X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamespot Live Wii Show


Svar
HulleHulleSkrevet 10/11-06 23:15 
Gamespot kører i øjeblikket live video med den Wii de har fået ind af døren i dag.

I øjeblikket er det Zelda der bliver spillet. Personligt ser jeg det ikke da jeg vil have oplevelsen til gode, men måske nogen her inde havde lyst til at kigge med!

Wii
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 11/11-06 00:00 
Sidder også og ser med, Zelda ser fremragende ud :)
Ærgerligt jeg ikke fik set da de åbnede op for maskinen for første gang, men regner med at klippene kommer op bagefter.

Om et kvarter skifter de til Madden.
Bede-xBede-xSkrevet 11/11-06 00:33 
Jeg blev nødt til at kigge væk, når de viste Zelda, for ikke at få afsløret for meget, men de få glimt jeg fik, var helt fantastiske. Fyldt med glæde, farve og forundring. Mere stemningsfulde end noget andet spil jeg har set denne jul.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 11/11-06 00:38 
Hvor er Madden dog spændende at se på... gaaaab :!
seebergseebergSkrevet 11/11-06 09:33 
Zelda så fabelagtigt godt ud og virkede også en kende sværere mht. gåder. Nice!

Super Monkey Ball og Wii Sports så hylende sjovt ud i mp. Selv Jeff måtte grine med :P
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
BeanoBeanoSkrevet 11/11-06 10:02 
Må erkende at jeg var meget skuffet over det jeg så af Zelda, men så heller ikke det hele, kun de sidste 10-15 min.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig