X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

I aften køber jeg 360'er


Svar
nerosnerosSkrevet 08/12-06 13:22, rettet 08/12-06 13:32 
Jeg har et luksus problem. Iaften køber jeg 360'er i El giganten, men jeg er i tvivl om hvad spil jeg skal vælge... :-)! Skal det være et spil som jeg kan fordybe mig i som Oblivion eller det mega flotte Gears of War? Men Oblivion er jo også flot! Hvad skal jeg vælge ...please Help
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 08/12-06 13:29 
Det kommer jo an på hvilke spil du er til :-)
Jeg havde uden at blinke, valgt Gears of War.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 08/12-06 13:31 
Hehe! Jeg er jo til begge genre, men jeg har brug for et spil jeg virkelig kan fordybe mig i, men også et som grafisk kan slå benene væk under mig! :-)!
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 08/12-06 13:34 
Jeg har spillet begge spil, og jeg er ikke i tvivl. Hvad med at snuppe begge spil, eller nogle helt andre ;) ?

Der findes en hel del kvalitetstitler til Xbox 360.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
jaesjaesSkrevet 08/12-06 13:39, rettet 09/12-06 12:27 
Begge spil er super gode, så tag det du har lyst til at spille det næste stykke tid.

Hvis grafikken trækker meget: Med mindre du spiller nyere spil på pc, så vil det strategisk måske være bedst at starte med Oblivion, da det sikkert vil være nok til at stille din grafiske sult. Derefter tager du et skridt op til GoW :)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 08/12-06 13:41 
neros>
men jeg har brug for et spil jeg virkelig kan fordybe mig i

Det lyder som Oblivion du skal have fat i. En kombination af de 2 ville dog være perfekt. Så har du både umiddelbar, intens action i GoW og fordybelse for alle pengene i Oblivion!
(...)
Bede-xBede-xSkrevet 08/12-06 13:49, rettet 08/12-06 14:01 
Du går ikke galt i byen med nogen af de spil. Hvis det er fordybelse, du søger, bør du starte med Oblivion.

Personligt er jeg mest til Gears :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 08/12-06 13:54 
Har begge spil og har råspillet begge spil. Køb det ene og ønsk dig det andet til jul :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 08/12-06 15:03 
Åh ja den kære jul, men jeg tror jeg er for sent ude så det bliver på egen regning hvis 2 spil skal købes.
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 08/12-06 15:30 
Jeg har Oblivion næsten ubrugt til en rimelig penge hvis det er.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/12-06 19:15 
Når jeg får snøvlet mig sammen til at få X360 skal jeg have:
Gears of War
Dead Rising
Kameo
Perfect Dark (er allerede købt :-))
Just Cause
Saints Row
Oblivion
... og sikkert en hel del flere jeg har glemt lige nu.
nerosnerosSkrevet 09/12-06 09:40, rettet 09/12-06 18:46 
Så blev det Gears of War og PGR3 som fulgte med. De kunne sgu ikke levere i Elgiganten. Alle 360'er var udsolgt men de ville få 20 hjem på onsdag, men man skulle sætte en til sidde hvis man ville gøre sig et håb om at eje en af dem fordi det går stærkt med sådan en basse her til jul....! Så jeg købte den i Games kunne ikke vente, men fik faktisk et godt tilbud, og er ikke så sikker på at Elgiganten kunne have gjort det billigere. Desuden synes jeg der er en dårlig betjening i den kædebutik.

Gears of War hvad skal man sige? Fxxx det er det vildeste spil jeg har spillet i lang tid, og jeg har også downloadet Lost Planet demoen og lavet en profil på Xbox Live, utroligt fedt. :-)))!

Fed maskine. Er meget glad.
Bashful Neophyte
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 09/12-06 10:50 
Jeg kom måske lidt sent ind med mit bud...
men så har du et jule ønske...

Hvis du er til politi/Swat action i højklasse spædet med sprød grafik og vilde skud dueller med realistiske våben tilsat fed historie.

så skal du ikke gå glip af det nye Rainbow six Vegas. Det er fedt fra ende til anden.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
WehnerWehnerSkrevet 09/12-06 10:54 
neros>
jeg har også downloadet Lost Planet demoen

Det er i hvert fald en god ting ved maskinen. Folk, der lige har købt den, og ikke nødvendigvis har en masse spil kan altså få meget tid til at gå blot med at hente/spille demoer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 09/12-06 12:19 
Ja det kan godt være det er lidt flovt, men jeg kan ikke helt få gang i min controller 2..? Det var ikke noget problem at få controller 1 til at virke. Skal man ikke bare trykke på lys knappen på controlleren og så skulle det ske automatisk eller hva?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 09/12-06 12:41 
Det er faktisk en lille smule bøvlet allerførste gang. Men det var vist noget med at du skal trykke på connect-knappen på konsollen (lige under memory-portene samt den den lille connect-knap på controlleren (ved siden af stikket til headset) og derefter trykke på det lysende X. Det er i hvert fald noget i den stil - når den først én gang har connected, så er det bare at tænde den i fremtiden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 09/12-06 12:43 
Tænd først for controlleren og Xboxen. Tryk så connectknapperne på begge. På controlleren sidder den lige til højre for venstre skulderknap, på xboxen til højre for memory slot 2.
nerosnerosSkrevet 09/12-06 18:44 
Takker, nu virker det.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig