X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii, X360, PS3 - størrelse sammenligning


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/11-06 21:06, rettet 23/11-06 16:46 
Trip, trap, træsko.. :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JuggernautJuggernautSkrevet 22/11-06 21:10 
De er godt nok små.. ;) Er der et link?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/11-06 21:41, rettet 22/11-06 21:43 
http://www.gfdata.de/archiv11-2006-gamefront/groesse03.jpg
http://www.gfdata.de/archiv11-2006-gamefront/groesse01.jpg

:)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/11-06 22:51 
Der er vist gået galt... Se billederne på de to links nedenfor... De virker... ;-)

http://www.varada.dk/sizes01.jpg
http://www.varada.dk/sizes02.jpg
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 22/11-06 23:10 
Jeg har prøvet at rette lidt i dit oprindelige indlæg, men jeg kan heller ikke få dem frem.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/11-06 23:12 
Wow, Wii er da godt nok kommet i grimt selskab ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
CoreCoreSkrevet 22/11-06 23:15, rettet 22/11-06 23:16 
Sjovt.

PS3 og Wii er jo næsten lige høje, når PS3 ligger ned og Wii'en står op.

Efter min mening er Wii den absolut flottest designet konsol ever. Bare ærgeligt at man sparer på størrelsen, ved at skrabe den sådan for hardware :p

EDIT: Kig nr. 2. Jeg troede faktisk at Wii ville være blank og uden plasticgespenster på begge sider. Hven har den stående med siden til ?

Nu ved jeg ikke hvor flot jeg syntes den er...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 22/11-06 23:29, rettet 22/11-06 23:33 
Vi kender jo Nintendo efter hånden. Der vil komme en Wii SP®, en Wii pokémon© special edition og ikke mindst en Wii "looks just like the original promotion material edition"™.

SP'en vil i øvrigt have VGA og en indbygget opskaler op til 1080p. Bare så "early adopters" kan blive bekræftet i at det er en Nintendo konsol de har købt, ved at de bliver pisset på endnu en gang (hej alle ejere af den første DS :-p).

Med 3 måneders mellemrum vil den aktuelle Wii model komme i en ny farvetone.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
happyEDhappyEDSkrevet 23/11-06 06:39 
Så er han der igen..
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ChronoChronoSkrevet 23/11-06 07:08 
Så kan du jo sælge den første udgave til de som endnu ikke har en.

Er det dine egne maskiner Palle?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 23/11-06 07:43, rettet 23/11-06 07:46 
Chrono>
Er det dine egne maskiner Palle?

Palle eje en Wii?... fnis (sorry) ;)

Kunne være interessant at se Xbox 360 HD-DVD drev også... ser ud til at Wii faktisk er mindre end den også :)

dRxL, jeg er enig i din (måske lidt overdrevne) forudsigelse - vil ikke blive spor overrasket hvis der kommer en HDTV enabled Wii om 12 månender.
dRxLdRxLSkrevet 23/11-06 13:57 
toAt>
Så er han der igen..

Og hvis det var sony eller microsoft jeg skrev om ville du ikke have nogle indvendinger. Sådan er der så meget.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
happyEDhappyEDSkrevet 23/11-06 15:46, rettet 23/11-06 15:49 
Jo For det er mååden du gør det på.
Over-negativ.. Vær da glad for at der sker noget i brancen.

og Sony har da odgså lavet en "lite" udgave af PS1 og PS2.
Det har jeg det nu også helt fint med.

Er da fint tilfreds med, at de laver forskellige Editions af deres konsoller. Man kan jo selv bestemme hva man vi har. Man er ikke tvunget til at købe noget.

Edit: Og mht til Microsoft, så er jeg vild med xbox 360, Den er lækker, nem, fantastisk online del, og gode spil.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 23/11-06 16:19, rettet 23/11-06 16:19 
toAt>
og Sony har da odgså lavet en "lite" udgave af PS1 og PS2.
Det har jeg det nu også helt fint med.

Men over 4 år efter launch og ikke 14-15 måneder som Nintendo har gjort. Der er en betydelig forskel :)
dRxLdRxLSkrevet 23/11-06 17:14, rettet 23/11-06 17:17 
toAt>
Jo For det er mååden du gør det på.

At jeg ironiserer over Nintendos fiasko med først backlit på GBA, deres relancering af en forbedret udgave af DS, samt deres mange tåbelige special editions? Det er jo ikke som om det er grebet ud af den tomme luft.
Hvis du ikke kan tåle det, så kan du jo bare lægge dig ned og dø. De store internationale firmaer kan nok godt overleve at en tilfældig person på Internettet fremhæver deres tåbeligheder, så lad nu bare være med at tage det på dig.

og Sony har da odgså lavet en "lite" udgave af PS1 og PS2.
Det har jeg det nu også helt fint med.

Hvilket ikke er det samme, da de ny PS'er leverer præcist det samme som de gamle. Både GBA SP og DS Lite er drastiske forbedringer af forgængeren som helt klart er at foretrække.

Man kan jo selv bestemme hva man vi har. Man er ikke tvunget til at købe noget.

Ikke hvis man ikke ved at Nintendo vil udgive en radikalt forbedret version af produktet om et lille års tid.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 23/11-06 17:17, rettet 23/11-06 17:31 
dRxL>
Bare så "early adopters" kan blive bekræftet i at det er en Nintendo konsol de har købt, ved at de bliver pisset på endnu en gang (hej alle ejere af den første DS :-p).

Faktisk er der en behagelig sikkerhed i, ikke at købe Nintendo-systemer ved launch :) Jeg selv orkede simpelthen ikke det første piss poor design af DS'en.

EDIT: Jeg mener personligt, at dRxL burde blive banned (for life, mens han dør af det) for hans ukuelige kritik af ting. Moderatorstaben kunne i sammenhæng med dette, omdøbe forumet til "HypeRight.dk". Her kunne man uden hylde 'alt det nye' til ugenkendelighed, uden næsvise bemærkninger, for det er da forstyrende med den slags.
Ting om dét og pis.
HeroldHeroldSkrevet 23/11-06 17:33 
Der var faktisk ikke rigtigt noget galt med den gamle DS, var der? Altså, den nye er da federe, ingen tvivl om det... Men jeg synes da ikke ligefrem at der er noget ved den gamle model, der gør at man er nødt til at skifte til den nye?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/11-06 17:35 
Udover, at den var afskyelig grim? :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 23/11-06 17:46 
Det fik mig i hvert fald ikke til at skifte min PS2 ud, da det var :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
happyEDhappyEDSkrevet 23/11-06 18:12, rettet 23/11-06 18:14 
Hvordan kan det været bedre at de ikke forbedre noget??
Man kan da kun være glad for de forbedre noget.
Igen, man er jo ikke tvunget til at købe, hvis man ikke vil.

De gør jo ikke sådan, at man ikke kan spille spillende, medmindre det er de nye systemer.

Nåe ja.. Til din udtalelse "Hvis du ikke kan tåle det, så kan du jo bare lægge dig ned og dø."
Det er jo bare til grin !!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
dRxLdRxLSkrevet 23/11-06 18:17 
Jeg så RJK's gamle DS for nogle uger siden og fik indtrykket af at lysstyrken i skærmen dels var meget svag og at man dels ikke kunne stille på den som på den nye (4 trin). Øv.

Nåe ja.. Til din udtalelse "Hvis du ikke kan tåle det, så kan du jo bare lægge dig ned og dø."
Det er jo bare til grin !!

Det var også sådan ment. Det glæder mig at det kunne more dig, og jeg håber også du kunne bruge det som en reminder om ikke at tage Nintendo så tungt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
happyEDhappyEDSkrevet 23/11-06 18:25 
Man kan godt stille på lysstyrken. Og ja den nye er meget klare, men det er nu også fordi den har en perfect skærm.
Men man kan nu stadig sagtens spille på den gamle.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KTCKTCSkrevet 23/11-06 19:03 
Man kan slukke og tænde lyset på den gamle, intet andet. Så det vil være at strække det noget, hvis man mener at det er at stille på lysstyrken...

Skærmen på Lite kan som nævnt indstilles meget lysere, og generelt er den bedre til at lave levende farver.

Designet er blevet pop-venligt med Lite, men man kan så diskutere om den er rarere at holde på. Personligt kan jeg lige så godt lide at holde den gamle i hånden.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 24/11-06 07:28, rettet 24/11-06 09:50 
toAt>
Hvordan kan det været bedre at de ikke forbedre noget??

Det er timingen - dvs. at lancere en SÅ meget forbedret maskine så hurtigt efter den første.

Det er at pisse på folk der allerede har købe den første DS og signalere at man ikke har styr på at lave hardware.

Er det så svært at fatte?


toAt>
Man kan godt stille på lysstyrken. Og ja den nye er meget klare, men det er nu også fordi den har en perfect skærm.

På samme måde som GBA SP og bagefter DS begge havde "perfekte" skærme og der ihvertfald ikke var noget i vejen med dem.

Tilstadighed ret imponerende så stor en Nintendo fan-boy du er og du slet ikke kan se det komiske i det du skriver.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/11-06 09:24 
Chrono>
Er det dine egne maskiner Palle?

Nej, det er det ikke... Som Beano så fint svagt antyder, kunne jeg ikke drømme om, at bruge penge på en Wii... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
happyEDhappyEDSkrevet 24/11-06 17:34 
Er virkelig ikke stor nintendo fanboy!! Men nu er det jo lige Nintendo vi snakker om, og jeg er ikke enige i det du/i siger.
Og fordi man ikke ser noget galt i det de laver, er man ikke fanboy.
Utrolig at hvis man syntes nintendo gør det godt så er man en "fanboy", fordi der er gået sport i at være Nintendo "hateboy".

Hvis man også lagde mærke til andre diskutioner og emner om nitendo, kunne man se jeg ikke har noget problem med at kritisere, hvis jeg mener der er noget at kritisere.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig