X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Raving Rabbids


Svar
HulleHulleSkrevet 21/11-06 00:44 
Efter at have set IGN's video review, er denne titel blevet tilføjet over min must-have Wii liste.

Det ser for sjovt ud
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
quadquadSkrevet 21/11-06 01:20 
Men dét eller Monkey Ball?
RuneSPRuneSPSkrevet 21/11-06 04:38 
Hulle>
Efter at have set IGN's video review, er denne titel blevet tilføjet over min must-have Wii liste.

LOL efter at have set det review kan jeg kun give dig ret!
EchoEchoSkrevet 21/11-06 06:55, rettet 21/11-06 06:56 
Jeg har aldrig været interesseret i minispil (kun wario ware), så det her er ikke noget, jeg vil eje. jeg kan godt se ideen, og de sjove indslag for mig, men det vil ikke holde i længden for mig. 500,- er lidt for meget, for et spil der kan klares på nogen timer formentlig.

Jeg tager monkey ball ;-)
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
KalicolaKalicolaSkrevet 21/11-06 09:12 
Som sagt tidligere, som første spil køb til wii'en vælger jeg rayman (ja foran zelda som jeg alligevel ikke har tid til nu).

Men fortæl mig lige, hvordan hænger spillet sammen når man spiller, vælger man bare at spille det ene minispil efter det andet, eller hænger det hele sammen via en historie eller brætspil som i mario party. Jeg mener, hvis man spiller flere, skal man så bare sidde og diskutere hvilket mini spil man skal spille?
For The Love Of The Game
QQSkrevet 21/11-06 10:47 
Rayman er også min første musthave titel. Jeg venter med Zelda til jeg har fået min projektor i hus ;)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
3of193of19Skrevet 21/11-06 10:55, rettet 21/11-06 10:56 
Hmm, ingen progressive scan i RRR ifølge IGN reviewet, det er godt nok skuffende. Havde ellers bestilt spillet allerede.
KalicolaKalicolaSkrevet 21/11-06 11:35, rettet 21/11-06 11:36 
opløsningen på spillet burde jo ikke være afgørende om man køber det eller ej. Heller ikke selvom man har et fedt tv.

Spillet bliver jo ikke mindre sjovt af, at det er lidt groft i kanterne vel?
For The Love Of The Game
00Void00VoidSkrevet 21/11-06 12:44 
Det ser ret sjovt ud og det ser ud til at være let at gå til.
Typisk platform release, på den gode måde.
Hvis jeg køber konsollen, skal jeg da også have prøvet spillet.
Dog tvivler jeg på der ligger mange timer i det.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/11-06 13:32 
Åh nej da - jeg havde besluttet mig for at jeg skulle have Monkey Ball, men det her lyder som en konkurrent.

Skal man mon have 4 nunchuks?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KalicolaKalicolaSkrevet 21/11-06 13:45 
De der kaniner er da noget af det sjoveste jeg længe har set!
For The Love Of The Game
quadquadSkrevet 21/11-06 14:07 
Findes der en liste over hvilke spil der kan nøjes med remote og hvilke der skal bruge nunchuks?
HeroldHeroldSkrevet 21/11-06 14:17, rettet 21/11-06 14:19 
Det burde vi lave herinde!

Raving Rabbids
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 21/11-06 15:24 
hahaha... Totalt fedt lavet, lækker animation. Tjek lige den kanin i midten som står og slår på ham :-)
For The Love Of The Game
tastasSkrevet 21/11-06 15:41 
Haha, kom lige til at tænke på Gnags sangen "Vilde Kaniner" da jeg så den animation ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
HulleHulleSkrevet 23/11-06 12:58 
Darknon>
Men fortæl mig lige, hvordan hænger spillet sammen når man spiller, vælger man bare at spille det ene minispil efter det andet, eller hænger det hele sammen via en historie eller brætspil som i mario party.

I følge det officielle Nintendo magasin, så er det hele "tied arround a central plot", så altså historie og ikke brætspil.

I kan se hele traileren med kaninerne der angriber Michel Ancel på youtube

Bunnies Attack
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KalicolaKalicolaSkrevet 23/11-06 13:04, rettet 23/11-06 14:15 
ja, men kan man spille 4 player igennem plottet som i mario party, eller om man bare skal vælge et minigame og spille 4 i, og bagefter så bare vælge et nyt?

Jeg mener, er der noget sammenhængende multiplayer som en tournering eller tournament eller noget?

(EDIT) Bunny attack: suveræn reklame, totalt fedt lavet. Det har taget tid
For The Love Of The Game
HulleHulleSkrevet 23/11-06 13:14 
Det kan jeg desværre ikke svare dig på. Måske Gamespot eller IGN kan i deres review.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KalicolaKalicolaSkrevet 23/11-06 14:16 
nix, der bliver ikke sagt noget sted hvordan multiplayeren bliver kædet sammen. Så jeg fryger at man bare skal vælge ét mini spil ad gangen :-(
For The Love Of The Game
RuneSPRuneSPSkrevet 24/11-06 00:29 
der bliver dog sagt at der en del minispil som understøtter flere spillere samtidigt.
3of193of19Skrevet 24/11-06 00:56 
Har lige bestilt Wii udgaven. Så har jeg snart to Wii spil jeg kan glo på indtil maskinen kommer... ^_^
Havde egentlig besluttet ikke at købe Wii spil der ikke understøtter progressive, men hvad fanden, spillet ser bare for sjovt ud :D
HulleHulleSkrevet 23/05-07 16:58 
..Og det er sjovt, damn hvor har jeg moret mig de første fire dage af spillet. Anbefales her fra, der er ret mange gode minigames og så er spillet sprængfyldt med humor. Køb det hvis din Wii står stille for tiden.

Jeg har ikke prøvet nogen af de andre versioner, men kunne slet ikke forestille mig at det ville være lige så sjovt på konsollerne der ikke besider samme egenskaber som kontrollerne bliver udnyttet til. Nogen der har sammenligninger?

Og så er nr. 2 lige blevet annonceret, indtil videre kun til Wii og DS.

Jeg glæder mig allerede :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 01/06-07 23:23 
Har også lige fået fat i spillet til Wii og det er bare om at holde tungen lige i munden...
Det ser måske nuttet ud, men opgaverne kan give sved på panden... ;)
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
HulleHulleSkrevet 09/11-09 13:26, rettet 09/11-09 13:27 
Hvem havde regnet med at det nye Rabbids spil skulle få den karakter, efter den frygtelige 3'er?

I hvert fald ikke mig!
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 09/11-09 13:55 
Forklaringen står i teksten :)

Ubisoft Montpellier, along with Michel Ancel of Beyond Good & Evil fame, has poured a considerable amount of time, effort and talent into this
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig