X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Anime byttes(måske sælges ><)


Svar
dpldplSkrevet 25/12-06 03:08, rettet 10/01-07 22:09 
Sidder lige nu inden med en smule for meget anime dvd´er (ting jeg har 2 gange). Alt er region 1!

FMP? fumoffu dvd 1 +hardcase(ved ikke hvad jeg skal kalde den)
FMP? fumoffu dvd 2
Begge er i god stand, meget lidt brugt

FMA dvd 1 med metal box og soundtrack.

Last Exile: Sealed Move (Sidste dvd med 23,25 og 26. Ikke sikker på hvad number det er ><)
Stand på denne er ikke så god igen (Aldrig lad andre bruge ens dvd afspiller :/). Skulle virke

Endten send en mail, bedsked her på PR eller bruge MSN(med mig er dette den lettest måde)


Byttes helst til andet anime. Men kan også bruge ting til Wii (alt spil til controller/wiipoint)

EDIT: lille update ><

EDIT2: nå ja, har også en GC jeg kan bytte til anime eller Wii stuff ><


EDIT3: added FMA!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 27/12-06 11:34 
Bump :o
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 02/01-07 20:50 
vil stadig gerne bytte dem væk
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 10/01-07 22:13 
Prøver lige en gang mere.

Vil stadig gerne bytte begge FFP?fumoffu væk.
Også added FMA med metal box.


nogen der kender andre steder jeg kan prøve? Ser ikke ud til intressen(kan virkelig ikke stav det ord :/) her er særlig stor for dem. ;)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
tastasSkrevet 11/01-07 08:36, rettet 11/01-07 14:54 
FMP Fumoffu - er det forsættelse til Full Metal Panic første "sæson"?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 11/01-07 14:45, rettet 11/01-07 14:46 
Fumoffu er en sidekørende komedieserie om personerne i high school.

Sjovt nok har jeg kun set Fumoffu >_>
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 11/01-07 21:25 
sumez har mere eller mindre ret. Efter hvad jeg ved så er fumoffu bare en opsamling af de "sjove" afsnit der ikke kunne være med i sæson 1. Bare lavet af et nyt firma, som gør en særdeles godt job IMO. (elsker sidste afsnit af fumoffu :p)

Og sæson 2 hedder FMP: The second raid (lige fået den ind af døren et par dage siden ><)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CutePuppyCutePuppySkrevet 12/01-07 11:38 
Ikke korrekt...

Fumoffu er efter min mening sæson 2, der er bare ikke rigtig nogen udvikling i main story, den er mest et komisk indslag, og jeg syntes personligt at den er ret god.

Efter Fumoffu kom så FMP:The Second raid hvor hovedhistorien fortsætter.
Man kan altid diskutere hvad der er rigtigt, mig bekendt er der ingen officiel udmelding, dog er det Gonzo der har lavet den oprindelige FMP serie, men et andet firma der har lavet sæson 2 (Fumoffu) og sæson 3 (TSR).

on-topic, ville gerne have dem, men har ikke rigtigt noget at bytte med ;)
//Cutepuppy
dpldplSkrevet 12/01-07 19:27 
som sagt de sælges måske, og lige nu ser det ikke til nogen vil bytte sig til dem.
Så bare kom med et bud, vis du vil købe dem.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CutePuppyCutePuppySkrevet 13/01-07 13:02 
Jeg har desværre ikke penge til den slags før februar, beklager :)
//Cutepuppy
dpldplSkrevet 13/01-07 16:06 
du kan altid spørger igen i februar ;) (lige nu ser der ikke ud til nogen vil ahve dem :( )
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig