X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

www.gameshop.dk


Svar
NeonodeNeonodeSkrevet 14/11-06 01:18, rettet 14/11-06 01:18 
Faldt lige over denne shop, da jeg kom til at tænke på en gamer shop som lå i kbh for nogle år tilbage.
Men det sjove ved denne shop er :

-Ingen gebyrer
-Ingen forsendelsesomkostninger
-Ingen betalingsudgifter
-Ingen spil over 150 kroner
-Ingen udsolgte spil

Oki der er måske lige ældre titler de har, men alligevel kunne man jo være heldig at finde noget man kunne bruge fx Farenheit til xbox for 99 incl porto, det synes jeg ikke er dyrt!

Men er der nogen der har handlet med dem før?
millenniummillenniumSkrevet 14/11-06 09:46 
Mange gamle kedelige spil, som sikker kan findes til samme pris i butikkernes rodebunker.

Men hvad jeg lige får øje på er nu ret sjovt...

For en del år siden (omkring 1997) lavede jeg nogle illustrationer for en gut som prøvede at starte et dansk spilmagasin: Playstation off-line. Jeg lavede bl.a. nogle små abstrakte 'smilies' som skulle være gennemgående i bladet. Og, vupti!! - snart 10 år senere finder jeg min illustration i højre hjørne af Gameshop's hjemmeside. (Den lille runde fyr med penge i næven).

Lidt sjovt...
The medium is the message.
RJKRJKSkrevet 14/11-06 15:24, rettet 14/11-06 15:25 
"prøvede at starte"? Det kørte da nogle numre...

Torben fra Gamebits, var det i øvrigt. Palle og Klaus (og Jannik?) herindefra var også med. Jeg skrev også selv en artikel til dem. Og smiliesne var da gennemgående i bladet.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 14/11-06 17:45 
millennium>For en del år siden (omkring 1997) lavede jeg nogle illustrationer for en gut som prøvede at starte et dansk spilmagasin: Playstation off-line. Jeg lavede bl.a. nogle små abstrakte 'smilies' som skulle være gennemgående i bladet. Og, vupti!! - snart 10 år senere finder jeg min illustration i højre hjørne af Gameshop's hjemmeside. (Den lille runde fyr med penge i næven).

Lidt sjovt...

Var det dig?! Jeg var ret stor fan af bladet mens det kørte, og de små smilier og karakterene til hver anmelder (det var vel også dig?) var nogle af de små detaljer der gav bladet sin specielle grafiske identitet.
Born to kill space
BaggyBaggySkrevet 14/11-06 18:27, rettet 14/11-06 19:41 
RJK>
"prøvede at starte"? Det kørte da nogle numre...

Torben fra Gamebits, var det i øvrigt. Palle og Klaus (og Jannik?) herindefra var også med. Jeg skrev også selv en artikel til dem. Og smiliesne var da gennemgående i bladet.

Sikker på det ikke var gamereactor drenge? damn nogle pæne karakterer spillene i det blad høstede.... :)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
millenniummillenniumSkrevet 15/11-06 08:49, rettet 15/11-06 08:55 
Zzap!>
Var det dig?! Jeg var ret stor fan af bladet mens det kørte, og de små smilier og karakterene til hver anmelder (det var vel også dig?) var nogle af de små detaljer der gav bladet sin specielle grafiske identitet.

Der var bare hård konkurrence fra de udenlandske blade som kunne deske op med 60+ sider alle i 4-farve. Da Playstation-offline begyndte at tage form, og der kom flere farver, så blev trykkeri-regningen efterhånden for stor.
Men jeg har selvfølgelig gemt de gamle blade, og tror enda også at jeg har gemt de oprindelige illustrator filer med smilies og anmelder-illustrationer.

Jeg skrev egentlig også et par anmeldelser til bladet, og da jeg en dag prøvede at google mig selv, så dukkede de op i P:R's arkiv. (Prøv det selv. Det er sjovt hvad der nogen gange dukker op).
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 15/11-06 09:05, rettet 15/11-06 09:09 
Baggy>
Sikker på det ikke var gamereactor drenge? damn nogle pæne karakterer spillene i det blad høstede.... :)

Hov hov... nu passer vi liiiige på ;)


millennium>
Der var bare hård konkurrence fra de udenlandske blade som kunne deske op med 60+ sider alle i 4-farve. Da Playstation-offline begyndte at tage form, og der kom flere farver, så blev trykkeri-regningen efterhånden for stor.

Ja det var præcis det - synd for det var ellers et sjov projekt :)
jaesjaesSkrevet 15/11-06 15:24 
Har også et par numre liggende. Fint blad som jeg husker det. Savner virkelig et dansk konsolblad :/
RitesRitesSkrevet 15/11-06 15:29 
Klart mit favoritblad! :)

Har stadig alle numre liggende et eller andet sted.
» a winner is you «
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 16/11-06 08:30 
Neonode>
-Ingen spil over 150 kroner

Hmmm....:
--------------------------------------
Fantastic Four til PlayStation2
171,00 DKR

Pride FC til PlayStation2
226,00 DKR
--------------------------------------

Slåfejl?
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig