X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii-ventetid foran El-giganten


Svar
quadquadSkrevet 07/12-06 21:02 
Jeg er blevet forbigået på begge mine preorders, og alle butikker i Odense som sælger Wii har enten udsolgt eller sælger ikke før i morgen. Jeg venter i timerne op til El-giganten ved Rosengårdscenteret åbner, med DS'er, kaffe og gamle computerblade. Skulle andre i Odense være så uheldige ikke at få i morgen og også har planer om at campere en butik, så skriv lige en besked.

Jeg har dog stadig indtil klokken 00:00, hvor det forhåbentlig lykkes for den kære Herold at skaffe mig en konsol i Fona.
3of193of19Skrevet 07/12-06 22:05 
Nå, er Herold på Strøget?
Kommer lige derfra. Hvis han allerede står i køen så er det ikke noget problem. Da jeg skred (de havde ikke nogen component kabler) var der ca 30 i køen til 100 maskiner.
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/12-06 06:17 
Han påstår at han var der :D

Boomtown Live
HeroldHeroldSkrevet 08/12-06 06:32 
Vi var nummer 29 og 30. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
quadquadSkrevet 08/12-06 07:06 
Og har selvfølgelig spillet konstant siden jeg kom hjem.

Eneste problem: Cursoreren farer rundt på skærmen på trods af laveste sensivity - ikke nok til at forhindre en præcis styring, men nok til at irritere mig.
SumezSumezSkrevet 08/12-06 21:46 
3of19>
Nå, er Herold på Strøget?
Kommer lige derfra. Hvis han allerede står i køen så er det ikke noget problem. Da jeg skred (de havde ikke nogen component kabler) var der ca 30 i køen til 100 maskiner.

Jeg fik ikke en:(
Men måtte så stå i kø i ElGiganten i morges, da de jo havde annuleret min preorder (lortebutik, de fortjener ikke mine penge..)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/12-06 22:32 
Enig. Elgiganten burde henrettes. Anyway... Fik heller ingen wii. Var i forskellige Fona'er, EB games, Illum, Magasin etc...

No luck. De siger måske nye sendinger før jul. MÅSKE.


god... Jeg kan ikke huske hvornår der sidst har været efterspørgesel på et Nintendo produkt. Jeg troede seriøst ikke at folk ville være interesserede i maskinen herhjemme, siden at vi er et meget stort sony land.

Det er også ligemeget. Har brugt mine wii penge på 10 liter is og betalt huslejen. sigh...:/
Well crucify the insincere tonight...
JmogJmogSkrevet 09/12-06 08:20 
Elmutanten havde også solgt min da jeg troppede op, men de ringede da til Fields og fik lagt én til side til mig. I går aftes havde de stadig tre tilbage derude.
RooneyRooneySkrevet 09/12-06 09:42 
Annulerer Elgiganten jeres pre-order, selvom I har forudbetalt? Og I handler der stadigvæk??
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
JmogJmogSkrevet 09/12-06 14:41 
Rooney>
Annulerer Elgiganten jeres pre-order, selvom I har forudbetalt? Og I handler der stadigvæk??

Indtil videre, ja. Hvis de ikke havde skaffet en maskine i en anden filial til mig, så havde jeg nok udelukket dem fremover.

Men det bliver næppe der jeg forudbestiller min næste konsol.
KLTKLTSkrevet 09/12-06 16:18 
Det havde jeg så ikke regnet med fra en kæde som Elgiganten, eftersom jeg kun har gode erfaringer med dem.
Jeg går da stærkt ud fra du talte med store ord over for dem der inde, for den form for behandling er da direkte uhørt!
9/11 Was An Inside Job
RuneSPRuneSPSkrevet 09/12-06 16:22, rettet 09/12-06 16:49 
Tog da lige forbi legekæden i Horsens efter gårsdagens bestræbelser på at straffe min hjerne, og hovsa de havde da stadig nogle Wiis samt Zelda tilbage, så ingen probs med at få Wii her =D

[edit, kiggede først på prisen bagefter, 569 kr for Zelda GOD DAMNIT!]
JmogJmogSkrevet 09/12-06 16:53 
KLT>
Jeg går da stærkt ud fra du talte med store ord over for dem der inde, for den form for behandling er da direkte uhørt!

Ham jeg snakkede med var allerede blevet skældt ud af chefen over det (jeg kunne selv høre det), så jeg gad ikke gøre hans dag værre end den allerede var.

Ja, jeg er alt for flink.
KLTKLTSkrevet 09/12-06 17:59 
Men stadig der er jo ikke noget at rafle om i den omtalte sag, for hvis man som kunde har lagt penge til en preorder i god tid, så er det under alle omstændigheder skandaløst at møde op og finde ud af de har valgt at se bort fra dette!
Jeg mener egentlig ikke, man kan være FOR hård over for butikken og dets ansatte i sådan en sag!
9/11 Was An Inside Job
PapandPapandSkrevet 09/12-06 18:51 
Husk nu på at butiksansatte altså også er mennesker... :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
dRxLdRxLSkrevet 09/12-06 18:59 
KLT>
Jeg mener egentlig ikke, man kan være FOR hård over for butikken og dets ansatte i sådan en sag!

Det vil sige at der absolut ingen grænse er for hvor megen straf de pågældende skal have? Det tror jeg ikke.

I sidste ende er det jo bare et stykke dumt plastik som det drejer sig om. Der findes ikke et menneske på jorden der ikke ville være i stand til at leve uden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KLTKLTSkrevet 09/12-06 19:33 
Selvfølgelig kan man da overleve uden et stykke hardware, i dette tilfælde den Wii som åbenbart var blevet preorderet i god tid, men det er jo ikke det der er sagens kerne her...
Det hele handler i bund og grund om det faktum, at når en person har lagt penge i en butik via en forudbestilling, så må det seriøst forventes af pågældende butik at de overholder deres del af aftalen, og at man som et resultat af dette kan føle sig sikker på at modtage sin vare!

Så du behøver ikke at begynde at tale om at et stykke hardware ikke er 'essentielt' for ens videre overlevelse, det ved jeg da udmærket godt jeg har jo heller ikke selv været ude og investere i fx Wii...
Derfor skal jeg stadig have lov til at understrege vigtigheden af, at butikker som Elgiganten i dette tilfælde lever op til en så basal ting som at have styr på deres kunders forudbestillinger!
9/11 Was An Inside Job
solid snakesolid snakeSkrevet 09/12-06 22:22 
Papand>
Husk nu på at butiksansatte altså også er mennesker... :)

Det skulle man ikke tro, fordi hvem er sådan overfor sine kunder..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
dchangdchangSkrevet 09/12-06 22:48, rettet 09/12-06 22:49 
solid snake>
Papand>
Husk nu på at butiksansatte altså også er mennesker... :)

Det skulle man ikke tro, fordi hvem er sådan overfor sine kunder..

Har du selv stået i butik eller? Jmog er da kun fair. Det er måske 1 ud 100 gange hvor det er ekspedienten der er skyld i en fejl. Det er somregel en parodi på en chef der råder over handleretten i denne type butikker. Så Jmog, stor kudos til dig for ikke at skyde budbringeren. :-)

Hilsen én som er glad for ikke at være butiksansat længere, efter at have været ude at købe julegaver idag. Tror jeg så de første 10 ekspedienter som havde lyst til at dø. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 11/12-06 08:27 
Rooney>
Annulerer Elgiganten jeres pre-order, selvom I har forudbetalt? Og I handler der stadigvæk??

Burde jeg fandeme heller ikke, men de havde sgu nok solgt den sidste Wii alligevel (evt. til dem der stod lige bag mig i køen), og jeg ville nok have svært ved at finde den andre steder, så...

Men jeg er fandeme utilfreds, og som Jmog siger, burde de ikke gå ud over den stakkels gut, der bare havde fået besked ovenfra.

..men HVORFOR annulerede de dem? Den undskyldning jeg fik var at de kun fik et begrænset parti, det giver da ingen mening?? Er de bange for at folk ikke ville komme og hente dem? Så kunne de vel bare sætte en udløbsdato/tid på reserveringen...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DehliDehliSkrevet 11/12-06 08:56 
..men HVORFOR annulerede de dem? Den undskyldning jeg fik var at de kun fik...

De havde i ugen op til realeasen annonceret for Wii og ville derfor ikke stå uden konsoller fredag. Jeg fik samme svar i både Slagelse og Odense. Jeg var nummer 7 ud af 9 i køen i Odense - så jeg skal ikke brokke mig...
Jo ældre, jo bedre.
SumezSumezSkrevet 11/12-06 12:01 
Dehli>
De havde i ugen op til realeasen annonceret for Wii og ville derfor ikke stå uden konsoller fredag.

Hvad er det for noget sludder? De blev jo alligevel udsolgt 15 minutter efter de åbnede (cirka så lang tid det tog at gå køen igennem og udlevere 10 maskine)...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JinkJinkSkrevet 18/12-06 16:10 
Hvordan kan det være at jeg kun har dårlige erfaringer med elektronik forretninger? (Specielt Fona og Merlin)

Mandag (d.4) er jeg på jagt efter at forudbestille en Wii. I Fona får jeg at vide, at de får 10 stk, men det er IKKE muligt at forudbestille. Man bliver nød til at møde op for at købe den.

Jeg får alligevel forudbestilt en i Merlin. Da jeg kun får en lille lap og det ikke tyder på at de har styr på det, spørger jeg hvor mange de får og hvilket nummer jeg er. Jeg var nummer 2 og da jeg nu havde denne lap kunne jeg være helt sikker på at få én.

Jeg møder op fredag i Merlin, men jeg kan ikke få min Wii, fordi de allerede er forudbestilt til andre?! Så skulle jeg have betalt med det samme. Lidt sur går jeg hen til Fona der ligger 100 m væk. Der kan jeg se der er flere stks. Men da jeg spørger om jeg kan købe én er det ikke muligt, da de allerede er forudbestilt?!

Det ender med at jegg så gik hen i Elgiganten og der havde de heldigvis flere stks og jeg fik alligevel fat i en.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/12-06 18:47 
Det er utroligt så amatør-agtigt nogen Merlin- og Fona-butikker har håndtere Wii-launchen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig