X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA4 - multiplatform...


Svar
enfenenfenSkrevet 21/11-06 16:03, rettet 22/11-06 00:26 
Det har da været almindelig kendt i lang tid, at GTA4 ville udkomme til både PS3 og 360. Microsoft meddelte blandt andet releasen på X06.

Åbenbart er det først gået op for Gamesector nu.

Citat:

"Sony dropper GTA-eksklusivitet?
21-11-2006 - Lars Haslev

Noget kunne tyde på at Sony ikke vil betale pengene for at Grand Theft Auto 4 bliver eksklusivt på PlayStation 3.

Muligheden for at kunne sikre sig eksklusive rettigheder til det næste spil i den fantastiske Grand Theft Auto-serie lå på Sonys bord, men man har tilsyneladende sprunget over i denne omgang. Det betyder at hvis dette er korrekt, vil det kommende Grand Theft Auto 4 ikke blive eksklusivt til PlayStation 3.
"Det er egentlig bare et spørgsmål om hvor dybt man vil grave i lommerne for at sikre sig eksklusivitet," fortæller Jack Tretton fra Sony Computer Entertainment til Newsweek. Sony mistede forleden også eksklusive PlayStation 3-rettigheder til Assassin's Creed fra Ubisoft, og det vil resultere i at vi nok både ser GTA4 og sidstnævnte til Xbox 360."

GTA4
What is the Matrix?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/11-06 16:30, rettet 21/11-06 16:31 
Sådan går det når man ikke nærlæser gamespots nyheder :p

..Eller følger med i hvad der sker på de store messer.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
enfenenfenSkrevet 21/11-06 16:35 
Det var det, jeg tænkte.
What is the Matrix?
HankyHankySkrevet 21/11-06 18:43 
GTA4 til Xbox 360 har ikke kun været kendt siden X06, men helt tilbage til E3 i år, hvor Peter Moore viste sine store overarme.

Omg, jeg er stærk...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/11-06 18:51, rettet 21/11-06 22:15 
Præcis den scene med den "store overarm" burde alle kunne huske :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GreaseballGreaseballSkrevet 21/11-06 20:30 
Det har også længe været kendt at Assassin's Creed kom til Xbox360.
De trailere man har set fra spillet var alle taget fra Xbox360 udgaven. Selv da Ubisoft fremviste det som et PS3 spil.
SnuggiSnuggiSkrevet 21/11-06 23:58, rettet 22/11-06 00:01 
Jeg er overrasket hvordan man bliver negativt hængt ud på andre forums i løbet af ingen tid. Faktisk var nyheden lige skrevet på publiceringstidspunktet af denne tråd, men sådan går det når nogen vil have lidt opmærksomhed. Er der nogen der har ondt af at meningen bag nyheden ikke kom helt til udtryk? Og havde enfen overvejer at trykke F5 blot et par minutter efter? Næppe...

Nyheden blev faktisk revideret i selv samme minutter, hvor denne lavine blev sat i gang. Derfor står det mig uforståeligt at personen ikke straks beklagede denne indirekte tilsvining (især når vi i øvrigt omtales og ganske fejlagtigt sammenlignes med Gamereactor) eller i det mindste rettede citatet til det korrekte.

En undskyldning vil kun være på sin plads, enfen :)
Let's play some games!
enfenenfenSkrevet 22/11-06 00:25, rettet 22/11-06 00:28 
Jeg undskylder kun for, at jeg er kommet til at skrive Gamereactor, når det selvfølgelig var Gamesector, jeg mente.

Men nej, nyheden stod der i længere tid. Du kan derfor ikke bare komme og sige, at I lavede en lille fejl, som blev rettet samme minut, jeg postede herinde. Jeg kontrollerede endda et par gange for at sikre mig, at det nu også var rigtigt, det jeg havde læst.

Det er ikke en hetz. I lavede en fejl, jeg pointerede den. End of story.

Som en anden herinde skriver, så var det ikke X06, men helt tilbage til E3, at GTA4 blev annonceret til 360. Dette gør bare UPS'en større :)

Lad være med at tage det så tungt. Det var skrevet med et glimt i øjet.
What is the Matrix?
SnuggiSnuggiSkrevet 22/11-06 11:02 
Hvilket vil sige at du heller ikke kan komme og sige at nyheden stod der i længere tid, for det gjorde den ikke. Men lad det nu ligge :)

End of story, som du jo siger. Glimtet i øjet er skam mit.
Let's play some games!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/02-08 16:50, rettet 18/02-08 16:51 
Få GTA4 for 0 kr. + en hund, når du afleverer 2 x PS3 spil eller 3 x 360 spil.

Godt tilbud??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 18/02-08 17:11, rettet 18/02-08 17:15 
Arj, man kan ikke indlevere Resistance: Fald of Man! Stakkels mand.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/02-08 20:11, rettet 18/02-08 20:11 
Nej, jeg har ellers Motorstorm og Resistance som jeg eller meget gerne vil af med... og ingen af dem gælder i tilbudet... Pokkers... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 21/02-08 11:03 
De ekstra episoder til 360 versionen kommer i efteråret:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=93139
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BonziniBonziniSkrevet 21/02-08 11:43 
Der skulle eftersigende også være prerelease tilbud på det i GAME (læst på andet forum), hvor man kun skal aflevere 2 xbox360 spil. De vil ikke udlevere listen over spil der ikke modtages, da de mener der bliver spekuleret i det..
QQSkrevet 21/02-08 16:45 
Er der nogen bud på udgivelsesdatoen for PC versionen?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig