X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Wii indtryk


Reply
3of193of19Skrevet 30/11-06 16:44, rettet 30/11-06 16:58 
Så er min Wii landet og jeg har fået spillet lidt Tennis og Rayman, lavet en Mii der ikke ligner specielt godt (Nintendo! Jeg vil have mohawk, det er alstå ikke så ualmindeligt igen!) og indrettet min WiFi forbindelse og installeret den første patch.

Wii kassen er meget smart pakket med to "skuffer", den ene med selve maskinen, sensorbaren, composhit kabl... Se hele indlægget
580 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Reply
HeroldHeroldSkrevet 26/02-09 11:30 
Jeg skulle lige til at sige dig imod, men så kom jeg til at tænke på familien Danmark. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 26/02-09 12:07, rettet 26/02-09 12:08 
Der findes faktisk nogle fede 3-parts der faktisk ser ud som om de er lavet til Wii (= er hvide).
Dem de har i GameStop sgu ok ud, men må ærligt indrømme at jeg ikke har prøvet dem.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 26/02-09 12:25 
Ser ud som om? Dvs. de er ikke lavet til Wii?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 26/02-09 12:37 
Det er de jo nok, men fungerer lige så godt med en original GC (i modsætning til Classic Controller der jo i sagens natur ikke fungerer med en GC).
Det var det jeg mente, men kan godt se at det ikke fremgik sælig tydeligt.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 26/02-09 12:38 
Ah, I get ya :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/03-09 01:03, rettet 26/03-09 01:06 
ENDELIG vågnede Nintendo op. Der er netop frigivet en update der nu gør det muligt at gemme OG afvikle channels på SD-kortet - ergo kan man altså nu bruge kortet til afvikle virtual console spil fra! Det er dælme nattens bedste nyhed :)

Nu skal jeg så bare have hentet alle de spil der ikke har været plads til i Wii'ens interne hukommelse :S
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 26/03-09 08:10 
Fantastisk!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 26/03-09 08:50, rettet 26/03-09 08:51 
Ah haaa, en LOVLIG homebrew-loader-hook };-)

Er det kun VC-spil eller alle typer af channels?

Har du et link til kilden?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/03-09 11:26 
Jeg har selv testet det, men jeg har skam også nogle kilder :p

http://www.gametrailers.com/player/47187.html

http://kotaku.com/5183763/wii-system-update-adds-play-from-sd-card-support

Så vidt jeg forstår det er det ALLE kanaler - men det vist kun Nintendo channel og Internet channel, der er mulige at overføre til et SD-kort.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 26/03-09 11:38 
Jeg var mest paf over, at man ikke kunne afvikle VC spil direkte fra SD kortet. Det er da en indlysende option, når maskinen har begrænset hukommelse og man har mulighed for at bruge SD kort.

SÅ hvorfor det ikke har været muligt fra starten af er vel det største mysterie.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 26/03-09 11:42 
"512MB er nok for alle"

- Bill Gates


(eller sårn noget :) )
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/03-09 11:48 
De skal bare lige fjerne den der belastende baggrunds lyd der kører når man er i dashboardet, så begynder det at ligne lidt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/03-09 11:51, rettet 26/03-09 11:54 
millennium>
SÅ hvorfor det ikke har været muligt fra starten af er vel det største mysterie.

Nintendos høje herre har hårdnakket benægtet, at der var brug for mere 512MB (et eksempel på en sådan meddelelse i en fornedrene tone er at finde), med stærkt negative reaktioner fra kerne-spillere. Jeg tager det som et tegn på at Nintendo er begyndt at tænke på fremtiden, og hvem skal købe deres konsol i næste generation? Det bliver højst sandsynligt ikke alle den nye gruppe af spillere Nintendo har skabt med deres nye strategi - de er tilfredse med hvad de har i forvejen (udbudet af Wii har f.eks. først ramt efterspørgslen i US nu).

Mon ikke der er tale om frygt for piratkopiering? Jeg ved ikke om de samtidigt med featuren har tryllet et eller andet speciel kryptering frem, som de ikke lige har villet nævne. Der er vel kun et spørgsmål om tid, inden man kan hente VC-spil ulovligt på nettet, hvis det da ikke allerede er muligt!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/03-09 11:57 
Det er det. Det er bare typisk Nintendo at de ikke har bedre sikkerhed på deres spil. DS'en kunne man også forholdsvis hurtigt downloade spil ulovligt til, og intet har de kunne gøre for at forhindre det sidenhen. Man kan da håbe for deres skyld at DSi er bedre sikret hvad det angår.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 26/03-09 12:00 
Hvordan lægger man så en channel ned på SD kortet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/03-09 12:34 
Det mener jeg da bare man gør fra system menuen. Jeg mener jeg prøvede da jeg havde min første Wii så det burde være ganske let at finde.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/03-09 14:31, rettet 26/03-09 14:32 
Det foregår i Wii-options>Data management>Channels. Derfra er det så bare at vælge en channel, og derefter vælge "copy" - smooth sailing.

Man kan fra nu af også vælge om man vil gemme Channels på den interne hukommelse eller et SD-kort når man henter channels fra Shoppen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 23/08-11 15:06 
Var det noget med at visse Wii-revisioner har bedre video-output end andre?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/08-11 15:09 
Det er jeg ikke så sikker på. Jeg har en halvgammel en og dens ligner lort ligsom alle de nye. Måske en launchmodel har bedre, men jeg tvivler.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 23/08-11 15:19, rettet 23/08-11 15:20 
Jeg syntes aldrig at billedet har været fantastisk på min launch Wii med component, men om det er meget ringere end GC+component skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke har component kabel til min GC.
SumezSumezSkrevet 23/08-11 15:22, rettet 23/08-11 15:22 
Jeg er nok bare ikke så godt til at se forskellen, men jeg har altid syntes billedet var fint på min Launch Wii med component.
Det er ikke bare fordi opløsningen er en anelse lavere end I er vant til fra X360 og PS3?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/08-11 15:30 
Måske - typisk er det også nydeligt i spil med klare farver (Mario Galaxy og lign) mens det er ret gnidret i spil som LoZ:TP, Monster Hunter, etc. Syntes dog ikke jeg vil beskrive det som lort :)
JonassoeJonassoeSkrevet 23/08-11 15:51 
Synes stadig at RGB-kabel + CRT-fjernsyn er det bedste billede man kan få på Wii :)
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
SumezSumezSkrevet 23/08-11 15:52 
Jasådeet :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JonassoeJonassoeSkrevet 23/08-11 15:55 
Det kommer jo til at se grimt ud på et HDTV uanset hvad man propper i den. Standardopløsning er tydeligvis hvad konsollen blev designet til!
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
HankyHankySkrevet 23/08-11 16:03 
Der er tydelig forskel på Wii i 480p, og så f.eks. Xbox (den første) og GameCube i 480p. Wii's billede er bare langt mere sløret.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/08-11 16:30 
Min launch Wii gav heller aldrig et pænt billede, selv med component. Jeg satser på at WiiU gør det mere udholdeligt at spille Wii-spil. Xenoblade skal helt klart prøves :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/08-11 16:37 
Hanky>
Der er tydelig forskel på Wii i 480p, og så f.eks. Xbox (den første) og GameCube i 480p. Wii's billede er bare langt mere sløret.

Meget! Jeg har kørt 480p GameCube titler på henholdsvis Wii og GameCube med originale component kabler og der er ingen sammenligning. Det er meget uskarpt på på Wii og med grimme skygger i billedet.

Wii U skulle efter sigende ikke opskalere spillenes opløsning til HD, men bare helt alm. 480p over HDMI vil være en uhyggelig forbedring alligevel :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 23/08-11 17:15 
Jonassoe>
Det kommer jo til at se grimt ud på et HDTV uanset hvad man propper i den. Standardopløsning er tydeligvis hvad konsollen blev designet til!

Medmindre dit HDTV kan finde ud af at opskalere fint. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 23/08-11 21:18 
Sumez>
Det er ikke bare fordi opløsningen er en anelse lavere end I er vant til fra X360 og PS3?

Det er ikke længe siden jeg spillede Persona 3 og 4 på PS2, og det så slet ikke så slemt ud. Det er vel en kombination af Wii'ens meget uldne video-output, og at Xenoblade er badet i aliasing.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
580 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Login for at besvare
Username
Password
Remember me