X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Playstation 3 på ebay


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 13/11-06 15:22 
Hvad tænker folk på??
Hvad er det de skal skynde sig at spille, som de vil give det tredobble for?


http://cgi.ebay.com/Sony-Playstation-3-Premium-60GB-Console-PS3-Presale_W0QQitemZ110052997134QQihZ001QQcategoryZ62054QQrdZ1QQcmdZViewItem
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
dRxLdRxLSkrevet 13/11-06 15:28 
Fedt jeg kan lige nå at få et bud med.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
happyEDhappyEDSkrevet 13/11-06 15:30 
:)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 13/11-06 15:30 
Har allerede læst om 4dobbelte priser i japan..
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
NaieraNaieraSkrevet 13/11-06 15:36 
Dette er der absolut intet nyt i jævnfør f.eks. PS2 og X360 launch-tiden.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 13/11-06 16:08 
toAt>
Hvad tænker folk på??
Hvad er det de skal skynde sig at spille, som de vil give det tredobble for?

Det er ikke vigtigt for den slags personer - man SKAL bare have een :)
happyEDhappyEDSkrevet 13/11-06 16:30 
Jamen det er jo for dumt.
Specielt når der ingen intrasante spil er.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 13/11-06 16:38 
toAt>
Jamen det er jo for dumt.
Specielt når der ingen intrasante spil er.

Intrasante?

Det firma kender jeg ikke ;)
KLTKLTSkrevet 13/11-06 17:12 
Det er for sørgeligt ...
9/11 Was An Inside Job
HolisticHolisticSkrevet 13/11-06 18:31 
Auktionen sluttede på 17700,- ..
Det er simpelthen for sygt,
og det er bare for en preorder, udover dette skal han stadig betale for ps3'en... sygt.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
dchangdchangSkrevet 13/11-06 18:53 
Nej han betaler da ikke kun for preorderen. Han betaler for at stå nr. 2 i køen og for maskinen.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JAAJAASkrevet 13/11-06 18:59, rettet 13/11-06 18:59 
Ah ja. Jeg scorede en Japansk 20GB og satte den på Ebay på stedet. Nu venter jeg bare i spænding! :D

At sælge den i Japan giver forbavsende lave priser sammenlignet med USA/EU.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/11-06 19:07 
Lad os se auktionen?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/11-06 19:20 
JAA>
Ah ja. Jeg scorede en Japansk 20GB og satte den på Ebay på stedet. Nu venter jeg bare i spænding! :D


Hvordan er grafikken på spillene i forhold til 360´eren?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 13/11-06 19:24 
holistic>
Auktionen sluttede på 17700,- ..
Det er simpelthen for sygt,
og det er bare for en preorder, udover dette skal han stadig betale for ps3'en... sygt.

WOW!!
JAAJAASkrevet 13/11-06 19:32 
Danny Salling>
Hvordan er grafikken på spillene i forhold til 360´eren?

Aner det ikke. Den står i Japan (jeg er i DK), og er kun købt til videresalg, så den bliver ikke pakket ud.
HeroldHeroldSkrevet 13/11-06 20:02 
Gris ;D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JAAJAASkrevet 13/11-06 20:10 
Jeg ved det, men det går til et godt formål! :D Nå, nok glædesrus fra mig.
HolisticHolisticSkrevet 13/11-06 21:55 
JAA>
Ah ja. Jeg scorede en Japansk 20GB og satte den på Ebay på stedet. Nu venter jeg bare i spænding! :D

At sælge den i Japan giver forbavsende lave priser sammenlignet med USA/EU.

Ja stik oss da et link til auktionen, så man kan følge med :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
nerosnerosSkrevet 14/11-06 14:33, rettet 14/11-06 14:33 
Godt jeg ikke har købt det crap.

Artikel fra DRs hjemmeside under nyheder.

Fejl på PlayStation 3
14. nov. 2006 11:03
Sony's seneste skud på stammen, PlayStation 3 har problemer med at afvikle spil fra tidligere versioner af spillekonsollen.

PS3 blev udbudt til salg i den forgange weekend og de 100.000 styk, der blev sat til salg, blev revet væk.

Men sandsynligvis kommer nogle af de japanske brugere til at ærgre sig godt og grundigt, for det viser sig nu, at den nye PS3 har problemer med at af vise skærmbilledet korrekt på nogle spil fra de gamle spillekonsoller og på andre spil kan man ikke høre lyden.

Playstation 3 er lanceret som "bagud-kompatibel" - dvs. at man kan bruge den til gamle spil, der er udviklet til tidligere maskiner.
Men ifølge den japanske avis Sankei Shimbun er der mindst 200 spiltitler, der ikke kan afvikles på den nye platform.

Sony vil løse problemet med en opdatering af softwaren.

PlayStation 3 når til USA, Canada, Taiwan og Hong Kong på fredag. Europæerne må vente helt indtil marts 2007.
Bashful Neophyte
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/11-06 15:49 
Skal man ikke bare selv indstille billedet manuelt? Mener jeg læste det på IGN.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JAAJAASkrevet 14/11-06 21:22 
Jeg fik ikke lige et link op, men den endte på £541 pund, hvilket er i toppen af, hvad jeg havde håbet på (jeg havde sat meget strenge kriterier og sendte kun til EU). Ikke dårligt for en dags arbejde!
HolisticHolisticSkrevet 17/11-06 13:27 
Troede egentlig at Ebay lukkede alle konti der solgte PS3'er fra Japan til EU efter strenge ordrer fra Sony, sådan fremgik det da ihvertfald fra ebay og Sony selv.
Heldigt at du så slap igennem og fik din solgt :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
TheDukeTheDukeSkrevet 17/11-06 13:54 
neros>
Godt jeg ikke har købt det crap.

Skal vi ikke lige klappe hesten nu. 360'eren har også problemer med bagudkompabiliteten, men i begge tilfælde har de respektive firmaer lovet at det kommer i orden med tiden.

Det rører mig ikke personligt da jeg ikke har i sinde at købe nogen af de to konsoller før om et par pricecuts.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/11-06 00:14 
Øøøøøh... kan man være LIDT for glad for den maskine?

Se lige auktionsbillederne! :-D
KLTKLTSkrevet 19/11-06 00:46 
Ha ha hvad sker der lige på de billeder!
Tak for de billeder, de sørgede lige for lidt underholdning her ihvertfald! :D
9/11 Was An Inside Job
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/11-06 16:08 
Hvem gider købe hans maskine når han har gnubbet sin lille diller op ad den, og dermed besudlet den hellige indpakning? :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JAAJAASkrevet 21/11-06 18:15 
holistic>
Troede egentlig at Ebay lukkede alle konti der solgte PS3'er fra Japan til EU efter strenge ordrer fra Sony, sådan fremgik det da ihvertfald fra ebay og Sony selv.
Heldigt at du så slap igennem og fik din solgt :)

Nej det er der faktisk masser af folk, der har gjort. Man skulle stille med en masse dokumentation for, at man rent faktisk var i besiddelse af maskinen, men ellers ingen problemer.
happyEDhappyEDSkrevet 21/11-06 18:21 
Ja så kan en wii også løbe op i pris..

Nintendo Wii Component Video Cables

http://search.ebay.com/wii-component_W0QQcatrefZC5QQfclZ3QQfromZR7QQfrppZ50QQfsooZ1QQfsopZ1QQnojsprZyQQpfidZ0QQsacatZQ2d1QQsofindtypeZ0QQsofocusZbs
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 21/11-06 18:32 
Det er da for sygt!
jaesjaesSkrevet 22/11-06 18:49 
Det er ikke til at vide, hvorvidt følgende historie om hvordan en gut fik fat på sin PS3 er sand, men ikke desto mindre er det en god historie :)

Scroll ned til lidt efter konsollens specs.
dRxLdRxLSkrevet 22/11-06 19:32, rettet 22/11-06 19:41 
Hvis historien er rigtig er han da et super-røvhul (for nu at blive i historiens tema-sfære).

På mange måder bekræfter denne historie, kombineret med de mange andre grimme eksempler man har samlet op omkring PS3 lanceringen, min fordom om at PS3 'fans' ikke er gamere som jeg kan li' dem, men snarere "mennesker" hvis største mulighed for at bidrage positivt til historiens gang, ville være at melde sig til medicinske forsøg, eller i det mindste bare sørge for at blive udmeldt af gen-puljen.

Hvor jeg dog hader den slags mennesker som masse-konsum industrien primært appelerer til.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
fumfumSkrevet 22/11-06 20:31 
Historien lugter langt væk af løgn.
Men smart, rent markedsføringsmæssigt. Der har garanteret været mange inde på den annonce nu.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/11-06 22:08 
Ja, en "sjov" sensationshistorie, som spreder ordet viralt.

Jeg vil nu sige, at alt hvad jeg har hørt om Wii release med uddeling af numre og efterfølgende lotteri lyder langt mere tiltalende. Parkeringsplads-sprint og drX-Laxatives (hovsa :-D) er bare idiotisk markedsføring (som desværre virker - dårlig omtale er stadig omtale).
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig