X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Impossible Mission remake


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 30/12-06 14:04 
Retro Gamer har nu i flere omgange gjort opmærksom på, at Impossible Mission remaket snart er færdiglavet. Senest i nummer 32, hvor de skriver, at spillet vil blive udgivet i januar til DS, PSP og Wii. Alle tre udgaver i 2D.

Desværre kan jeg ikke finde ret meget information om spillet andre steder. Det står til d. 26 Jan hos Gamespot, men der er ingen billeder af spillet:

http://www.gamespot.com/wii/action/impossiblemission/index.html?q=Impossible%20Mission

Da Nintendo i slutningen af december annoncerer deres Q1 titler, bliver det også nævnt:

http://www.gamespot.com/wii/action/impossiblemission/news.html?sid=6163454

Her er et par billeder af PSP udgaven:

http://playstationportable.gaming-universe.de/screenshots/234-1.html

Nogen der har links til artikler med lidt mere info?

Iøvrigt skulle originalen også komme på Wii VC i januar.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
TheDukeTheDukeSkrevet 30/12-06 16:44 
Oh det glæder jeg mig sq til.

Stay a while, stayyy FOREVER!!!
Bede-xBede-xSkrevet 30/12-06 18:47 
Ja, det er utroligt, hvordan sådan nogle sætninger har brændt sig fast. Nogengange kan jeg gå og tænke for mig selv, og så popper der bare de særeste spillyde frem i bevistheden :)

"V8, return to base immediately".
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Zzap!Zzap!Skrevet 30/12-06 22:48, rettet 30/12-06 23:00 
Ser IMO ikke videre lovende ud.
Specielt irriterer det mig at se, at de slavisk har kopieret en af de små akavede detaljer i originalen, nemlig at hovedpersonen altid står med lettere bøjede knæ. Jeg ved godt det er en lille detalje, men når man ser på den igennem et helt spil begynder det at gå en på. Der er da ingen der står med lettere bøjede knæ når de står i hvileposition.
Born to kill space
Bede-xBede-xSkrevet 31/12-06 04:03 
Enig i at stilen ikke er videre ophidsende, men i og med at jeg holdt meget af originalen, da jeg var yngre, kan jeg ikke lade være med at håbe på det bedste.

Både for IM og for Last Ninja remaket, som følger efter.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 31/12-06 08:17 
Kommer The Last Ninja osse?? På hvilke formater?

Hvor kan man finde screenshots?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 31/12-06 14:38 
Retro Gamer lader til at følge begge spil ret tæt. De har indtil videre haft lidt billeder af Impossible Mission, men ingen af Last Ninja. Endnu. I det seneste nummer skriver de følgende om det(Det er Mark Cale fra System 3, de snakker med):

Before he left, we managed to get Cale to spill a little more information about the update of The Last Ninja and he didn't disappoint. "John Twiddy is working on it at the moment and we're very excited." he continues. "It will be available on the PSP, Wii and DS and will combine all three games. We will be keeping the isometric viewpoint and updating the sprite animations and fight moves but keeping each screen as a single-play area. We feel that the games must be kept in line with the original, so we will be using the original flip screens. The music will be kept the same but will be updated to match the ability of current hardware consoles with an option of actually playing the original games music that we have sampled into the game."

Spillet skulle komme et par måneder efter Impossible Mission, så hvis alt går vel, kommer det i marts-april.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 03/05-07 17:10 
Wii versionen af Impossible Mission bliver til et downloadspil i stedet:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=76000
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 04/05-07 09:42 
Ja det ser godt nok fedt ud. Jeg spillede det gamle rigtig rigtig meget på C64. Nu skal jeg da have en PSP :D!
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 23/12-12 01:41 
Når man søger på Impossible Mission på PSN finder man to spil: Epyx's Impossible Mission og Impossible Mission[PSP]. Jeg formoder at det er fuldstændigt samme spil, selv om de har forskellig pris og logo(men ens beskrivelse), de så bare har prøvet at sælge som både Mini og digital PSP udgivelse. Nogen der kan bekræfte det?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 23/12-12 11:18 
De ser umiddelbart helt ens ud men mini udgaven kan køre på PS3.
Bede-xBede-xSkrevet 23/12-12 20:08 
Det var også hvad jeg gik ud fra, men det kunne jo være der havde været nogle små ændringer for at få det tilpasset Mini-label'et som var gået mig forbi :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig