X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

AV Selector box?


Svar
sonicosonicoSkrevet 27/11-06 22:15 
Hey.
Her d. 8 december render jeg ind i et mindre problem.
I og med Wii lander, vil jeg stå med en scart indgang for lidt, i mit Samsung LE-32R51B.
Jeg har i forvejen tilsluttet min DVD-afspiller og Xbox.
Har så overvejet Denne AV-selector box
http://gamebits.dk/shop/productinfo.asp?id=A502%2D90
Jeg er bare usikker på kvalitet. Vil jeg miste kvalitet i signal eller ej.
Nogen der evt har erfaring med denne box, eller har forslag til hvad jeg ellers kan vælge. Det må dog ikke være for pebret i prisen, da der i forvejen skal kastes en slat efter Wii.

Mvh sonico
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/11-06 22:23 
Jeg er 99% sikker på at jeg har samme tv. Og jeg er derfor også ret sikker på at det har en component indgang ;) Hvorfor køber du ikke et component kabel til WII'en og bruger den?
Det vil give et langt bedre billede, men den port er måske optaget af noget andet?
Spiller nu: Phantasy Star IV
sonicosonicoSkrevet 27/11-06 23:53, rettet 27/11-06 23:57 
Hmm det har du sku egentlig ret i. Var ikke sikker på om det var muligt at købe det til wii.
Porten er ikke optaget endnu, men tror den vil blive reserveret til Wii :P
Ved du hvad et sådan Wii component kabel koster, og vil det være muligt at købe på Wii dagen ?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/11-06 01:32 
Jeg vil tro det kommer til at koste det samme som et RGB kabel (som du jo alligevel skulle ha' købt) så omkring 300,- vil jeg tro. Jeg tror og håber på at det kommer samme dag som maskinen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/11-06 10:18 
Rygterne vil vide, at i USA er Wii-component sværere at få fat i end maskinen. Men man skal selvfølgelig ikke tro på alt hvad man læser på Internettet ;)
BeanoBeanoSkrevet 28/11-06 10:34 
Rygterne siger også at component kablet bliver endnu sværere at finde i DK omkring launch :!
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/12-06 04:52, rettet 09/12-06 04:54 
Iflg Merlin er der kommet 24 Wii Component AV kabler på markedet i DK ved Wiis lancering - eller også var dét antallet Bergsala kunne levere i år til samtlige Merlin-butikker... :/

Snublede over en dansk forhandler der forventer at kunne afsende det onsdag d. 13/12. Flere tyske forhandlere forventer at kunne gøre det indenfor et par uger eller sidst i december. Bestiller det enten selv hos den danske, eller fra Japan via eBay - sandsynligvis hos selv samme sælger, hvor jeg nappede det officielle component-kabel til GCN - for han var møghurtig...modtog det efter fire-fem dage fra afsendelsen til $10 i airmail shipping - som jeg havde håbet på også virkede til Wii (men nej). Giver gerne ca en hund mere over eBay, hvis det kabel virkelig skal være så utilgængeligt herhjemme i år.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig