X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Site med billig spil / tilbehør til Wii


Svar
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 09/12-06 16:15 
Hej !

jeg har lige fået købt nintendo wii, og leder lidt efter(billigst muligt) en site med ting til wii,

ligenu mangler jeg især kabel, så jeg får bedre display på mit LCD tv, et compnent kabel / HD.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
JmogJmogSkrevet 09/12-06 16:48, rettet 09/12-06 16:49 
-playasia.com (Asien, så spil virker ikke til PAL Wii. Tilbehøret er det samme som i DK)
-play.com (britisk, så spil kan også bruges)
-videogamesplus.com (canadisk, så spil virker ikke til PAL Wii. Tilbehøret er det samme som i DK)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/12-06 19:34, rettet 09/12-06 19:34 
Emkai DK>
ligenu mangler jeg især kabel, så jeg får bedre display på mit LCD tv, et compnent kabel / HD.

Component + RGB-kabler kabler kan fås hos en række danske forhandlere som GameBits.dk (forudbestilling) og Eurotoys.dk (forventer at kunne afsende det fra d. 13. december).

Kelkoo.dk (spil+tilbehørsoversigt)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 10/12-06 14:27 
er der ik sådan en dansk side, med billig spil, kender kun den coolshop, men ved ikk hvor gode de er, men den billigst indtil nu.,
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
HulleHulleSkrevet 10/12-06 15:19 
Har handlet med Coolshop et par gange, har ingen problemer haft.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
dpldplSkrevet 10/12-06 19:10, rettet 10/12-06 19:10 
Har også handlet med coolshop et par gange.

Plus jeg har ejeren i min WoW guild. Så bare rolig, Coolshop er en rigtig god net shop IMO.
Og ham der ejer den er damn flink fyr ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig