X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Godt two-player spil til Xbox eller PS2?


Svar
nerosnerosSkrevet 03/12-06 23:30 
Da jeg er igang med Diablo II iøjeblikket er jeg blevet interesseret i et godt two-player spil til XBOX eller PS2 i samme stil. Hvad findes der?

Jeg har dog Hunter The Reckoning til XBOX...! Der er jo også Dungeons & Dragons Heroes og Baldur's Gate: Dark Alliance II, men er de hver at have til en god two-player aften og kan de måle sig med Diablo II?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 03/12-06 23:43 
De er i hvert fald sjove. BG:DA II skal dog spilles på Hard, for det er meget nemt. Der er også et spil med Fallout-licensen på og Gauntlet Dark Legacy/Seven Sorrows.

Samme genre, men anden setting: De to X-men spil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
XiwanaXiwanaSkrevet 03/12-06 23:45 
Tja.. Der er jo selvfølgelig efterfølgeren til Hunter med undertitlen "Redeemer". Det synes jeg i al fald selv er ganske underholdende. Nogen Diablo II-killer er det dog ikke. Hvis det SKAL være hack n' slash, så er der desværre ikke så stort et udvalg. Til PS2'en findes foruden de serier, som du har nævnt, også Champions of Norrath og Fallout: Brotherhood of Steel. God jagt!
[inspirational quote here]
QQSkrevet 04/12-06 00:29 
Bare glæd dig til den dag Blizzard ser potentialet i Diablo 3 på Wii...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 04/12-06 08:12 
det nye Marvel: Ultimate Alliance kan man godt spille i multiplayer, både offline og online.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig