X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rainbow Six: Vegas bedre end forventet?


Svar
PapandPapandSkrevet 06/12-06 17:10 
Jeg er gammel Rainbow Six fan, og har altid følt at serien toppede med Rogue Spear på pc. Ghost Recon har altid været udmærket og Advanced Warfighter var da også en fornøjelse at spille. Da jeg første gang læste om Rainbow Six: Vegas, var min første tanke skuffelse. For hvorfor skulle min elskede spilserie (som forøvrigt kun er blevet ringere siden Rogue Spear), nu trækkes over i en pøl af påklisteret neon (Rainbow Six: Carbon)? Ikke desto mindre valgte jeg alligevel at give spillet en chance, især fordi demoen virkelig havde underholdt mig. Og for pokker da! Singleplayer er ganske udmærket, men man har værsgo at falde bagover når man først for prøvet multiplayer. Det er jo ganske enkelt suverænt! Fede baner - i øvrigt nogle fra de gamle pc-dage (Streets og Killhouse) og en god netkode hvor man sagtens kan spille mod amerikanere, og stadig skyde og ramme inden for samme halve sekund. Desuden er der et fedt rankingsystem - a la Battlefield - hvor man løbende låser op for mere habengut.

Fik jeg nævnt den suveræne co-op? Selvfølgelig både story og terrorist hunt...

Min vurdering af Gears of War vil i samme omgang ændres, for Rainbow Six: Vegas er som helhed LANGT bedre.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
DommergaardDommergaardSkrevet 06/12-06 21:57 
Er enig med dig. Spillet er helt suverænt! Rigtig fed singleplayer-mode og super fedt online uden lag 'whatsoever'. Vil lige få det spillet igennem og så komme med en kommentar.
KalicolaKalicolaSkrevet 21/12-06 16:51 
Kan man spille Co-op splitscreen i single player campagnen?
For The Love Of The Game
RooneyRooneySkrevet 21/12-06 17:22 
Jeps.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 21/12-06 18:12 
fantastisk :-) .. men hvad så med 4 co-op splitscreen?
For The Love Of The Game
RooneyRooneySkrevet 21/12-06 18:41 
Dunno. Det har jeg ikke prøvet.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 21/12-06 20:35 
Hva sonic.. Får vi snart nogle kommentarer?

Det her er et spil som jeg ser frem til, så hand it over...
For The Love Of The Game
PapandPapandSkrevet 21/12-06 22:38 
Har netop gennemført singleplayer mode. Gå nu for pokker ud og køb det, fans vil bestemt ikke blive skuffet.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RaGeRaGeSkrevet 22/12-06 00:21, rettet 22/12-06 00:21 
Spillet er utroligt fedt i coop campaign på realistisk, det lever op til navnet :D Kan kun anbefale det.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KalicolaKalicolaSkrevet 10/01-07 17:40 
hvorfor har det inde på ign fået 9.3 til 360 og 8.5 til pc?

Hvad er den store forskel?
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/01-07 19:04 
Du kunne jo prøve at læse anmeldelserne og finde ud af det... ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 10/01-07 23:49 
Det syntes jeg at jeg havde gjort. Det havde jeg ikke.

Det viser sig at styrringen er bedre på 360, og system kravende er meget høje, og online delen er meget ustabil. Og så har det vidst også meget at gøre med at det ikke er ligesom de gamle pc spil, som var mere taktiske og knap så arcade.
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 12/02-07 22:44 
Jeg fik endelig taget det sidste i løbet af den sidste uges tid. Spillet holder generelt set høj standard, men der kommer tre sekvenser hen mod slutningen, hvor man skal beskytte noget og får game over, hvis man misser. To af disse steder lige checkpointet endda lidt før, så det kan være frustrerende.

Men anbefalelsesværdigt er spillet - Tom Clancy-fans skal dog være klar over, at spillet minder mere om Gears of War end om Black Arrow. Der er action for alle pengene og man har MANGE kugler i kroppen, når en mission er vel overstået.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 13/02-07 11:05 
At det minder om Gears, ser jeg som en fordel. Jeg var meget overrasket over, at jeg gennemførte Vegas i singleplayer, da Rainbow spillene som oftest kun er noget, jeg spiller i co-op. Det skyldes nok mest, at det er lidt mere actionagtigt. Det flyder bedre end de tidligere spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig