X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty 3


Svar
ComradeComradeSkrevet 10/11-06 15:36 
Hvem har købt det? Overvejer virkelig at købe det inden jeg køber Gears of War om en uges tid (damn det føles fedt at kunne skrive).

Vil gerne høre lidt om hvor meget grafikken er blevet forbedret og om bane designet er fedt.

Sidst men ikke mindst ser det også ud til at have en rigtig fed multiplayer, vil jeg også gerne høre lidt om ;-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
JloweJloweSkrevet 10/11-06 21:49 
Jeg gennemførte 2'eren og er nu godt igang med 3'eren. Det er virkelig flot, meget flottere end 2'eren. Den store følelse af at være med i en stor krig er der stadig. Og lyden er intet mindre en sensationel!
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
ChronoChronoSkrevet 10/11-06 21:58 
Efter at have læst at kontrollen på Wii-udgaven skulle være rigtig god, så har jeg også overvejet det til den platform. Hvis singleplay er godt altså, for der er ikke multiplay i Wii-udgaven.

Men hvad gør det anderledes end andre FPS'er? Jeg har ikke spillet de andre spil i serien.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JloweJloweSkrevet 10/11-06 23:04 
Serien er klart den bedste WWII shooter på markedet. Der er nærmest en cinematisk oplevelse i mange af banerne, og grafikken er virkelig flot i denne omgang, specielt med HD.
Multiplayer er også godt, faktisk bedre en BF2: MC
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
NeonodeNeonodeSkrevet 10/11-06 23:36 
Har købt det, men ikke modtaget det endnu!
Bede-xBede-xSkrevet 10/11-06 23:41 
Chrono>
Men hvad gør det anderledes end andre FPS'er?

Jeg har ikke spillet treren, men er det serien som helhed, du tænker på, så vil jeg sige ikke ret meget. Det er meget cinematisk, men ofte også på bekostning af gameplayet, som lider under forudsigelig AI og manglende dynamik. Overflade uden dybde synes at være mantraet.

Dog helt i orden i multiplayer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/11-06 23:48, rettet 10/11-06 23:48 
Enig. Det stort set kun multiplayer delen der er hold i. Den er så også en del bedre end Halo 2s ;) (baseret på erfaringer med COD2. 3'eren er noget anderledes, og den har jeg kun prøvet kort.)

Så hvis der ikke er multi i WII versionen så ville jeg gå uden om den.

Singleplayer virker umildbart bedre end den i toeren. Men lyden er godt nok tam. Især i multiplayer hvor man ikke længere kan høre hvorfra fjenderne kommer. Kæmpe minus.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 12/11-06 18:46 
Det ser nu ellers sjovt i traileren:
http://www.youtube.com/watch?v=5KY15m7-eOg
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/11-06 20:12 
Synes ikke det er på højde med 2´eren, grafikken er ikke lige så pæn, og man er låst mere fast i 3´eren mht. hvor man kan bevæge sig hen :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/11-06 20:18, rettet 12/11-06 20:21 
Hvad snakker du om? Det er da længder pænere end COD2.

Nu har jeg spillet multiplayer lidt mere. Og konklusionen må være at jeg skal af med det spil hurtigst muligt. Det er godt nok en ringe gang sprøjt, godt nok er der plads til 24 i et spil. Men det betyder også at der er plads til 24 campere, og den slags gider jeg ikke.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/11-06 23:49 
Så join BF2; det mest camper-uvenlige spil :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/11-06 01:16 
Jeg bryder mig slet ikke om FPSere med mere end 10 spillere. Og jeg vil aldrig købe et EA spil.

Desuden så har jeg hørt at BF skulle være et camper helvede.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 13/11-06 01:21 
Du kommer til at elske MP i Gears of War efter hvad jeg har læst =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/11-06 01:58 
8 spillere? Og svjv. så skal camperne hen og sparke een i hovedet før man dør. Det lyder da godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/11-06 04:04 
Konsolkongen>
Hvad snakker du om? Det er da længder pænere end COD2.


Har kun spillet singleplayer delen, og den er ikke for køn synes jeg, prøv at ligge mærke til hvor meget skygge der egentlig er brugt på soldaterne så man ikke så godt kan se det ligner noget der ikke er gjort færdigt, plus at uniformene ligner noget xbox1/ps2/gc har lavet til 360´eren, ikke godt nok når det er et 360 spil. Dine medsoldater har også fået en dukke lignene glans, så det ser ud som om at de er smurt ind i vaseline, hvis man da ellers får lov at se deres ansigter for den evige skygge der altid er i hovedet på dem stort set. Der er heller ikke brugt meget tid på at lave "murbrokkerne" rundt omkring de forskellige steder man kæmper, de ligner (igen) noget de "gamle" konsoller har lavet, alt i alt, ringe når man tænker på hvor klar og tydelig grafik der var i 2´eren, som så skal nedtones bare fordi det er blevet udviklet til en svagere maskine og så "boostet" lidt op til 360´eren, ikke iorden.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
WehnerWehnerSkrevet 13/11-06 12:30 
Chrono>
Det ser nu ellers sjovt i traileren:
http://www.youtube.com/watch?v=5KY15m7-eOg

En eller anden fortæl mig, at ledningerne kun går mellem de to controller-dele og ikke til konsollen. Please.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/11-06 12:46 
Der går kun ledninger mellem de to controller dele :) Det andet du kan se er sådan en du kan tage rundt om håndledet så pinden ikke ryger ad H til.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 13/11-06 12:47, rettet 13/11-06 12:49 
Kun mellem controllerne. Wii er trådløs, lige bortset fra forbindelsen mellem de to.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WehnerWehnerSkrevet 13/11-06 12:50 
Pyha, jeg mente det også nok :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 13/11-06 12:51, rettet 13/11-06 12:51 
Nunchuck er kablet til Wiimoten selvfølgeligt.

EDIT: Too slow :=
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/02-07 10:25 
Bvadr, nu købte jeg lige COD3 i weekenden, og sikke noget skidt. 2'eren syntes jeg godt om, men 3'eren føles slet ikke så fri og grafisk er det da en en enorm skuffelse!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RaGeRaGeSkrevet 04/02-07 13:33, rettet 04/02-07 13:34 
Sjovt hvor delte meninger der er omkring spillets grafiske side, selvom selve spillet er en buggy affære :/ Personligt synes jeg grafikken er meget flot og er ret kræsen normal.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
CoreCoreSkrevet 04/02-07 14:09 
Jeg mener også at det står voldsomt tilbage for 2'eren, som efter min mening var ret godt.

Grafikken er næsten grimmere end i forgængeren, og lyden er direkte ringe.

Hvorfor skulle multiplayerdelen pludselig til at ligne en tarvelig Battlefield-klon, der bare ikke er sjov?

2'eren fungerede rigtig godt, med små intense kampe, på baner der virkelig levede op til formålet. 3'eren er bare latterlig, og ambitionerne om at få så mange spillere på som muligt, har bare resulteret i et helvede af campere, landminer og airstrikes, præcis som BF2.

Og så har man endda fjernet russerne, og dermed PPSH'en som var en af 2'erens bedste maskinpistoler.

Jeg var meget, meget skuffet.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 04/02-07 14:34 
Vi er enige om at CoD 3 er temmeligt ringe, men grafisk er det noget pænere end 2'eren; Puds lige brillerne, hva' :-O
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 04/02-07 14:46 
Skrev også "næsten". Der er f*ndme ikke den store synlige forskel. Måske gør snelandskaberne i 2'eren grafikken en tjeneste, men det farveløse efterårslook, gør ikke 3'eren nogen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/02-07 00:52 
Jeg tror også sneen har haft noget at sige, men jeg husker stadig de forskellige baner a la Normandiet i COD2 som i hvert fald lige så pæne som dem i 3'eren.
Anyway, lidt af en skuffelse - jeg skulle alligevel bare have ventet på Brothers in Arms.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/02-07 12:16 
Nu har jeg så solgt COD 3 og købt Blazing Angels - even worse! Jeg tror bare, jeg smutter tilbage til Battlefield...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 02/03-07 08:49 
Så fik jeg købt spillet, og her er mine umiddelbare impressions.

Jeg kan slet ikke se hvad i folk bitcher over.

Efter 1 times singleplayer campaign kan jeg sige at spillet er mega fedt, og der er endnu mere gas på end 2'eren. Styrringen er jo stort set perfekt, og grafikken er super cool, med flere detaljer end 2'eren, som f.eks volumetrisk lys, og depth of field, hvilket ser super fedt ud. Spillet er da klart flottere end 2'eren, men mangler måske en smule skarphed og til tider bedre framerate, men det er jo småting (som nogle herinde tilsyneladende ser som kæmpe problemer)... Lyden er rigtig go, skarp og kraftig, topklasse, dog kunne de godt ha skruet lidt op for den der lyd når ens M1 garand løber tør og springer ud med en fed Pling lyd. Og så er der gjort noget mere ud af cutscenerne og det er nice.

Efter ca. 3 timers online multiplayer: Jeg var heldig at komme ind i et spil WAR med 8 mod 8, vi spillede igen og igen (med de SAMME folk), og på den samme bane. Og det er nok den bedste online del jeg har spillet til dato. Banen var super fed, med skyttegrave, ruiner, og en stor å med 2 broer over. Der var tanks og jeeps og hele pivtøjet, og kæft hvor var det sjovt.

Dog mangler jeg den action knap fra 2'eren som gør at man kan kravle over mure og andre objekter, i stedet for at man skal bruge 4 forsøg på at hoppe over, og finde ud af at muren alligevel er 5cm for høj. Hvorfor er den fjernet?

virkeligt et fedt spil, og efter ca.4 timers spil har jeg ikke stødt på nogle bugs endnu (heller ikke efter at have downloaded de nye baner), så jeg forstår ikke hvorfor i piver allesammen :-)
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig