X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Søges: Andelsbolig i KBH


Svar
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 29/11-06 11:46 
Jeg er på udkig efter en bolig, da jeg skal flytte til februar. Synes det er på tide at investere i noget, men økonomien rækker ikke til en ejerlejlighed, så en andelsbolig er mit mål.

Det jeg kigger efter koster omkring 500.000 kr. og en husleje på omkring 3000 kr. - Går den ene op, går den anden ned, og modsat, you get the point ;-)

Jeg er primært interesseret i områderne:
Vesterbro, Valby, Frederiksberg, starten af Amager, Kbh SV, Hvidovre, Vanløse. Andre områder er dog ikke udelukket :-)

Hvis du sælger, eller kender nogen der sælger, så lad mig endelig vide det:
@: j.hasseriis@gmail.com
tlf: 40922175

På forhånd, tak for hjælpen :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/12-06 16:07 
Bump... Ingen der har eller kender?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
jaesjaesSkrevet 06/12-06 16:45, rettet 06/12-06 16:46 
Sikkert ikke - det er meget svært at finde andelslejligheder i KBH, specielt i prisklassen :)

Men lidt tips:
- Kig på en af de mange sites med andelsboliger på nettet.
- Bliv skrevet op i en masse af de boligforeninger, som har åbne ventelister.
- Har du noget at bytte med går det meget lettere (en lejebolig kan også være en byttegenstand).

EDIT: Hvor svært det er i forstæderne ved jeg ikke. Sikkert lidt lettere, men nok ikke meget.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/12-06 16:55 
En ejer er noget at det eneste man kan få, med mindre man har været skrevet op i lang tid (5 år +)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 06/12-06 20:15 
Jeg tror at der er forholdsvis kort ventetid på den i Jægersborggade på Nørrebro, men det er kun noget jeg har hørt løst.

Forholdsvis kort = 1 år.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 07/12-06 17:53 
Tak for tips'ne :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig