X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Simpsons The Movie


Svar
millenniummillenniumSkrevet 13/11-06 11:13, rettet 13/11-06 11:16 
Der er ny trailer på Simpsons The Movie. (..in 2-D!)

Jeg er virkelig spændt på hvad Matt Groening og hans staff af Harvard-nørder kan få ud af biografmediet. Med deres kritiske og højt udviklede mediebevidsted kan det næsten kun blive vellykket. - Uanset hvad den får af omtale, så er det jo en film mange allerede har besluttet at de skal se.

Især mig.

Trailer
The medium is the message.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 13/11-06 11:52 
Altså at jeg skal se filmen, have den på dvd og købe den store udgave er der ingen tvivl om!

Traileren synes jeg lever op til det jeg håber og forventer, alt for grineren.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
millenniummillenniumSkrevet 13/11-06 13:20, rettet 13/11-06 13:22 
Det er især godt at de tager pis på markedet for animationsfilm, hvor børnene skal stopfodres med over-flotte CGI animerede film der næsten har premiere hvér eneste fredag, og at de fleste animationsfilm p.t. partou skal handle om nuttede talende dyr. (Madagascar, The Wild, Ant Bully, Boog & Elliot, Happy Feet, Over The Hedge, osv osv osv....).

Kill that bunny, og mer' 2D, sir' jeg!

:)
The medium is the message.
KLTKLTSkrevet 13/11-06 16:52 
Hmm ja det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ser frem til denne film, for som de fleste andre long time fans af The Simpsons har jeg i efterhånden en del år set frem til at der endelig ville blive lavet en Simpsons film.

The Simpsons fortsætter i nogle sæsoner endnu, og planen er derfor formentlig at den længe ventede film kommer til at fungere som en slags endelig afslutning på denne kult serie.
9/11 Was An Inside Job
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/11-06 17:58 
Between a rock and a hard place! ;)

Genialt!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
millenniummillenniumSkrevet 17/01-07 10:16 
Ny trailer til Simpsons The Movie (starten er den samme)

http://www.apple.com/trailers/fox/thesimpsonsmovie/
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 17/01-07 10:24, rettet 17/01-07 16:14 
Jeps det bliver godt. Især er det fint man forsøger, at gøre lidt grin med det irreterende og tit overbelastede animationsfilm som rent faktisk kun er flotte og ingen god historie har. Især Cars som jeg bare synes er en kliche på en kliche og intet nydt under solen har. Det er sgu' da for plat! Næh så er det Homer tid og nu i 2D!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 17/01-07 15:54 
Det gjorde South Park traileren jo også. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 17/01-07 16:13, rettet 17/01-07 16:13 
Ja det har du egentligt ret i... :-/!
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 18/01-07 09:51 
South Park filmen synes jeg også var genial. - Meget bedre end serien, som jeg hurtig kørte lidt træt i. Filmen brugte virkelig sin R-rating effektivt til at komme ind på alle de samfundsrelaterede emner, som TV-mediet ikke tillader: F-ordet, tysk toiletsex, homoseksualitet, racisme, religiøs fanatisme, oma.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 18/01-07 11:14 
millennium>
TV-mediet ikke tillader: F-ordet, tysk toiletsex, homoseksualitet, racisme, religiøs fanatisme, oma.

Serien er faktisk i de nyere sæsoner (fra i hvert fald 6 og opefter) blevet noget bedre. Mere intelligent humor og også mere ekstrem (både moralsk, grafisk og rent politisk) i forbindelse med de ting du nævner ovenfor.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 18/01-07 11:24 
Ja, hvis man ser de nye sæsoner, tror jeg ikke, der er de helt store grænser for, hvad de må og ikke må længere ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
nerosnerosSkrevet 18/01-07 11:29 
Der skulle være et afsnit i South Park om WOW! ;-), Men har ikke set det endnu...
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 18/01-07 15:06 
Det er nok det værste afsnit der længe er lavet, men det er da lidt sjovt at de bruger WOW-klip
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 04/07-07 17:41 
Wow, tænk at blive animeret og medvirke i et Simpsons afsnit. - God historie for børnebørnene. :)

Get animated
The medium is the message.
KLTKLTSkrevet 04/07-07 18:48 
I øvrigt er der ikke længe endnu til et af årets mest ventede film kommer!

Ja jeg ser sgu frem til det, det er helt sikkert!
9/11 Was An Inside Job
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig