X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Job i EB Games eller GAME i Kbh?


Svar
SephirothSephirothSkrevet 30/12-06 21:58 
Jeg går med planer om, at flytte til København i løbet af januar måned og er derfor på udkig efter noget fast arbejde. Jeg ved, at der er nogle stykker herinde, der arbejder i eller har forbindelse til diverse spilbutikker landet over, så mit spørgsmål er altså om der er ledige jobs i nogle af disse butikker.

Jeg har godt styr på spilverdenen, har skrevet for Gamers 2 Gamers, Gamepad og har fulgt Play:Right siden dets spæde begyndelse som primitivt Chart-foum.

Send mig gerne en besked :)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
OmenOmenSkrevet 01/01-07 17:44 
Uden at ville lyde bitter (min tid i Game var helt fin på mange punkter) ses det ikke nødvendigvist som en bonus at vide noget om spil i et job i hverken Game eller EB. Salg er det absolut vigtigste, præcist ligesom i alle andre butikker, her er varen måske bare mere inden for dit område :)

Når det er sagt skulle tror jeg sagtens du vil kunne finde en plads i en af kæderne, da begge har søgt nye "assistenter" den sidste tid.
Vote Ficus!
RooneyRooneySkrevet 01/01-07 19:29 
EB vil bare ha' folk der kan sælge. Hos dem skal man ikke vide noget om spil; Om du har har været bus-chauffør eller sælger i en herre-tøjsforretning, er ligegyldig.

Sådan er det ihvertfald i en af EB butikkerne her i byen, hvor ovenstående arbejdsområder, åbenbart har været en bonus i ansættelses-processen :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
EchoEchoSkrevet 01/01-07 22:07 
Det er sørgeligt men sandt. Jeg oplever tit, at medarbejderene egentlig ikke ved anden om spillet, end det der står på bagsiden. Det er utrolig kedeligt, at se mennesker, som ikke er helt inde i spilverdenen, få stukket et møgspil i hånden, fordi bagside teksten er interessant.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
SephirothSephirothSkrevet 20/03-07 22:17 
Jeg prøver lige igen. Er ankommet til Kbh for et par uger siden og er stadig på udkig efter et job. Nogen der ved, om nogle EB Games eller GAME butikker søger medarbejdere? Jeg ved jo, at vi har nogle insid0rs herinde. ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ContainerContainerSkrevet 21/03-07 21:11 
Jeg så for en uge siden at GAME på fisketovet søgte en... prøv at kigge der.
SephirothSephirothSkrevet 22/03-07 15:49 
Jeg har haft ringet til dem, og de søgte desværre ikke længere.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JAAJAASkrevet 22/03-07 15:50 
Der er ikke så mange af dem, så hvorfor ikke bare ringe til de 10 stykker, der er, og spørge dem?
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 22/03-07 16:03 
ikke så mange..

- prøv bare i vores by at få 1.. :)

10 er da helt vildt. hehe
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
JAAJAASkrevet 22/03-07 21:31, rettet 22/03-07 21:31 
Jeg tænkte på hele Københavnsområdet. Der skal nok være små 10 stykker GAME og EB tilsammen.
ContainerContainerSkrevet 23/03-07 12:08 
Det er svært at finde adresse og tlf på GAME... de har vist ingen site, mennogle gang kan du finde en brochure hvor der står adresser osv.
WehnerWehnerSkrevet 23/03-07 12:14 
Start med at gå til www.dgs.dk og indtast Game i søgefeltet, så kommer der flere resultater.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig