X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gran Turismo HD droppet


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/12-06 00:08 
Det lader til, at Gran Turismo HD er blevet droppet, så udviklerne kan koncentrere sig om Gran Turismo 5.

Hvad skulle vi egentlig også med en HD version af et PS2 spil, som stort set har stået stille siden debuten for 8 år siden? Så hellere en ny version, som gør ordentlig brug af den nye hardware. Bagsiden er, at vi nok kommer til at vente lang tid, inden vi ser et nyt Gran Turismo spil.

Sony hits brakes on Gran Turismo HD
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BobbeBobbeSkrevet 02/12-06 00:47 
Gratis download?

Kotaku
Spiller nu: Wii
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/12-06 07:17, rettet 02/12-06 07:18 
Jeg er helt enig med Palle, og det var faktisk pinligt for Sony. Så de skal bare se at komme i gang med et ordentligt GT!
BaggyBaggySkrevet 02/12-06 13:53 
Personligt er jeg ovenud glad for beslutningen... Hvad skulle vi dog med et let grafisk opdateret udgave af et gammelt spil .. :S

Men gid de nu bare laver GTR til ps3.. så kan GT ellers rende mig .. :)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BeanoBeanoSkrevet 02/12-06 22:38 
Ser også beslutningen om at droppe GTHD som en positiv udvikling (et GT4 baseret tech demo som produkt ??), men Polyphony som virksomhed virker meget famlende i disse år. GT Online->Prologue->Non-online-GT4 og GT PSP no-show historierne skriger langt væk af inkomptance og manglende fokusering. Må da håbe at de numser sig sammen og leverer varen med GT5!
TLTLSkrevet 03/12-06 18:54 
En nr. 5 i en spil-serie har også sjældent været et skidt spil.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/12-06 19:38 
Huh?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
TLTLSkrevet 03/12-06 20:10, rettet 05/12-06 00:29 
I de spilserier hvor de er nået til nummer 5, har det femte spil næsten aldrig været det dårligste...

Så jeg har gode forventninger til GT5, men forventer på samme tid ikke så meget nyskabelse, med mindre de tager sig gevaldigt sammen hos polyphony.

EDIT: næsten aldrig... /\
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-06 20:19 
Hvad bygger du det på? Tomb Raider 5 var da det udkom det klart ringeste i serien.
Spiller nu: Phantasy Star IV
TLTLSkrevet 05/12-06 00:39 
Nu er det ikke lige så mange spil som er nået op til nr. 5 jeg kan komme i tanke om men Tekken 5, PES 5 og FF5 er da alle gode spil :) Og ikke ligefrem de dårligste i serien.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 05/12-06 01:14 
Så er det da vist mere et tilfælde end en statistisk sandhed ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TLTLSkrevet 05/12-06 04:26 
Tjah. Jeg gider ikke undersøge det til bunds :p. Men jeg tror ikke på at de får lov til at lave en bummert, det kunne dræbe hele serien...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig