X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

På retrojagt


Svar
JmogJmogSkrevet 05/06-03 00:22 
Spillede i sin tid et arcadefodboldspil, da jeg var på ferie sydpå (Frankrig eller Italien).

Det var et fosboldspil af den futuristiske type med pæne mængder vold og overdrevne effekter. Spillerne havde nogle ret science fiction-agtige dragter/rustninger på, synsvinklen var set-fra-siden, som i et beat'en up og man kunne blandt andet lade ens skud op, så man kunne skyde dem af med raketfart.

Jeg husker det som ret underholdende, men jeg kan ikke komme på hvad det hed. Nogen idéer?
Le RoofLe RoofSkrevet 05/06-03 00:24, rettet 05/06-03 00:34 
Soccer Brawl (Neo Geo). Genialt og sjovt :)
Det fik jeg spyttet mange penge i for 10 år siden...

KLOV: Soccer Brawl
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
OmenOmenSkrevet 05/06-03 11:05 
Jeps, jeg ville også sige Soccer Brawl.
Et fantastisk spil, og sammen med Wind Jammers og World Heroes 2, et af de NeoGeo spil jeg har brugt flest penge på.
Vote Ficus!
JmogJmogSkrevet 05/06-03 16:34 
Ja! Det var lige præcis det spil jeg husker. Takker.
N-ZaneN-ZaneSkrevet 05/06-03 16:40 
Hvis det er et spil i leder efter, så har jeg det faktisk liggende til en arcade maskine = til salg !
I kick azz for the Lord!
RJKRJKSkrevet 05/06-03 18:23 
Eller I kunne møde op på et bestemt museum, hvor det også er ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 05/06-03 18:23 
Når maskinen ikke er i smadder :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 05/06-03 18:28 
Detalje... Den virker nu :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 05/06-03 18:55 
N-Zane >
Hvis det er et spil i leder efter, så har jeg det faktisk liggende til en arcade maskine = til salg !

Mangler en arcademaskine før det ville være aktuelt.
N-ZaneN-ZaneSkrevet 05/06-03 19:13 
Sådan en sælger jeg også :)
I kick azz for the Lord!
JmogJmogSkrevet 05/06-03 19:36, rettet 05/06-03 19:37 
Ellers tak, jeg har næppe råd (eller plads) ^-^

Satans, det er farligt sådan at kigge lidt på retrogaming på Ebay. Jeg skulle bare se hvad en Neo Geo stod i og før jeg vidste af det havde jeg gennemtrevlet diverse Neo Geo-anmeldelser og købt en Neo Geo Pocket Color og 6 spil.

Jeg har ingen selvkontrol på det her område ^-^;
RJKRJKSkrevet 05/06-03 20:02 
Velkommen i klubben... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 05/06-03 20:13 
Hvad ser jeg, spillet er fra 1991 altså er det ifølge de lokale regler ikke fuldstændig forkasteligt at nævne muligheden for at emulere det, evt på en xbox for at få det lidt mere konsolagtige feel =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/06-03 20:27 
Ang. Xbox minder det så ikke foruroligende meget om Deathrow..... Jeg ved folk sammenligner det med Speedball 2, men det lyder også meget som det her?
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 05/06-03 20:41 
dRxL >
evt på en xbox for at få det lidt mere konsolagtige feel =)

Du kan i det mindste slå det der interpolation lort fra :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 05/06-03 21:30 
N-Zane >
Hvis det er et spil i leder efter, så har jeg det faktisk liggende til en arcade maskine = til salg !

Har selv en Neo Geo AES, så jeg tror vist at det er billigere (og lidt federe) bare at købe den ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
JmogJmogSkrevet 06/06-03 02:27 
dRxL >
Hvad ser jeg, spillet er fra 1991 altså er det ifølge de lokale regler ikke fuldstændig forkasteligt at nævne muligheden for at emulere det, evt på en xbox for at få det lidt mere konsolagtige feel =)

Har ikke kigget på emulering til min Xbox. Går udfra det kræver en chippet maskine eller...?
MadsMadsSkrevet 06/06-03 02:56 
Ja, det kræver en chippet maskine, fordi du skal have direkte adgang til HD'en.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
KTCKTCSkrevet 06/06-03 03:51 
Man kan nu også køre emulatorer fra cd, men det største problem er at Xboxen ikke vil køre unsigned kode. Det vil den gerne med en modchip...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig