X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ED-209 krydset med No. 5. It's alive!


Svar
ElgenElgenSkrevet 15/11-06 09:20 
Hvor er RoboCop lige når man har brug for ham; er glad for den lille RoboCop-figur jeg har på mit skrivebord;
-så er JEG da sikret };-)

Dette her er slet og ret skræmmende:
-----------------8><------------------------
Samsung has partnered with Korea university and developed the machine-gun equipped robotic sentry. It is equipped with two cameras with zooming capabilities one for day time and one for infrared night vision. It has a sophisticated pattern recognition which can detect the difference between humans and trees, and a 5.5mm machine-gun. The robot also has a speaker to warn the intruder to surrender or get a perfect headshot. The robots will go on sale by 2007 for $ 200,000 and will be deployed on the border between North and South Korea.
-----------------8><------------------------

Læs hele den skræmmende historie...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/11-06 11:20 
Hehe, de bruger "Pirates of the Caribbean"-soundtrack i videoen!

Det er da et held, at robotten ikke bare begynder at pløje træer ned, men holder sig til de gule farver. Men hvad sker der om efteråret, når bladene falmer lidt?

Den må også kunne reverse engineer'es til KUN at gå efter træer, og dermed bruges til at rydde de onde regnskove helt af vejen. Greenpeace må være stolte!
ChronoChronoSkrevet 15/11-06 12:20 
Jeg synes det sejeste er at man kan række hænderne i vejret, og så skyder den ikke. Praktisk :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 15/11-06 13:27 
Jeg har det sgu ikk' godt med, at lade det være op til automatiserede robotter, at bestemme om man skal ha' en kugle for panden eller ej :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 15/11-06 13:31 
Chrono>
Jeg synes det sejeste er at man kan række hænderne i vejret, og så skyder den ikke. Praktisk :)

Den fejl kan sikkert rettes.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/11-06 13:57, rettet 15/11-06 13:58 
- You have five seconds to comply.

- I am now authorized to use physical force.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 15/11-06 15:41 
Og så snubler man, og inden man kommer på benene og når at overgive sig, er man historie :/
DarkenDarkenSkrevet 15/11-06 17:08 
come on folkens!
hvis skal bruge dem når rum uhyrene kommer til jorden.

"game over man, game over" hehe
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig