X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sony Ericsson K800i


Svar
WehnerWehnerSkrevet 24/12-06 23:25 
Jeg har fået en Sony Ericsson k800i i julegave. Sidder lige nu og betragter på forseglingen, for jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt den skal tilbage. Tror det vil være stressende at færdes med en mobil, der koster 3000,- kr. Synes egentlig også at 3000,- er lidt meget for en telefon.

Men...

Nu ligger den jo her og kigger på mig, så jeg ville lige høre, om der er nogle af jer, der tilfældigvis har en sådan og er helt vild med den - og hvorfor I er det. Det helt store plus ser jo ud til at være, at man altid har et 3,2 mp kamera med sig rundt med blitz endda, dog uden zoom.

Alternativet er at købe en Nokia 6233 til 799,- + 199,- tvunget forbrug hos Telmore i 6 mdr., for min gamle mobil er ved at være helt færdig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KLTKLTSkrevet 24/12-06 23:43 
Det er helt klart en lækker mobil, og kan ikke se hvorfor du skulle have et problem med at færdes rundt omkring med sådan en model?

Har selv Sony Ericsson W810i som minder en del om den, og jeg er rigtig glad for denne! :D
9/11 Was An Inside Job
WehnerWehnerSkrevet 24/12-06 23:54 
Med færdes rundt mener jeg, at jeg måske ville føle, at jeg skulle passe meget godt på den - både i forhold til skrammer og tyveri.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WikzoWikzoSkrevet 25/12-06 15:33 
Har selv haft den i et halvt års tid - en rigtig god telefon med smarte og hurtige funktioner. Har selv "været lidt bange for den", når jeg fx har været i Djurs Sommerland og gerne vil tage billeder, uden at den bliver våd.

Kommer meget an på den enkelte person, tror jeg. Er man meget sådan, at man vil vise den frem, låne osv., kan det godt blive lidt svært.

For mig er der ingen problemer. Hvis du kan lide telefonen, synes jeg, du skal beholde den =)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 25/12-06 17:25 
Jeg har den ikke selv, men en af mine kammerater har den. Han er enormt glad for den (han er nu også skræmmende materielt fokuseret), og den har så vidt jeg har kunne se ikke en eneste skramme... Og det er til trods for, at den er blevet brugt til at tage billeder på et par ret heftige byture ;)

Personligt synes jeg dog også selv, at det er lige meget nok at rende rundt med i lommen
BaggyBaggySkrevet 25/12-06 18:07, rettet 25/12-06 18:08 
Wehner>
Jeg har fået en Sony Ericsson k800i i julegave. Sidder lige nu og betragter på forseglingen, for jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt den skal tilbage. Tror det vil være stressende at færdes med en mobil, der koster 3000,- kr. Synes egentlig også at 3000,- er lidt meget for en telefon.

Men...

Nu ligger den jo her og kigger på mig, så jeg ville lige høre, om der er nogle af jer, der tilfældigvis har en sådan og er helt vild med den - og hvorfor I er det. Det helt store plus ser jo ud til at være, at man altid har et 3,2 mp kamera med sig rundt med blitz endda, dog uden zoom.

Alternativet er at købe en Nokia 6233 til 799,- + 199,- tvunget forbrug hos Telmore i 6 mdr., for min gamle mobil er ved at være helt færdig.


Behold den ! super telefon.. Jeg arbejder uge på DR's koncertsals byggeri hvor jeg gerne høre radio.. også i 40 meters højde. man skal jo bare lige passe på.... og ja.. den kan da blive lidt støvet men intet du ikke kan gnubbe af.. Den skal bare ned i en lomme.. Tyveri.. det sku det samme for alle mobiler..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
QQSkrevet 25/12-06 19:23, rettet 25/12-06 19:25 
Ville personligt aldrig have en telefon til over 500 kr, og slet ikke 3000 kr... En telefon er for mig en brug-og-smid-væk genstand, og holder højst i 2-3 år... Og hvad kan den som den Nokia du snakker om ikke kan? Overvej hvor meget du kommer til at bruge dens "ekstra-features" og om det er værd at betale for. Er en telefon ikke noget man ringer og sms'er med? Brug det ekstra beløb på et fedt kamera og mp3 afspiller, hvis det er det man betaler ekstra for...
Kan virkelig ikke se idéen i dyre telefoner... Om et år koster samme model under det halve...

EDIT: Det er helt sikkert en superfed telefon, og (på det marked) også til prisen, meeeen...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BaggyBaggySkrevet 25/12-06 19:28 
Hølmkjær>
Ville personligt aldrig have en telefon til over 500 kr, og slet ikke 3000 kr... En telefon er for mig en brug-og-smid-væk genstand, og holder højst i 2-3 år... Og hvad kan den som den Nokia du snakker om ikke kan? Overvej hvor meget du kommer til at bruge dens "ekstra-features" og om det er værd at betale for. Er en telefon ikke noget man ringer og sms'er med? Brug det ekstra beløb på et fedt kamera og mp3 afspiller, hvis det er det man betaler ekstra for...
Kan virkelig ikke se idéen i dyre telefoner... Om et år koster samme model under det halve...

EDIT: Det er helt sikkert en superfed telefon, og (på det marked) også til prisen, meeeen...

Det fede er at jeg mange gange lader mit cam blive hjemme.. og min ipod.. der som regel ikke plads i lommen når man skal i byen og lign.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
WehnerWehnerSkrevet 07/02-07 14:07 
Jeg har endelig fået den nu - der var 1400 at spare ved en nummerflytning, så det var værd at vente en måned på.

Nu er det første gang, jeg har en ny state of the art mobil, så jeg kender ikke rigtig til alle de sider, hvor man kan hente (gratis) ind hold til den. Jeg tænker specielt på, om der mon findes nogle lidt mere nørdede temaer til telefonen end de medfølgende.

Nogen, der har erfaringer i den retning?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AmbyAmbySkrevet 07/02-07 14:24 
Jeg brugte for nyligt http://www.zedge.net/ Noget i det henretning?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
WehnerWehnerSkrevet 07/02-07 14:45 
Det ser rigtigt ud - mange tak, jeg prøver, om jeg kan få det til at virke :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 07/02-07 14:53 
Så er der dem som har fået en som firma telefon! Fantastisk stykke lejetøj.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 07/02-07 15:29 
Yes, så blev den allerede stærkt forbedret via et par velvalgte anime-themes.

Er der nogen, der har prøvet at lave themes selv? Hvordan gøres det lettest?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig