X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S/B: Motorola V3 RAZR


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 20/12-06 15:19, rettet 21/12-06 16:42 
Sort Motorola V3 RAZR sælges. Ikke SIM-låst. Inkl original indpakning, såvel som det der normalt følger med. Inkl blandt andet headset, der ikke har været taget i brug. Kvittering medfølger, købsdato d. 15. marts 2006.

Telefonen fungerer perfekt, men den har et par kosmetiske fuckups:

1) Ridser på bagsiden. Fremgår af følgende billede

S/B: Motorola V3 RAZR

2) En eller anden form for støv der har samlet sig på displayet. Fremgår af følgende billeder. Som jeg har prøvet at illustrere med billede nr. 2 og 3, er det ikke rigtigt noget der generer (mig, i hver fald) når der er lys i displayet.


S/B: Motorola V3 RAZR
S/B: Motorola V3 RAZR
S/B: Motorola V3 RAZR

Nypr uden abonnement er 1200,-
Sælges for HBO 400,- eksklusiv porto

Er evt interesseret i at bytte med Dead Rising eller GOW, [b]men dette er de eneste spil der lige pt har interesse. [/b]
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/12-06 16:38 
Come now people
NeonodeNeonodeSkrevet 21/12-06 19:46 
Må man spørge hvorfor du vil af med den? Og hvor befinder den sig henne i landet? Har GOW i en NTSC udgave men virker perfekt, da det er regionsfri...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/12-06 23:30 
Den befinder sig i København. Jeg skifter normalt telefon med et halvt til et helt års mellemrum, efterhånden som mit behov skifter. Nu er turen så kommet til V3'en. Det er sådan set det eneste.

Såfremt GOW fungerer perfekt på en alm PAL 360'er, og ikke er en eller anden bizar uden-cover-med-manual-på-finsk version, har det interesse :)
NeonodeNeonodeSkrevet 22/12-06 01:01, rettet 22/12-06 01:02 
heh Nej det er det slet ikke..Spillet er 100 % engelsk. Cover er på engelsk og lidt kina tegn. Manualen er delt op i de 2 sprog, ellers er der ikke noget at komme efter..Bor du tæt på Rødovre?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/12-06 07:11 
Nja, jeg bor på Amager. Det er dog i København S, og ikke et eller andet obskurt sted som f.eks. Tårnby :)

Det er nemt at komme hertil eksempelvis med metroen
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 31/12-06 11:18 
Jeg begynder at tvivle lidt på den byttehandel, så jeg prøver at bumpe tråden igen..

Er også interesseret i Marvel: Ultimate Alliance
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig