om, at spillet ville indeholde 8 player online co-op. Det kommer til Xbox360/PC og omend det ikke vil være muligt i starten, er det meningen, at man senere skal kunne spille på tværs af platformene.

Lidt info/billeder her:

http://xbox360.ign.com/articles/752/752859p1.html

Som sædvanligt vil der komme en collectors edition(billede i linket). Denne her med både miniature sværd, t-shirt og kortspil:

In addition, the Collector's Edition will also come bundled with a lot of extra goodies: a 27.6 cm long miniature metal version of the fabulous Kilgorin sword that appears in the game, a T-shirt, and a card game (55 sheets), both with the exclusive Two Worlds design, and a double-sided poster in A2 format with a beautifully-worked map and some truly amazing artwork.

TopWare has also included the "Making of" DVD in the package along with a soundtrack containing a succession of atmospheric masterpieces from the master himself, Harold Faltermeyer. Those who get their hands on the Two Worlds Collector's Edition also get really comprehensive background info on the game - plus video and photo material on how Two Worlds was created.

Two Worlds will be hitting retail shelves all over Europe on March 7.

http://pc.qj.net/Two-Worlds-Collector-s-Edition-to-hit-Europe-in-March-2007/pg/49/aid/75990

Det er stadigt noget af en ukendt størrelse, men man kan da håbe på det bedste.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 04/01-07 09:21 
Det blev lige skrevet direkte på købslisten :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
EchoEchoSkrevet 04/01-07 14:04 
Tror I ikke at den bare kommer til at blive en svagere klon af Oblivion? Nu har jeg selvfølgelig ikke læst dybere om spillet, men det ligner Bethestas spil utrolig meget.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
WehnerWehnerSkrevet 04/01-07 14:09 
Der er jo så en meget stor forskel:

Bede-x>
nyheden om, at spillet ville indeholde 8 player online co-op.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 04/01-07 14:51, rettet 04/01-07 14:53 
Spillet kan da sagtens gå hen og være et buggy uoptimeret flop med begrænset interaktivitet. Som jeg skriver ovenover, så er det en ukendt størrelse. Jeg gør mig ingen illusioner om, at det her er af Oblivion kvalitet, men omvendt så er jeg da en smule nysgerrig. Co-op er SÅ meget sjovere end at sidde med et spil selv, så kvaliteten af spillet kan godt klare at falde en smule fra Oblivions højder og så stadig være enormt underholdende.

Skulle det vise sig at være et flop, når det kommer i marts, behøver vi jo ikke investere mere i det end den her tråd.

Teamxbox har et lidt længere preview fra marts måned:

http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1300/Two-Worlds/p1/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
EchoEchoSkrevet 04/01-07 15:00, rettet 04/01-07 15:00 
Jeg har aldrig været den store mulit/co-op player, måsker derfor jeg spurgte så dumt (: Men jeg kan godt se det interessante i dét.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
Bede-xBede-xSkrevet 04/01-07 15:18 
For mig er co-op som udgangspunkt sjovere end singleplayer. Der kan selvfølgelig være nogen oplevelser, som egner sig bedst til solo gameplay, men med ethvert spilkoncept som kunne udvikles og fungere i co-op, ville jeg også fortrække det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 04/01-07 15:34 
Echo>
Tror I ikke at den bare kommer til at blive en svagere klon af Oblivion? Nu har jeg selvfølgelig ikke læst dybere om spillet, men det ligner Bethestas spil utrolig meget.

Man kan jo altid håbe på at spillet har en original og spændende verden modsat Elder Scrolls spillene, og at de gennemarbejde detaljerne før de sender det på markedet. ;)

At dømme ud fra eksisterende informationer og screenshots, ser det dog ikke sådan ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 04/01-07 22:50 
Bede-x>
synes jeg lige, at der skal gøres opmærksom på det.

Det er der skam allerede blevet gjort :)
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=22360&sort=0&start=0

Anyway, kan man spille historiedelen i co-op? De artikler jeg har læst, har været lidt vage på det punkt. Hjemmesiden skriver "Up to 8 players in the multiplayer mode," hvilket ikke lyder lovende. Hvis der kun er co-op i usammenhængende quests, synes jeg ikke det er så interessant igen.
WehnerWehnerSkrevet 04/01-07 22:53 
Jo det ser ud til, at det er sådan, det vil forholde sig, men det er stadig en start.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 04/01-07 22:58 
En start der har varet adskillige år, så det må være på tide at tage skridtet fuldt ud :)
WehnerWehnerSkrevet 04/01-07 23:06 
Men en start, der måske mere har været på PC end på Xbox 360.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 04/01-07 23:14 
Korrekt, men det betyder jo ikke, at man skal starte forfra på X360.
Bede-xBede-xSkrevet 11/08-07 11:49 
Godt nok ser Two Worlds lidt ringe ud i de seneste film, men så kan man jo nyde lidt rigtigt rollespil i stedet for, når man køber det. Der følger nemlig et pen & paper rollespil(hardcover bog) med i collectors edition:

http://xbox360.ign.com/articles/812/812294p1.html

Terninger må man selv købe ved siden af :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dpldplSkrevet 11/08-07 16:15 
Håber sgu spillet er godt. Men det kommer jo med 1,5patch fra start. Så en god del a problemmerne er vel lavet. (blev udgivet lidt for tidligt i et par få lande)

tager stadig chance med LE udgaven.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 11/08-07 18:16 
Jeg har spillet PC-udgaven en smule. Det er et okay spil, men ikke den store åbenbaring inden for RPG-genren.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 23/08-07 23:27 
Det skulle jo udkomme her d. 23 aug. ikke? Er der nogen som skal have det? Jeg tror lige jeg vil afvente anmeldernes dom inden et evt. køb, men jeg er blevet ret interesseret i det da det har gode online muligheder.
Bashful Neophyte
PapandPapandSkrevet 23/08-07 23:33 
Er forsinket til næste fredag. :/
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 24/08-07 10:11 
Kan man spille co-op på samme maskine?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 24/08-07 10:27, rettet 24/08-07 10:27 
Det tror jeg ikke. Synes i hvertfald ikke at have læst om det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 14/09-07 15:45 
Er der andre, der har prøvet det til Xbox 360? Hos mig kører det ikke særlig flydende - yderst hakkende faktisk.

Spillet er en klon af Oblivion. Men ganske som en fotokopi ikke bliver ligeså høj kvalitet som originalen, så er Two Worlds heller ikke blevet det. Mere som en fotokopi af en fotokopi...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 14/09-07 15:54 
Men....der er jo en drage....
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/09-07 16:06 
Det hjalp ikke Lair :-P
CoreCoreSkrevet 14/09-07 18:41 
Jo - for uden dragen, ville vi ikke engang have interesseret os nok, til at kunne blive skuffet på forhånd ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 08/12-07 14:50, rettet 08/12-07 15:02 
Det er ikke sådan, at jeg objektivt kan sige, at Two Worlds er et godt spil, men for pokker hvor har jeg lige brugt lang tid på det. Den første time er spillet næsten grinagtigt pga diverse tekniske svagheder - selv om det kører lidt bedre end demoen - og en helt utrolig ringe voice acting. Samtidigt bliver man myrdet for et godt ord af næsten alt, hvad man begiver sig i kamp med.

Men er man stædig nok og kæmper sig forbi starten, kan man faktisk få en del underholdning ud af at gå på opdagelse. Verdenen er meget stor og mere varieret end man forventer. Både mht lokationer såvel som fjendetyper. Der er også et fængende opgraderingssystem, hvor man kan kombinere de fleste objekter med hinanden. Gør man det rigtigt, er der ikke mange begrænsninger på, hvor sej en figur man kan opbygge. Meget tilfredsstillende at se fjender, som man nærmest ikke kunne skade gå ned i et eller to hug senere :)

Nogen der har købt spillet, som kunne tænke sig at spille lidt co-op i det?

Skulle nogen være interesserede, er der en udvidelse på vej:

http://www.2-worlds.com/temptation/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
terroterroSkrevet 12/01-08 16:19 
Jeg prøvede det også, og har den konklussion at det hurtigt røg tilbage til eb games, lyden var forfærdelig, og gameplayet lige så, når man så vælger at sammenligne det med Oblivion forstår jeg godt at man bliver skuffet, for i virkeligheden minder det altså mere om Gothic serien. dog gør det ikke spillet bedre.
Flogging a Deadhorse
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig