X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

C&C til 360


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/11-06 13:22 
Selvom C&C kun har været en skygge af sig selv på det sidste, så vil jeg da være den første til at klappe af en lidt mere vedkommende RTS end LOTR - bare styringen forbliver den samme.

Linky, linky
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ComradeComradeSkrevet 17/11-06 13:36 
Nice, det har jeg glædet mig til siden C&C på n64 ;)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KLTKLTSkrevet 17/11-06 20:58 
Nu har der jo aldrig været særlig stor tradition for at udgive særligt mange RTS spil på konsoller, og jeg synes altid det er positivt når vi ser nogle nye spil i genrer uden alt for mange spil.

Der er dog en grund til at der aldrig rigtig har været udgivet særligt mange RTS spil til konsoller, men jeg mener med den nye generation af konsoller skulle der være rig lejlighed for udviklerne til at få udgivet nogle kvalitetsspil inden for denne genre.
9/11 Was An Inside Job
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/11-06 22:45 
LOTR var ganske godt, og EA står jo også bag C&C, så det bliver nok noget af det samme.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 18/11-06 02:22 
BFME2 var en test, for at se om spillet (og typen) ville blive godt modtaget - det blev det, så nu får vi også C&C på Xbox 360 :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/11-06 03:20 
Dvs. endnu et spil med lorte grafik og en framerate på 15-20 stykker? Jeg kan næsten ikke vente...
Spiller nu: Phantasy Star IV
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/11-06 13:54, rettet 18/11-06 13:57 
Nu har RTS'er jo aldrig været de smukkeste spil i verden, men jeg håber da som dig, at EA tager sig sammen med frameraten - selvom dårlig framerate også har fulgt RTS'er siden Day One.

Hvem husker ikke Red Alert i SVGA på en splinterny Pentium 90... Yikes!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 18/11-06 14:24 
Ellers må vi jo bare spille Halo Wars i stedet, for mon ikke det har styr på det tekniske :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KLTKLTSkrevet 18/11-06 15:55 
Jeg er da enig i at den udvikling EA tog med LOTR var udmærket, og hvis de formår at fortsætte udviklingen i det nye C&C og samtidig få rettet op på de ting der stadig ikke var helt styr på, så kunne resultatet da meget vel gå hen og blive ganske udmærket!

Personligt ville jeg hellere se nogle af Ensemble Studios RTS spil på fx Xbox 360, dog skal der meget store forbedringer til i forhold til fx den udgave af AOE2 der kom til PS2!
9/11 Was An Inside Job
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig