X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rainbow Six: Vegas


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 20/11-06 17:02, rettet 20/11-06 17:15 
Nu er jeg ikke den største tilhænger af de der taktiske shooters (rainbow six, og ghost recon): Men RS:Vegas ser jo rigtigt fedt ud, og virker lidt mere action orienteret end de andre, uden at kaste horder af fjender efter en hele tiden. Og det ser også ud til at der er meget gameplay som er lavet om/forbedret, så som et cover system.

Jeg spillede single player demoen på xbox live, og det var faktisk rigtigt sjovt, selvom de der teammates irriterer mig, JEG vil SELV skyde fjenderne, så de skal bare holde sig væk.

Og cover systemet er knald godt, bedre end gears of war hvis i spørger mig. Vegas lader til at have lavet store forbedringer i forhold til sine forgængere, og andre taktiske shooters. Jeg glæder mig faktisk til det kommer, det ser meget gennemført ud.

Hvad siger i andre?

her er et billede så vi ved hvad vi snakker om

Rainbow Six: Vegas
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 20/11-06 17:18 
Jeg er en stor tilhænger af Tom Clancy-spillene, så jeg glæder mig også.

Spillet er i øvrigt lige blevet udsat en uge, så det nu udkommer 1/12. Jeg gætter på, at det skyldes Gears of War.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
TheDukeTheDukeSkrevet 20/11-06 18:27 
Nu er jeg ikke helt fremme i skoene mht. de nyeste R6 spil, men i de gamle kunne man da godt spille alene uden nogen AI teammates.
DommergaardDommergaardSkrevet 20/11-06 18:34 
Mener bestemt ikke at man kan spille uden AI-teammates. Du har dog den mulighed, at du kan sætte dem til at være passive eller aggressive. Vælger du den første option, så skyder de ikke på fjenden, men blot spotter eller lignende. Kan ikke lige huske hvilken knap det gøres på, men det bliver forkleret i demoen.

Jeg er helt enig. Spillet er rigtig lækkert ud, og det er helt sikkert også et af de spil jeg samler op her omkring juletid. Gears of War, SC: Double Agent har jeg også set lidt på. Det bliver en dyr jul. ;)
la0sla0sSkrevet 20/11-06 19:08 
Øh har han ikke vanvittigt store hænder? Eller er han bare glad for at se fjenderne? Det billede ser da vildt ud.
Hvad sker der?
enfenenfenSkrevet 20/11-06 19:28 
la0s>
Øh har han ikke vanvittigt store hænder? Eller er han bare glad for at se fjenderne? Det billede ser da vildt ud.

Det er fordi, han er en alien. Det er hele plottet i Vegas ;)
What is the Matrix?
RaGeRaGeSkrevet 20/11-06 20:20, rettet 20/11-06 20:32 
Kan man spille co-op i campaign eller er det som i GRAW?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KalicolaKalicolaSkrevet 20/11-06 20:29 
haha.. Ja hvad fanden sker der lige for hans alien hænder :-)
For The Love Of The Game
RooneyRooneySkrevet 20/11-06 20:30 
Coop igennem hele singleplayer campaign - både offline og online. Og vi snakker 4 player coop endda.

Jeg skal ha' det på dagen; Dét ligger fast.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RaGeRaGeSkrevet 20/11-06 20:34 
sweet, så skal jeg da helt klart have det.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/11-06 20:41 
RaGe>
Kan man spille co-op i campaign eller er det som i GRAW?

fra IGN:

You can also play cooperatively online with up to four players, which is among the most enjoyable co-op experiences out there. Imagine coordinating over your headset with three friends. Who is going to rappel through the north window? Who's going through the main entrance? Who's throwing the flashbang? And when it's all said and done, you countdown "Three, two, one," and go. Awesome.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RaGeRaGeSkrevet 20/11-06 21:27, rettet 20/11-06 21:28 
Ja, jeg så lige deres video review, og jeg glæder mig så meget. De nævner ligefrem at co-op delen er bedre end i GOW og hvis det nogenlunde holder stik, så er jeg solgt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 21/11-06 00:47 
Det er også udelukkende pga co-op, at jeg skal have det. Ellers fortrækker jeg lidt mere actionorienterede FPSer.

Det er da også ved at udvikle sig til noget af en co-op jul med titler som PSU, Marvel UA, Rainbow Six og Gears.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig