X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii brændt af


Svar
juventus champjuventus champSkrevet 10/12-06 04:26 
jeg købte min wii i fredags,men inden jeg fik puttet et spil i var den brændt.Den ville ikke modtag spil og skærmen blev sort,mine børn var meget skuffet.Er der andre der har haft samme problem?????
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
ChronoChronoSkrevet 10/12-06 10:31 
Sikkert et meget dumt spørgsmål, men du er sikker på at kablerne sidder rigtigt?

Ellers må du hellere skynde dig at få den byttet. Der er vel en minimal change for at butikken har en på lager endnu.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/12-06 10:53 
I går, under et spil Zelda, gik min wii totalt død. Hev kablerne ud og satte dem i igen, uden held. Intet standby lys.

Her til morgen virker den så igen, men det giver absolut ingen mening. Nogen der har oplevet det samme?

Desuden er alle save games fra i går aftes væk :/
Home is where the hardware is..
SonicSonicSkrevet 10/12-06 11:01 
Har ikke haft lignende problemer, men måske kan følgende side hjælpe?

Wiierror.com
Parental Advisory: Explicit Lyrics
RooneyRooneySkrevet 10/12-06 11:10 
Kan Danmark ha' fået et skidt parti konsoller til landet? Jeres meldinger lyder ikke godt.

Wii have a problem
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 10/12-06 11:30 
Den side er noget af det mest tåbelige jeg længe har set.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
happyEDhappyEDSkrevet 10/12-06 12:30 
juventus champ>
jeg købte min wii i fredags,men inden jeg fik puttet et spil i var den brændt.Den ville ikke modtag spil og skærmen blev sort,mine børn var meget skuffet.Er der andre der har haft samme problem?????

med sådan problem burde du kunne få dem til at sende dig en ny.
Kunne en person i hvert fald i US de sendte en med det sammen, og så når han fik den skulle den anden endes retur.

Burde stå et nummer i vejledningen.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
juventus champjuventus champSkrevet 10/12-06 13:17 
har været ebgames med den
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
PapandPapandSkrevet 10/12-06 17:13 
Hvad gjorde de så med den? :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
ckruseckruseSkrevet 10/12-06 18:36 
Har også haft lidt vrøvl med at den ikke går fra spil til Wiinuen (menuen, høhø). Men tager man kablet ud og giver den et rap over nallerne, sætter kablet ind igen, så virker den fint. Men lidt cheap følelse alligevel.
KLTKLTSkrevet 10/12-06 22:50 
SøgAArd>
I går, under et spil Zelda, gik min wii totalt død. Hev kablerne ud og satte dem i igen, uden held. Intet standby lys.

Her til morgen virker den så igen, men det giver absolut ingen mening. Nogen der har oplevet det samme?

Desuden er alle save games fra i går aftes væk :/

Det du beskriver der lyder under alle omstændigheder meget underligt, og når det nu er sket en gang kan det med stor risiko nok desværre antages at ske igen...
Det ender nok med at du skal have din Wii byttet til en ny!
9/11 Was An Inside Job
QQSkrevet 10/12-06 23:01 
For alles helbreds skyld, er det vel egentlig nok en god idé at sikkerhedskopiere sine Save Games til sit SD kort fra tid til anden, for ikke pludseligt at miste sin 70 timers progress i Zelda... ;)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 11/12-06 09:13 
Fedt at have fået sit 128 MB SD kort stjålet på Roskilde så. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 11/12-06 09:55 
512MB SD kort == 128kr. Hvad er problemet?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 11/12-06 09:57 
Det skulle jeg også lige til at sige....};-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 11/12-06 10:18 
Nåja, det var da også et 512mb kort jeg fik stjålet.
I er så smarte med jeres penge. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/12-06 10:41 
Jeg har lige købt et 2 Gb kort for... tre hundrede et eller andet...
juventus champjuventus champSkrevet 21/12-06 05:20 
så har fået min wii tilbage,og nu virker den bare.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
EchoEchoSkrevet 21/12-06 06:58 
Jeg håber nu, at det samme problem ikke indtræffer for mig.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
NeonodeNeonodeSkrevet 21/12-06 07:19 
King Chaos>
Jeg har lige købt et 2 Gb kort for... tre hundrede et eller andet...

Vil lige nævne i den forbindelse, at getmore.dk har et Kingston 2 GB SD kort for 214 incl porto, det er okay billigt!
AmbyAmbySkrevet 21/12-06 15:44 
Den er handlet! Men så skal man vel også lige have en kortlæser? Hvad skal man have der?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
EchoEchoSkrevet 21/12-06 17:46 
Har nintendo selv lavet nogen SD kort?
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
WikzoWikzoSkrevet 21/12-06 17:49 
Nope, men du kan købe nogle med et Wii-logo på. Er dog nøjagtig lige så godt som almindelige SD kort :)
NeonodeNeonodeSkrevet 21/12-06 19:38 
Vil da næsten tro men bruger Wiien som en slags kortlæser!
EchoEchoSkrevet 21/12-06 20:22 
LTWW>
Nope, men du kan købe nogle med et Wii-logo på. Er dog nøjagtig lige så godt som almindelige SD kort :)

Det kan jeg ikke rigtig bruge til så meget (: Køber bare et normalt så. Tak for hjælpen.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
AmbyAmbySkrevet 21/12-06 20:34 
Neonode>
Vil da næsten tro men bruger Wiien som en slags kortlæser!

Korrekt. Men hvordan vil du så få billeder fra din PC over på Wii'en?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ElgenElgenSkrevet 21/12-06 21:27, rettet 21/12-06 21:28 
EDIT: Til Dark-Light

Øhhhh, ved at:

1) Hælde SD-kortet i din PC via din kortlæser.
2) Smække billederne på kortet.
3) Hælde SD-kortet i Wii'ns indbyggede kortlæser (bag den lille klap på fronten).
4) Lægge billederne på 'opslagstavlen' på Wii'en.

Jeg kan ikke forstå dit problem, honestly };-) ?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
AmbyAmbySkrevet 21/12-06 21:28 
Netop. Hvis du læser mit indlæg længere oppe vil du se jeg spørger om hvilke kortlæser man skal have til sin PC.
Ergo har jeg ingen endnu.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ElgenElgenSkrevet 21/12-06 21:31, rettet 21/12-06 21:31 
Ahhhh, sorry, en vilkålig kan bruges, man får dem efterhånden smidt i nakken bare man køber et abonnement på et computerblad };-). Vil tro du kan få een til under 200kr på Falkoner Alle (KBH) };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 21/12-06 22:44 
Dark-Light>
Netop. Hvis du læser mit indlæg længere oppe vil du se jeg spørger om hvilke kortlæser man skal have til sin PC.

Der findes et hav af billige kort læsere og kan købes overalt. Vil dog anbefale du kigger på antallet af kort typer som de understøtter (skal selvfølgeligt understøtte SD som minimum i dette tilfælde) og læse/skrive hastigheden som også kan variere. Sørg desuden for kun at købe en USB 2.0 kompatibel.
FourDFourDSkrevet 22/12-06 01:46, rettet 22/12-06 03:07 
Som en sjov lille sidenote kan man rent faktisk også sende billeder pr. email til sin wii!
Man skal bare tilføje sin email i adressebogen på wii'en som "other".
Så får man tilsendt en email, og kan derefter sende billeder til adressen man fik beskeden fra..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
WikzoWikzoSkrevet 22/12-06 08:14 
Men fungerer kun med ét billede af gangen - og ingen video eller musik. Er heller ikke specielt hurtigt. Sendte fx et billede i går til min Wii; har ikke modtaget det ...
AmbyAmbySkrevet 22/12-06 09:41, rettet 22/12-06 09:42 
Jeg har også prøvet at sende en billede til min Wii. Jeg tror ikek det fungerer med vedhæftninger.
Jeg sendte nemlig en uden i samme omgang, og den kom ret hurtig.

EDIT : Så Cartridge. Hmm mystisk. Det har jeg ikke kunne få til at virke. De kommer simplethen ikke igennem
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig