X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NY Times PS3 review


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/11-06 19:26 
Nu har jeg altså ondt at Sony. Nu er det næsten for meget, sådan som de bliver kritiseret. Skal vi ikke sende et jule-kort til Ken Kuturagi?

That's harsh...
Well crucify the insincere tonight...
76 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 21/11-06 20:32 
Jack_D>
Har Sony på noget tidspunkt lovet af der skulle være unified friendlist ala Live?

Det tror jeg ikke det har, men omvendt - burde det ikke kunne forventes i år 2006 som et minimums for en basal online service?

Det syntes jeg ihvertfald - de skal dog skal nok komme når Sony får videreudviklet på online komponenterne i SDK'erne, men stadig ikke imponerende gået af Sony IMO.
HankyHankySkrevet 21/11-06 20:34, rettet 21/11-06 20:35 
Jack_D>
Jeg er sådan set ligeglad hvad Xbox360 kan opgraderes til eller ej. Kig på hvad den kunne på lanceringsdagen for det er jo reelt det som de skal sammenlignes på.

Hallo!

En maskine der udkommer sidst i 2006, skal da uden tvivl sammenlignes med hvad den anden maskine kan på nuværende tidspunkt? Alt andet giver da ingen mening.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/11-06 20:57, rettet 21/11-06 21:00 
Jack_D>
Du er åbenbart også faldet for den useriøse journalistik, men det siger mere om dig.

Det siger vist mest om dig, at du kalder NY Times for useriøs journalistik.

EDIT: Og ja, 360'eren fik også hårde hug ved launch. Kig du nu de gamle tråde igennem. Jeg husker da også, at Thomas Vigild gav den et godt los i røven i Politiken.
Du er jo åbenlyst den eneste herinde, der ikke er upartisk.
Drop det nu!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
CoreCoreSkrevet 21/11-06 21:03, rettet 21/11-06 21:50 
Jack_D>
Nu vil jeg gerne have en liste over de ting som du mener PS3 ikke kan, men Xbox360 kan

Onlinedelen lille ven, onlinedelen. Derudover nævnes der da en håndfuld i artiklen, men det er uvedkommende. For alternativet til at gøre mange ting som 360'eren kan, er at gøre de samme ting BEDRE. Men det lader indtil videre vente på sig mht. onlinedelen.

Jeg vil kunne chatte med folk mens jeg spiller, jeg vil have en friendsliste med folk jeg kan chatte og spille med, jeg vil kunne høre "custom soundtracks", jeg vil have et dashboard jeg har adgang til mens spillene kører, og vigtigst af alt: Jeg VIL have en onlinedel der holder.

Jack_D>
den med en fordobling af prisen holder jo ikke en meter, vejl. udsalgspris på den officielle MS side er omkring 3200 kr.

Jeg tror du tager fejl af mig og én der ikke er fløjtende ligeglad med den vejledende udsalgspris. Prisen er 2699.- i en af landets største elektronikkæder, hvad var det prisen blev på PS3 ? Der skal nok være nogen der sætter prisen ned på den med tiden, men p.t. er 5000+ den pris vi er nødt til at forholde os til.

Jack_D>
og så må du undvære WiFi, større HDD, HDMI, motion sensor, Blu-Ray.
Men det tager du ikke med i betragtningen.

Har jeg brug for det? Jeg har indtil videre ikke set nogle eksempler på spil der udnytter disse muligheder, på en måde der ikke kan gøres anderledes.

Og nej, Filmfremvisningen er jeg totalt kold overfor. Min PS3 bliver købt for at blive spillet på.

Mht. Motion Sensoren, så kommer der en maskine om lige godt 3 uger, der ikke alene registrerer langt flere end 6 aksers bevægelser, men også koster 2200.

Så fortæl du hellere mig, hvad jeg egentlig skal med alt det sindsygt dyre hardware.

Jack_D>
Jeg er sådan set ligeglad hvad Xbox360 kan opgraderes til eller ej. Kig på hvad den kunne på lanceringsdagen for det er jo reelt det som de skal sammenlignes på.

Det er jeg også, den opfylder p.t. alle mine behov, og det gjorde den egentlig også på lanceringsdagen. Men nej, det er ikke det den skal sammenlignes udfra.

Der skal i den grad tages højde for udgivelsestidspunkterne. Selvfølgelig bør den maskine der kommer senest være stærkest(undtagen Nintendos, da de åbenbart bevidst går efter at lave den svageste), især med halvandet års mellemrum, det var på det samme grundlag vi sammenlignede PS2 og Xbox i sin tid.

Jack_D>
Du er åbenbart også faldet for den useriøse journalistik, men det siger mere om dig.

Jeg har ikke engang læst artiklen, kun læst det fakta der er blevet citeret om onlinedelen, hvilket er meget vigtigt for mit vedkommende. Men selv hvis jeg havde, hvad sagde det da så om mig?

Jack_D>
Men på hvilke punkter er den mangel fuld? Har Sony på noget tidspunkt lovet af der skulle være unified friendlist ala Live?

Kan du se tallene nede i højre hjørne? Click på 1-tallet, og læs. Når du er færdig der, så clicker du på 2-tallet, og måske (KUN måske) er der ved at være trængt noget ind, når du når til 3-tallet.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 21/11-06 21:31, rettet 21/11-06 21:50 
Core>
Mht. Motion Sensoren, så kommer der en maskine om lige godt 3 uger, der ikke alene registrerer langt flere end 6 aksers bevægelser, men også koster 2200.

Kan det nu oss' pass'? ;)

Der er så vidt jeg ved 3 akser (X, Y, Z). De seks (=Sixaxis) akser kommer fra 3 x tilt akser plus 3 retningers accelaration.

Wiimoten kan det samme plus de 3 akser's position i 3D rummet.

Eller har jeg misset noget?
ChronoChronoSkrevet 21/11-06 21:49 
Hvis det tæller med, så kan Wii jo også registrere hastigheden og kraften Wiimoten bevæges med.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CoreCoreSkrevet 21/11-06 21:53, rettet 21/11-06 21:54 
Beano>
Der er så vidt jeg ved 3 akser (X, Y, Z). De seks (=Sixaxis) akser kommer fra 3 x tilt akser plus 3 retningers accelaration.

Nu bliver du matematisk, så står jeg af. Jeg var syg den dag, det var på tavlen.

Anyway, så ligger PS3-controllerens "bevægelses-følelser" alle sammen på ledder, den kan vendes og drejes på, mens den stadig bevarer den samme position i rummet. Som hvis man forestiller sig at dens center på undersiden, står fast på et lodret spyd.

Wii-moten, kan som du selv siger registrere hvor i rummet den er, OG om den er på hovedet eller ikke. Hvor mange akser det giver i den sidste ende, kan jeg ikke fortælle nogen.

Uanset hvordan og hvorledes:
PS3-Motion-Sensor Ain't Got Shit On The Wii-mote ;)

EDIT:
PS3-Motion-Sensor...Hihi...PMS :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 21/11-06 22:05 
Core, din beskrivelse passer også godt til min forståelse af forskellen mellem Sixaxis og Wiimoten.

Så Sixaxis vs. Nineaxis (eller Twelweaxis hvis nunchuck regnes med) ;)
Jack_DJack_DSkrevet 21/11-06 22:36 
Core>
Onlinedelen lille ven, onlinedelen. Derudover nævnes der da en håndfuld i artiklen, men det er uvedkommende. For alternativet til at gøre mange ting som 360'eren kan, er at gøre de samme ting BEDRE. Men det lader indtil videre vente på sig mht. onlinedelen.


Fortæl mig nu helt konkret hvad det er som PS3 ikke kan , for det er ikke så få ting jvf. dig.

Core>
Jeg vil kunne chatte med folk mens jeg spiller,


Check, det kan du med PS3. Ressistance FOM har free chat mellem 40 spillere.

Core>
jeg vil have en friendsliste med folk jeg kan chatte og spille med,


Check, der er en universal friends liste, hvor du kan se hvilke spil de er igang med.

Core>
jeg vil kunne høre "custom soundtracks",


Ja, det kan PS3 så ikke, men det er næppe en graverende fejl.

Core>
jeg vil have et dashboard jeg har adgang til mens spillene kører,


Check, det kan PS3 også.

Core>
og vigtigst af alt: Jeg VIL have en onlinedel der holder.


Check, onlinedelen holder, se på spil som Resistance FOM.
Jeg har endvidere linket til brugere manaualen hvor du kan se hvilke onlinemuligheder er, og det er ikke så lidt.
bla. videochat med på til 6 personer, remote play, download af PS spil til PSP osv. mulighed for at uploade billeder mv.

Core>
Jeg tror du tager fejl af mig og én der ikke er fløjtende ligeglad med den vejledende udsalgspris. Prisen er 2699.- i en af landets største elektronikkæder, hvad var det prisen blev på PS3 ? Der skal nok være nogen der sætter prisen ned på den med tiden, men p.t. er 5000+ den pris vi er nødt til at forholde os til.


Du burde have dine skolepenge tilbage for hvordan kan 5000kr være det dobbelte af 2699kr ?
Desuden er der kun en ting at forholde sig til og det er den vejl. pris.
Core>
Så fortæl du hellere mig, hvad jeg egentlig skal med alt det sindsygt dyre hardware.

Ja, hvorfor skulle man egentlig købe en Xbox360 når en N Wii kan gøre det billigere?

Core>
Selvfølgelig bør den maskine der kommer senest være stærkest(undtagen Nintendos, da de åbenbart bevidst går efter at lave den svageste), især med halvandet års mellemrum, det var på det samme grundlag vi sammenlignede PS2 og Xbox i sin tid.

Ja og hvem siger at det ikke også er tilfældet, at PS3 er stærkest?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
CoreCoreSkrevet 21/11-06 22:40, rettet 21/11-06 22:46 
Jack_D>
Er du stiv??
Fortæl mig nu helt konkret hvad det er som PS3 ikke kan , for det er ikke så få ting jvf. dig.

Det kommer her:

Jack_D>
Core>
Jeg vil kunne chatte med folk mens jeg spiller,

Check, det kan du med PS3. Ressistance FOM har free chat mellem 40 spillere.

Sgu da ikke det samme spil. Mens man spiller hver sit, eller hver sin singleplayer-del.

Jack_D>
Core>
jeg vil have en friendsliste med folk jeg kan chatte og spille med,

Check, der er en universal friends liste, hvor du kan se hvilke spil de er igang med.

Men kan jeg komme i kontakt med dem ?

Jack_D>
Core>
jeg vil kunne høre "custom soundtracks",

Ja, det kan PS3 så ikke, men det er næppe en graverende fejl.

Hmm...lad mig se...Jo GU er det så. Jeg ved ikke hvor mange freeroamings-gangbanger-action-spil samt racerspil hvor soundtrackene altid voldtages med skrammelpunk, og lortehip-hop.

Jack_D>
Core>
jeg vil have et dashboard jeg har adgang til mens spillene kører,

Check, det kan PS3 også.

Ud fra hvad der tidligere har været nævnt, så skal spillet lukkes ned for at komme ud og navigere rundt i dashboardet. Det er ikke just det jeg mener.

Jack_D>
Core>
og vigtigst af alt: Jeg VIL have en onlinedel der holder.

Check, onlinedelen holder, se på spil som Resistance FOM.
Jeg har endvidere linket til brugere manaualen hvor du kan se hvilke onlinemuligheder er, og det er ikke så lidt.
bla. videochat med på til 6 personer, remote play, download af PS spil til PSP osv. mulighed for at uploade billeder mv.

Jamen det skal jeg da også "se på", sagen er bare den at der er stadig 4 måneder til at tidligst kan komme på tale.
Til forskel fra andre, udtaler jeg mig ikke så gerne om spil jeg ikke har prøvet.

Jeg snakker ikke om de enkelte spils "spilmodes", men hvis du gerne vil, så kan 360'eren de samme ting som du nævner der. Tænk bare, en så forældet konsol, med hardware der næsten svarer til en gammel JVC-Video :O

Jack_D>
Du burde have dine skolepenge tilbage for hvordan kan 5000kr være det dobbelte af 2699kr ?
Desuden er der kun en ting at forholde sig til og det er den vejl. pris.

Og du skal ud og bruge dine på et par briller. Hvad tror du selv +'et var der for ?

Og nej. Det der er at forholde sig til er hvad prisen ville være i en almindelig gængs butik, hvis jeg gik ned og købte den i morgen. Og nej Jack, ikke Brugsen.

Jack_D>
Core>
Så fortæl du hellere mig, hvad jeg egentlig skal med alt det sindsygt dyre hardware.

Ja, hvorfor skulle man egentlig købe en Xbox360 når en N Wii kan gøre det billigere?

Fordi Genius: En Xbox har IKKE bevægelses-følsom controller. Jeg troede da at du vidste sådan noget.

Men seriously: Vær sød at svare på mit spørgsmål. Hvad skal jeg med alt det dyre hardware. Hvad ved du som ingen andre ved, er på vej ?

Jack_D>
Ja og hvem siger at det ikke også er tilfældet, at PS3 er stærkest?

Med din iver for at få alle overbevist at det er det, der skulle være tilfældet, lyder det som om at du faktisk selv er den største skeptiker.

Vi andre finder det meget naturligt at en nyere maskine er stærkere, og mener ikke at man skal sammenligne dem side om side.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Jack_DJack_DSkrevet 21/11-06 23:14 
Core>
Sgu da ikke det samme spil. Mens man spiller hver sit, eller hver sin singleplayer-del.

Der er intet i PS3 user guiden der siger det ikke er muligt.

Core>
Men kan jeg komme i kontakt med dem ?

Ja.

Core>
Hmm...lad mig se...Jo GU er det så. Jeg ved ikke hvor mange freeroamings-gangbanger-action-spil samt racerspil hvor soundtrackene altid voldtages med skrammelpunk, og lortehip-hop.

Ja ok, det er så din holdning.

Core>
Og du skal ud og bruge dine på et par briller. Hvad tror du selv +'et var der for ?

Og nej. Det der er at forholde sig til er hvad prisen ville være i en almindelig gængs butik, hvis jeg gik ned og købte den i morgen. Og nej Jack, ikke Brugsen.


Nixen biksen, den går ikke Granberg. Da det eneste der er oplyst af priser eller pris niveau er vejl. er det også det som der skal sammenlignes med.


Core>
Men seriously: Vær sød at svare på mit spørgsmål. Hvad skal jeg med alt det dyre hardware. Hvad ved du som ingen andre ved, er på vej ?

Jeg kender ikke dit behov, men Sony har på intet tidspunkt lagt skjul på at PS3 blev dyr og at de så den som andet end en traditionel konsol.
Så jeg kan ikke se hvordan det kan komme som en overraskelse.
Der er jo nok også en grund til at den udenstøtte open OS.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
CoreCoreSkrevet 21/11-06 23:25, rettet 21/11-06 23:27 
Der har også været links til artikler, hvori det blev nævnt at chat ikke var muligt. Vist nok endda fordi at dashboardet slet ikke var tilgængeligt mens spillene kørte. Jeg har selvfølgelig ikke selv prøvet, men omvendt set har jeg aldrig lagt skjul på at jeg udelukkende forholder mig til previews, reviews og artikler fra folk som har.

Jo fandme går den. Især da det faktisk vil være sværere at finde en butik der sælger dem til vejl. udsalgspris, end det er at finde én der ikke gør. Så længe den står i samtlige større byer til 2699, så er det prisen jeg forholder mig til. Når PS3 i Maj måned står til 4000 i EL-Giganten skal jeg nok sammenligne ud fra det også. Til den tid er det så bare ret irrelevant.

Playstation 3 er en spillekonsol. Når jeg køber den, går jeg stærkt ud fra at den dækker det behov, der ligger til grund for at købe en spillekonsol. Hvis Sony går med planer de ikke vil ud med, så er de bare latterlige. For ingen er vel dum nok til at købe en maskine til 5000+ fordi at de håber at den en dag kan styre satelitter, hvis man bare lige henter en update.

Dit mest højlydte og brugte argument har hele tiden været al det isenkram der sidder i den. Så vær lige sød at fortælle os at du ikke engang ved hvad det skal bruges til.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SlothSlothSkrevet 21/11-06 23:41, rettet 21/11-06 23:49 
Spørgsmålet er, OM PS3 er mere kraftig end 360'eren...

PS3 har været undervejs længe, og var oprindeligt projekteret til at udkomme i marts 2006, kun 4 måneder efter 360'eren. PS3's specs har ikke ændret sig siden da, så den maskine vi får i dag, er den samme maskine, som vi ville have fået dengang, hvis PS3 var udkommet som lovet allerførst.

Så vi har 2 maskiner, som "udkom" på næsten samme tid - den ene blev så bare forsinket i 7 måneder (håber det gav mening).

At PS3 på papiret kan se kraftigere ud end 360'eren (afhængigt af hvilke briller man har på), kan jeg ikke bruge til en hattefis, sålænge spillene ikke viser styrken.

Edit: Det er nu heller ikke styrken af konsollerne jeg er træt af at høre om, men jeg har brug for at vide, hvad Sony har tænkt sig fremover. De har den ene Senior Executive efter den anden der står og lukker lort ud, og man aner sgu aldrig om der er noget i det de siger.

Edit 2: 2699 kan meget vel være det halve af 5.000 - hvis de 5.000 vel at mærke bliver til 5.400. Jeg har endnu ikke set den endelige pris på PS3 i Danmark...
Kiss me, would you kindly?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/11-06 23:42, rettet 21/11-06 23:46 
Konsoller er til at spille på, så i sidste ende er det spillene, der afgører hvilken konsol man bedst kan lide. Selvfølgelig har UI og onlinemuligheder en del at sige nu til dags, men jeg vil stadig vove at påstå, at det er spillene, der kører showet.
Derfor vil jeg mene, at Sony's insisteren på at inkludere Blu-Ray er at træde voldsomt i spinaten, når det hæver konsollens pris til mere end 5000 kr. De må jo være skøre?
Jawohl, DVD-understøttelsen kostede sikkert også en slat at inkludere i PS2, men da slet ikke i samme grad.
MS valgte at udelade DVD-understøttelsen i Xbox mod ekstra udstyr - smart - og stadig troede de, at den kunne sælges for 4000 kr. No way, hvilket de hurtigt fandt ud af. Klog af skade har de så valgt at lave samme nummer i denne generation - blot til en langt mere fair pris. Vil man have HD-DVD til sin 360'er, så har man valget. Vil man have Wi-Fi, så har man valget. Vil man have trådløs controllere, så har man valget. Vil man have harddisk, så har man valget. Sidstnævnte er så MS, der træder i spinaten: HD burde være standard på 360, og jeg fatter da ikke, hvorfor de sælger 360'ere uden.
Anyway: En væsentlig fordyring af selve konsollen på bekostning af et video-format, der ikke har noget med spil at gøre, er hul i hovedet. Det gav mening i sidste generation, hvor DVD var lige ved at slå igennem og forskellen over VHS var enorm.

Men igen: Det er spillene, det kommer an på - og der fører 360 stort hos mig.
På PS2 var det faktisk kun MGS og GT, der vækker minder hos mig. GTA var også populært, men jeg endte med at købe udgaverne til Xbox pga. den bedre grafik, og så gennemføre spillene Vice og Andreas der.
Sagen er den, at Xbox og MS appelerer mere til min smag i spil. Tunge RPG'er, fightere og den slags hører - efter min mening - bedst hjemme hos Sony, mens mere 'vestlige' spil som FPS, TPS og diverse bilspil hører til på Xbox. Men selvfølgelig er den største grund til at elske 360 - ifølge mig - RARE!
Der er en masse eksklusive spil på 360, som jeg ser frem til, mens der absolut intet er af interesse på PS3 - indtil videre. Selv GTA er jo ikke eksklusivt længere, så der er intet for mig at hente på PS3. Det samme gælder Wii, for den sags skyld. Har aldrig brudt mig noget særligt om Zelda og selv Mario er ødelagt efter Sunshine. Mario Party kan vi snakke om...

In short: Xbox 360 tilbyder mig alt det, jeg kan lide - til en meget fair pris. Sony kan beholde CrapCom og alle de andre i den dur.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 22/11-06 00:05 
Nu kunne man jo godt bruge tid på, at gennemgå de fejl som tydeligvis er blevet sagt i nogle indlæg, men jeg orker det ikke.

Der er efterhånden kommet en del artikler om Sonys onlineservice, så man har selv muligheden for at danne sig en mening, før man eventuelt prøver/køber maskinen.

Men om man mener artiklerne har ret eller tager fejl i deres synspunkter, så er der følgende facts på bordet:

-Online er lettere begrænset i CoD3 på PS3 i forhold til Xboxudgaven.

-Online er fjernet fra Tony Hawk på PS3

-Online er fjernet fra Virtua Tennis 3 på PS3

-Der er ingen voicechat i Marvel Ultimate Alliance på PS3.

-Der er ingen voicechat i Ridge Racer 7(ifølge 3of19's indlæg ovenover. Jeg har ikke selv læst det, så det er måske ikke fact).

-Visse PS3 spil benytter individuelle friendslister

-Masterlisten på PS3 virker ikke som på 360, hvor den ligger i baggrunden af alt(men det kan den måske komme til).

Om det ovenstående + de forskellige artikler så betyder, at Sony har et bedre - eller potientielt bedre - online system end Microsoft, må være op til den enkelte at vurdere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SlothSlothSkrevet 22/11-06 00:19 
Mange af de spil som Online er fjernet på er fra udgivere der ikke har været med i Sony-klubben. Mange af dem er møgfrustrerede over, at Sony ikke har givet dem de værktøjer de har manglet for at udvikle online-delen.

Damn jeg ville ønske at Sony tog udviklerne seriøst!
Kiss me, would you kindly?
Jack_DJack_DSkrevet 22/11-06 00:28, rettet 22/11-06 00:29 
Bede-x>
Om det ovenstående + de forskellige artikler så betyder, at Sony har et bedre - eller potientielt bedre - online system end Microsoft, må være op til den enkelte at vurdere.

Ja for online er andet end blot friendslister og ingame chat.
Det er også shopping, videochat, remote play, upload af mediefiler osv.

Ja, man kunne endda gå så langt, at sige online delen er 10/10 værd alene på grund af remoteplay, det kan sagtens står alene :)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Bede-xBede-xSkrevet 22/11-06 02:25 
Sloth>
Spørgsmålet er, OM PS3 er mere kraftig end 360'eren...

Det må den næsten være. Om den så er markant bedre, er noget helt andet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SlothSlothSkrevet 22/11-06 03:41 
Jeg er også af den overbevisning at PS3 har flere muskler end 360'eren. Jeg er kalr over, at man ikke skal skue hunden på hårene mht. at dømme den ud fra launch-spillene. R:FoM har fået gode reviews af et launch-spil, specielt set i lyset af, at det er en ny IP.

Jeg er ikke i tvivl om, at hvis Sony kan få udviklerne til at udvikle specielt til PS3, og dermed (efter min mening) udnytte den til det yderste, vil den i sidste ende kunne lave ting som ikke er muligt på 360'eren.

Som mange, både udviklere, brugere og spilsites generelt har bemærked, er Sony utroligt arrogante, og det virker ikke som om de har en overordnet plan - ihvertfald ikke en, som de formår at formidle.

Tag f.eks. den debat der har været mht. det opladelige batteri i PS3's controller. For ca. en måned siden blev Sony spurgt om deres svar på dét problem, og der blev tydeligt svaret, at Sony ville erstatte eventuelle controllere der havde døde batterier.

Nu, efter launch, kan man så erfare, at Sony NU mener, at brugerne selv skal skifte batterierne, der er endda instruktioner i manualen til, hvordan man gør.

Interview: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68942

PS3 Manual: http://www.joystiq.com/2006/11/11/ps3-manual-details-hdd-battery-replacement/

Personligt vil jeg hellere selv skifte dem, men det pisser mig af, at de én uge siger A, den næste B - og så ender det mange gange ved C eller glemslens tåger...

Note: Det er selvfølgeligt muligt, at Sony både vil gøre A og B, men der er ikke kommet noget *officielt*.
Kiss me, would you kindly?
RitesRitesSkrevet 22/11-06 04:18 
Hold da op, ham Jack D er sjov :)

Men skal han ikke snart ligges i seng?
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 22/11-06 08:34 
Lægges.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RooneyRooneySkrevet 22/11-06 08:52 
Jeg har fået læst hele tråden nu, og tror jeg har knækket gåden.

Jack er ikke interesseret i PS3'en som en spillekonsol, men istedet som en settop-box, der skal underholde med film, video, musik, streaming af samme osv. Når det kommer til spil underholdning, så spiller du (Jack) alligevel kun BF 2 på din PC, og engang ICO på din PS2.

Du verfer alle argumenter væk, som omhandler spil, og nedtoner konstant betydningen af onlinemuligheder i spil, samt det underlige i, at onlinemultiplayer er fjernet i PS3 versionerne af spil, som osse findes til Xbox 360. Men det er måske slet ikke så underligt, at du netop bagataliserer betydningen af online multiplayer i spillene, da jeg faktisk tror, at det slet ikke er noget du interesserer dig for; PS3'en har jo Blu Ray, så den skal sikkert bare bruges som en stand-alone film afspiller, og ikke til videospil.

Opgradér istedet din PC, og hyg dig der. Og snup endnu en gennemspilning af ICO; Det er det nemlig værd.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
3of193of19Skrevet 22/11-06 09:26 
Ser ud til det ikke kun er "en enkel dårlig anmeldelse". Ars Technica giver PS3 6/10 i samlet vurdering (men siger dog det kan blive bedre når der kommer forbedringer med system updates).

Ars Technica
WehnerWehnerSkrevet 22/11-06 09:37 
DeluxScan>
Selvfølgelig har UI og onlinemuligheder en del at sige nu til dags, men jeg vil stadig vove at påstå, at det er spillene, der kører showet.

Jeg mener i dag at gode online-muligheder er en meget vigtig del af spillene - så meget at online-muligheder er med til at køre showet. Eller faktisk ikke skal ses adskilt fra "selve" spillet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 22/11-06 13:04 
Først MS og nu Nintendo... PS3 ejerne kan da trøste sig med at ingen updates har "bricket" deres nye konsol... endnu ;)

Brick your Wii
SonicSonicSkrevet 22/11-06 14:04 
Det kommer nok ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
76 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig