X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP og Phantasy Star


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 28/11-06 11:30 
Nu kan jeg se at der er kommet Sega Genesis Collection til PSP. Nogle af disse spil er Phantasy II + III + IV. Jeg synes svagt at kunne huske, at der var et forrygende gameplay i disse titler. Er tiden løbet fra spillet, eller er det stadigt værd at bruge tid på?

Gamespot: Sega Genesis Collection
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/11-06 18:17 
Det lader i hvert fald ikke til, at Bede-x bryder sig hverken 1'eren eller 2'eren, lol :D
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 28/11-06 19:47 
Nej. det har jeg bidt mærke i :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 28/11-06 20:27 
Ta' da et smut forbi sega-16.com, de har nogle udemærkede anmeldelser af spillene.
Ting om dét og pis.
JuggernautJuggernautSkrevet 28/11-06 20:32 
Roger roger...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Bede-xBede-xSkrevet 28/11-06 22:25, rettet 28/11-06 23:45 
Killer Bean 2>
Det lader i hvert fald ikke til, at Bede-x bryder sig hverken 1'eren eller 2'eren, lol :D

Det skal så lige siges, at jeg elskede de spil, da de kom frem. Størrelsen af eventyret og det de får ud af værtsmaskinen var meget imponerende på det tidspunkt, særligt når det gælder det første Phantasy Star. Toeren var også fuld af mindeværdige øjeblikke(for sin tid):

SPOILER

Mange har snakket om da Aeris døde i FF7 og omend det også er flot lavet, så sad jeg gennem hele scenen og tænkte på Nei i PS2.

SPOILER SLUT

Vurderingerne på P:R skal skrives ud fra et nutidigt perspektiv og det er grunden til, at karakterene er så lave fra mig. Så gode som spillene var, da de kom, kan de ikke på nogen måde følge med Morrowind, Vagrant Story eller World of Warcraft i dag.

Segas collection skal selvfølgelig købes alligevel, da PS spillene ikke er det eneste guf der på. Noget af det holder også betydeligt bedre.

EDIT: Konsolkongen har også vurderet nogen af spillene(i GBA collectionen), hvis man vil have en anden mening end min(om end den er ens):

http://playright.dk/vurdertitel.php?id=12241
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig