X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Paper Mario


Svar
dchangdchangSkrevet 15/11-06 18:33 
Uha det ser godt ud, tror det bliver en af de bedste titler i år. Jeg var helt forelsket i Paper Mario: The Thousand Year Door.

Hvad tror i? Tjek videoen btw.

Tryk mig...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
66 emne(r).
1 2 > »

Svar
dchangdchangSkrevet 15/11-06 18:33 
Uha det ser godt ud, tror det bliver en af de bedste titler i år. Jeg var helt forelsket i Paper Mario: The Thousand Year Door.

Hvad tror i? Tjek videoen btw.

Tryk mig...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
EchoEchoSkrevet 15/11-06 19:06 
I følge filmen er PM:tTYD og SPM to vidt forskellige spil.
PM:tTYD lagde vægt på adventure dele og de turbaserede kampe. SPM ligner mere et skridt tilbage - altså ren 2D.
Det er i hvert fald, hvad vi kan tyde udfra denne video.
Hvis det er rigtigt, er jeg slemt skuffet og er på ingen måde enig i din påstand om, at det bliver en af de bedste titler i år. Det kommer selvfølgelig an på, hvor stort en mængde spil, som kan hører inde under "en af de bedste titler i år"-flaget.
Hvis vi siger at det er mellem 5 og 10, så er jeg meget ueig.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
dchangdchangSkrevet 15/11-06 19:22 
Så vidt jeg har læst og set er det en blanding af 2D og 3D, og det er stadig et adventure-spil i stil med Paper Mario. Det tur-baserede er godt nok fjernet, men det generelle Paper Mario-feel er stadig bevaret.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
EchoEchoSkrevet 15/11-06 20:55 
Hvis det tur-baserde er fjernet, så er hele PM ånden jo fjernet. Ja, en blanding af 2D og 3D som tager udgangspunkt i de gamle mario spil. Det er noget helt andet end PM:tTYD.
Meget meget skuffende.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
dchangdchangSkrevet 15/11-06 22:13 
Så ser vi da godt nok noget forskelligt på det. De turbaserede kampe var da i en del perioder skide-irriterende, især når fjenderne respawnede. Den ånd jeg omtaler er hele den skæve finurlige vinkel på alle figurerne samt hele atmosfæren i spillet.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
EchoEchoSkrevet 15/11-06 22:31 
Ja, det tror jeg vi gør (:
Spillet lokations kan på heller ingen måde sammenlignes med dem i PM:tTYD. Dem i PM:tTYD var langt mere opfindsomme og spændende IMO. Der var byer, strande, grotter osv. Her er der "kun kedelige" 2D baner, uden særlig megen sjæl IMO.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
happyEDhappyEDSkrevet 21/11-06 19:28, rettet 21/11-06 19:28 
Har lige set lidt film på youtube.
Det ser jo ligefrem genial ud!!

Det liger det bare er et 2d/3d platformspil med en masse ekster.
Så hvis man forventer at det skal være ligesom det andet Paper mario , skal man nok ikke forvente noget.
Men som platform spil ser det sindsygt godt ud.

Det burde være sådan et der kom i stedet for New super mario bros. til DS.

http://www.youtube.com/watch?v=v0dY_Ro5B-M
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
EchoEchoSkrevet 21/11-06 20:16 
Hvorfor laver de ikke noget i samme stil som PM2?!? :-O
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
happyEDhappyEDSkrevet 21/11-06 21:13 
Man kan jo ikke lave det hele.

Jeg syntes det ser framragende ud.
Og tager hatten af for de ikke spiller deres kort sikker.
De ikke bange for at prøve noget nyt.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/11-06 22:47 
Jeg er også helt vild med det jeg har set indtil videre.

Ved vi om det kommer til Wii eller GCN?
happyEDhappyEDSkrevet 22/11-06 06:33 
skulle gerne være til GC, men ja så er det jo også til wii:)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Bede-xBede-xSkrevet 22/11-06 07:35 
Er det ikke rykket til Wii? Ja, jeg ved det ikke, men synes at have læst det...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 08/03-07 14:36, rettet 08/03-07 14:39 
SPM (nu til Wii) er fremvist i forbindelse med GDC 2007 og jeg må sige det ser genialt ud på den måde som man kan skifte imellem 2D og 3D undervejs. Konceptet minder om Crush som er på vej til PSP :)

Spillet udkommer i USA i april/maj, men er der dukket info op mht. EU release?

Nye videoer :
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=17607
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=17611
SonicSonicSkrevet 08/03-07 16:21 
Gid der dog snart kom noget Freeloader til Wii spil ^^
Parental Advisory: Explicit Lyrics
EchoEchoSkrevet 08/03-07 22:02 
Den findes allerede! Der er et andet emne her på siden, som omtaler en sådan en.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
BeanoBeanoSkrevet 08/03-07 22:10 
Nej, der findes en Wii kompatibel Freeloader, men ikke en Freeloader til Wii spil. To forskellige ting.
EchoEchoSkrevet 10/03-07 00:15 
Det må I meget undskylde - der må være noget, jeg har fået galt i halsen :)
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
BeanoBeanoSkrevet 10/03-07 00:34 
Du er tilgivet ;)

De "pålidelige" internet rygter siger at Datel arbejder på en rigtig Wii Freeloader, men vist ikke noget officielt om det endnu - desværre.
happyEDhappyEDSkrevet 07/04-07 01:31, rettet 07/04-07 01:32 
Har lige set 20 min af gamespots maraton.
Det ser virlige godt ud.

Lækker lækker stil

Kan ikke vente med at få fingerne i det.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WikzoWikzoSkrevet 07/04-07 01:42 
Yeah, der er begyndt at komme rigtig mange film fra spillet rundt omkring på nettet. Jeg har dog bestemt mig for ikke at se dem, da jeg hellere vil have en hel "clean" spiloplevelse - glæder mig rigtig meget :D
BeanoBeanoSkrevet 07/04-07 09:02 
Der er stadig ikke kommet info om en EU release?
WikzoWikzoSkrevet 07/04-07 11:35 
Desværre ikke, men jeg tror, det kommer sent på sommeren. Hvert fald ikke november-december, da både Super Mario Galaxy, Smash Bros. Brawl og Metroid Prime 3 skal ud i dén periode ... og Super Paper Mario er jo egentlig færdigt; det skal bare oversættes.

Jeg håber rigtig meget på, at det kommer i starten af sommerferien :)
jaesjaesSkrevet 07/04-07 14:32, rettet 07/04-07 14:34 
Nintendo har for nylig annonceret, hvad der udkommer til DS og Wii her i 2. kvartal, og der var SPM ikke iblandt. Så det udkommer tidligst i juli til PAL.

EDIT: GBA-spillene var i øvrigt også nævnt i samme forbindelse.
happyEDhappyEDSkrevet 10/04-07 13:57 
Det har også fået nogle gode anmeldser.
Gamespot: 8.8
1UP: 8.0
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WikzoWikzoSkrevet 10/04-07 15:50 
RMC på GoNintendo gav det 9.1/10 :)
EchoEchoSkrevet 10/04-07 22:51 
IGN gav det 8.9 så det er meget fornuftigt.
Jeg skal have spillet, men jeg er stadig skuffet over den drejning serien har taget. Jeg ville hellere have et spil i stil med 2'eren.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
SumezSumezSkrevet 11/04-07 08:34 
Jeg tror ikke det skal ses som en efterfølger til Paper Mario :)
Hvis du vil have et spil i den stil, bør du nok i stedet gå efter Mario & Luigi spillene på GBA/DS.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 11/04-07 11:16 
jaes>
Nintendo har for nylig annonceret, hvad der udkommer til DS og Wii her i 2. kvartal, og der var SPM ikke iblandt. Så det udkommer tidligst i juli til PAL.

EDIT: GBA-spillene var i øvrigt også nævnt i samme forbindelse.

Det her er grunden til at jeg købte en US Wii :)
BeanoBeanoSkrevet 11/04-07 12:29, rettet 11/04-07 13:00 
Ja du fik ret ;)

Havde i min naivitet bare troet/håbet at Nintendo havde lært at Europa er et vigtigt marked som skal respekteres... men åbenbart ikke :(
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/04-07 22:15 
jaes>
Nintendo har for nylig annonceret, hvad der udkommer til DS og Wii her i 2. kvartal, og der var SPM ikke iblandt. Så det udkommer tidligst i juli til PAL.

Jeg hørte i dag, ad omveje, fra en stor danske distributør, at udgivelsen af Super Paper Mario skulle være droppet i Europa.

Det skal understeges, at jeg ikke skal kunne sige om det er rigtigt eller ej, men jeg ville ikke blive forbavset nu, hvis det bliver annonceret på et tidspunkt.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 24/04-07 22:19, rettet 24/04-07 22:20 
Det nægter jeg simpelthen at tro på. Omvendt ville det jo være typisk Nintendo.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 24/04-07 22:24 
Det lyder da for vildt hvis det passer... argh!
EchoEchoSkrevet 24/04-07 22:47 
Det tror jeg simpelthen ikke på! Nu ved jeg ikke hvor meget det til GC solgte i Europa, men et Mario spil bliver ikke bare droppet. Det er mange penge i det!
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
WehnerWehnerSkrevet 24/04-07 22:55 
Men det ville ikke være første gang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
happyEDhappyEDSkrevet 24/04-07 23:14 
Umulig.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
3of193of19Skrevet 24/04-07 23:18 
Det ville i hvert fald være synd for jer. Det er rigtig lækkert. Elsker at man nemt kan spille det i små bidder, et eller to kapitler af gangen. Har lavet det til en rutine hver aften at spille et kapitel før jeg går i seng :)
SonicSonicSkrevet 24/04-07 23:55 
Jeg har sagt det før, og siger det igen... giv os en freeloader... NU!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 25/04-07 00:00 
Eller en Wiikey?
BeanoBeanoSkrevet 25/04-07 11:00 
Man skal dog nok passe på at bruge SPM på en modded EU Wii.

Super Paper Mario can destroy you!
SonicSonicSkrevet 25/04-07 11:30 
Beano>
Eller en Wiikey?

Well, de dersens modchips der er ude pt. er vel ikke 100% kompatible med alle importspil, eller hvad?

Desuden ville jeg nok foretrække en freeloader, da man ikke bryder garantien med en sådanne disc :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 25/04-07 12:18 
Ja en Freeloader ville være det optimale ;)

Kender ikke så meget til Wiikey og hvor godt/skidt det er.
BeanoBeanoSkrevet 21/06-07 13:40, rettet 21/06-07 13:42 
SPM og Trauma Center fik endelig en EU dato...

"Paper Mario and others dated"
HeroldHeroldSkrevet 21/06-07 14:02 
Så kommer der da lidt til Wii'en over de næste par måneder. Der er også "Freshly Picked: Tingle’s Rosy Rupeeland" til den 14. sept. - jeg lader lige titlen stå for sig selv...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/09-07 20:58 
Super Paper Mario er fantastisk! Jeg er lige kommet igennem Chapter 1. Det føles virkeligt gennemtænkt - og så er det sjovt! Noget jeg har savnet...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/09-07 21:03 
Beano>
Man skal dog nok passe på at bruge SPM på en modded EU Wii.

Av! Den var sur - men i det mindste linker siden til det bedste siden skive skåret:

Girlfriend Knee Pillow
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SonicSonicSkrevet 16/09-07 22:23 
Super Paper Mario virker super fedt, ja.
Jeg er omkring 6-7 timer henne i spillet, og er allerede nu meget mere glad for dette spils kampsystem end f.eks. paper mario til cuben.

Jeg er også ret imponeret over de puzzles de kan få viklet ind i det 3D flipping mode :) Virkeligt et godt spil her :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/09-07 22:43 
Born2Play>
Super Paper Mario er fantastisk!

Lyder meget godt, men er det værd at købe en Wii for? Jeg føler mig tiltrukket af SPM (og til dels SMG) men ellers er der intet på Wii som jeg har interesse i. Så jeg er meget i tvivl om, om jeg skal købe en Wii bare for dette spil... Er det prisen for en Wii værd?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/09-07 23:56, rettet 17/09-07 00:00 
Hvis du spørger mig så ja...Jeg købte faktisk en Wii igen i forrige uge pga. Netop Paper Mario.

Det er sådan et spil der ligesom Zelda giver én en - Nøj hvor var det fedt/genialt/sjovt/smart følelse.

Du sidder virkeligt og nyder hvert eneste sekund. Historien og dialogen er fed - Lidt som Pixar film/Shrek der kan ses og nydes af både børn og voksne men af forskellige grunde.

Edit: Det er et throwback til de gamle dage - og det føles virkelig som om Nintendo med dette spil er en slags Videospillenes Disney.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 17/09-07 08:50 
SPM er rigtigt solidt, underholdende og med dialoger der rent faktisk er værd at læse - men desværre ikke helt oppe og ringe IMO og ikke et spil som alene kan retfærdiggøre et Wii køb for mig. Men med SMG og MP3 i den nærmeste fremtid ville den nok kunne have hjulpet på at købe en Wii lidt før end beregnet ;)

Har dog ikke gennemført SPM endnu. Er ca 60% igennem, så det kan være at jeg ændrer mening hvis det dukker noget vildt genialt op senere :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/09-07 09:19 
Nu har jeg ingen interesse i MP3 og til dels kun i SMG, så det hele afhænger af SPM... Hvis Wii havde været lidt billigere, ville jeg måske nok have købt en for at spille SPM, men til den pris som den står til nu, ved jeg ikke rigtigt...

Måske jeg skulle vente til både Wii og SPM er blevet billigere... og til der kommer flere gode spil til Wii...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
66 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig