X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Trådløst Live for dummies


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 28/12-06 10:00 
Kort og godt hvilken router er der mindst problemer med og få til og køre? Vi prøvede en igår og der var der ikke ordentlig forbindelse.

Jeg skal koble 1 stationær computer til via ledning, xbox 360 via trådløs og en bærbar via trådløs.

Den bærbare har indbygget trådløst netværk, skal der så ikke sådan en usb dims i?

Mit internet kommer ind i huset ved den stationære computer. Giv mig nogle forslag.

På forhånd tak
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/12-06 13:51, rettet 28/12-06 13:53 
Som sagt i andre lignende tråde har mange fået et godt resultat med Linksys routere - hvor mange, så vidt jeg er orienteret, har modellem WRT54G (eller lignende model).

Grunden til at det kan virke komplekst at sætte trådløst netværk op er at det er nødvendigt med en ret høj sikkerhed (WEP-key og MAC-filter), og så selvfølgelig alle de underlige opsætningsmuligheder som de fleste dødelige ikke aner hvad skal bruges til - disse sættes dog som regel fuldstændig automatisk op.

Hvis din bærbarer har trådløst netværk indbygget skal der jo netop IKKE sådan en usb-dims i for at den kan kører.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig