X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Virtua Fighter 5 på Xbox360


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 21/12-06 17:25, rettet 21/12-06 17:28 
Direkte fra CVG:

Virtua Fighter 5 bitch slaps 360 in the chops!
Thursday 21-Dec-2006 1:37 PM Sega confirms the latest version of its VF series will now launch on Xbox 360, as well as PS3

Tecmo's Dead or Alive series is about to get some serious competition for the king of fighters' throne on Xbox 360 in the form of Virtua Fighter 5, previously a ... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
52 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 07/07-07 07:35 
Bede-x>
Men det er jo klart. Når de først har et produkt, som ikke støtter online, skal de jo få det til at lyde, som om det er den rigtige beslutning over for forbrugerne.

Ja klart nok - de kom dog med nogle af de udtalelser mens VF5 var under udvikling til arcaden i relation til online i arcade udgaven ;)


Bede-x>
Personligt er jeg glad for, at der er online i 360 versionen. Også selv om det ikke fungerer optimalt. Bare det at de har gjort et forsøg, tæller hos mig.

Ja, også spændt på hvad de ellers har proppet i 360 udgaven af andre online modes og features :)
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-07 07:59, rettet 07/07-07 07:59 
Beano>
Ja klart nok - de kom dog med nogle af de udtalelser mens VF5 var under udvikling til arcaden i relation til online i arcade udgaven ;)

Netop, og den udgave støttede jo heller ikke VS online. Derfor skal de jo selvfølgelig sige, som de gør.

Bede-x>
Ja, også spændt på hvad de ellers har proppet i 360 udgaven af andre online modes og features :)

IGN skriver, at de overvejer en replay feature.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
52 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig