X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Paper Mario


Svar
dchangdchangSkrevet 15/11-06 18:33 
Uha det ser godt ud, tror det bliver en af de bedste titler i år. Jeg var helt forelsket i Paper Mario: The Thousand Year Door.

Hvad tror i? Tjek videoen btw.

Tryk mig...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
66 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 17/09-07 09:39 
Jeg syntes nu SMG ser langt mere spændende ud end SPM, men de to spil er også meget forskellige. SPM er RPG-platformer med puzzle elementer mens SMG er 3D platformer :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/09-07 10:08 
Præcis! :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
fumfumSkrevet 17/09-07 16:43 
Hmm, den her tråd kostede mig lige 350,- på play.com
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/09-07 17:10 
Har I rendt ind i glitchen i Chapter 2-2? Det gjorde jeg og mit øre skreg af smerte!

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
EchoEchoSkrevet 17/09-07 17:14 
Jeg har stadig og leger med tanker. Jeg er ikke fuldstændig bidt af det mere retro look - er spillet lige så retro, som det ser ud?
Jeg er også lidt ærgelig over, at det ikke bare blev udgivet til GC, da det ikke lader til, at Wiimoten bliver brugt til noget meget vigtigt.
Er der nogen, som har mod på at give et førstehånds-indtryk. Altså ikke en anmeldelse men mere en opsumering af de første timer med spillet. Histori, kampsystem, gameplay. Jeg er virkelig i tvivl...
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
BeanoBeanoSkrevet 17/09-07 17:15, rettet 17/09-07 17:15 
Born2Play>
Har I rendt ind i glitchen i Chapter 2-2? Det gjorde jeg og mit øre skreg af smerte!

"Error

You do not have access to view topics on this board."

Nej, ikke lige den glitch ;)
SonicSonicSkrevet 17/09-07 17:25 
Born2Play>
Har I rendt ind i glitchen i Chapter 2-2? Det gjorde jeg og mit øre skreg af smerte!

Jeg har hørt om den, men har ikke selv oplevet den. Jeg er i kapitel 3-3 eller deromkring :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/09-07 16:38 
Nintendo kommenterer buggen i PAL versionen af Super Paper Mario:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=83648

Der er dog en måde at undgå at støde ind i fejlen:
http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=933012&topic=38235079
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 19/09-07 17:02 
Hehe det der står i det andet link står jo også i det første :)


Dammit, jeg tror bare jeg køber spillet nu, så må den opsparing vente..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/09-07 17:04 
Oh sorry - gad ikke trawle tråden igennem...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 19/09-07 17:15 
Jeg rendte slet ikke ind i fejlen - så nok ikke noget alle oplever :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/09-07 19:44 
Kun hvis man som jeg er en smule retarderet og spørger hende Mimi tøsen en 3-4 gange ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 24/09-07 09:42, rettet 24/09-07 09:43 
Har pt spillet gennem de første to chapters, og selvom mit indtryk er positivt, forstår jeg ikke helt al den overvældende ros, spillet har fået.

Havde nok håbet på at det var mere et platformsspil, hvor det har vist sig at være næsten udelukkende et puzzle-spil. Ikke at det er skidt, men det gør at man bliver lidt træt af de samme 2D/3D flipping puzzles igen og igen.
Især fordi Nintendo er så paranoide overfor at spilleren skal komme til at sidde fast, at løsningen til hver enkelt puzzle nærmest skæres ud i pap (papir?).

Spillet har dog udvist masser af variation, så hvis det formår at "pick up the pace" de næste par chapters kan det blive ganske underholdende, men indtil videre er det ikke meget mere end middelmådigt.

Kan godt lide den platte, udsyrede humor, men synes der er lige lovlig meget snak for et Mariospil, og ofte sidder man bare og venter på at man kan komme videre. Introen f.eks. er dræbende lang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 24/09-07 10:13 
Må erkende jeg også er gået lidt død i SPM efter kapitel 5.
Et rigtigt godt spil med sjov humor men som om det mangler noget for at holde interessen kørende.
WikzoWikzoSkrevet 24/09-07 19:17 
Fik fat i spillet i dag, og har haft det i maskinen i omkring to timer. Indtil nu virker spillet til at være rigtig sjovt med en forholdsvis god blanding af Super Mario Bros.-platformgenren og rollespilselementerne fra de tidligere spil. 2D-/3D-viewet virker som en fin tilføjelse, omend jeg synes/tror, det hurtigt kan blive lidt trivielt i længden ... jeg ved heller ikke helt, om jeg kommer til at savne rigtige kampe i stedet for blot at hoppe på fjenderne.

Desuden synes jeg, at historien virker lidt halvplat. Jeg er ærlig talt træt af at samle X antal stjerner/hjerter for at åbne op for en eller anden portal til sidstebossen! Ellers virker designet rigtig godt med nogle meget syret fjender :P

Det var lidt svært at regne ud, hvordan man skulle klare den første rigtige boss. Hjælpeteksten hjalp på ingen måde ._.
Især monstreret referencer til Wii Shop Channel og Microsoft Windows var rigtig sjov - elsker simpelthen sådanne små ting i Paper Mario-serien :D
SumezSumezSkrevet 25/09-07 13:18 
LTWW>
Især monstreret referencer til Wii Shop Channel og Microsoft Windows var rigtig sjov - elsker simpelthen sådanne små ting i Paper Mario-serien :D

Nu ikke glemme "I am error!", den var jeg lidt betaget af. :D
Du vil helt sikkert også holde af skurken i akt 3.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
66 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig