X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Broadband adaptor


Svar
00Void00VoidSkrevet 03/12-06 14:46 
Jeg har overvejet at købe en broadband adapter til min gamecube.
dog har jeg ikke meget forstand på det.
Det er jo ikke mange spil der rent faktisk udnytter online mulighederne.
Mario Kart og Phantasy star spillene er de eneste jeg umiddelbart kan komme i tanke om.
Mit spørgsmål går på, om der overhovedeter nogle der spiller online, eller om det ville være spild af penge?

Nogle der har erfaringer med online gamecube?

tak tak tak.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
QQSkrevet 03/12-06 15:14 
Jeg har ikke erfaringer med det, men ved at Phantasy Star Online er det eneste online spil til Gamecube. Dertil kommer Mario Kart DD og Kirby Air Ride mfl. som alle er LAN kompatible, hvilket f.eks. muliggør 16-player Mario Kart, hvilket i sig selv ku være grineren nok...

Jeg har selv købt min for 149 kr hos Gamebits, men ikke haft mulighed for at afprøve den endnu. Når jeg modtager min Wii, vil jeg forsøge at spille MK:DD LAN mellem min Wii og GC, men lige nu aner jeg ikke om det er muligt, selvom det synes sandsynligt. Skal også lige have fingre i en ekstra udgave Mario Kart så...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
00Void00VoidSkrevet 03/12-06 15:30 
Man kan sikkert finde noget tunnel software så lan-spil bliver tilgængelige online. LIdt ligesom xbox connect.
Jeg kan kun finde det nye phantasy star. og det ser ikke ret godt ud.
Men tak for svaret :)

angående mario kart kan det købes for 99,- i elgiganten
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
TheDukeTheDukeSkrevet 03/12-06 15:41, rettet 03/12-06 15:56 
00Void>
Man kan sikkert finde noget tunnel software så lan-spil bliver tilgængelige online.

Det kan man sagtens, jeg har prøvet Mario Kart over nettet hos en af mine venner, men der var en masse besvær med det før det kørte ordentligt.
00Void00VoidSkrevet 04/12-06 23:06 
kan du huske hvad softwaren hed?

Jeg søger stadig info om phantasy star. er der liv på serverne?
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-06 23:13 


Warp Pipe
Spiller nu: Phantasy Star IV
WikzoWikzoSkrevet 05/12-06 15:40 
Uden at være meget inde i det, ved jeg/husker jeg, at Warp Pipe for nogle år siden stoppede, fordi næsten ingen bruger det mere. Nu kan man jo spille online på både NDS og Wii, så jeg tror, jeg vil råde dig til at vente :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig