X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil


Svar
PvtSommerPvtSommerSkrevet 04/06-03 16:18 
Jeg gav min moder Resident Evil, og nu er hun nået til et sted med nogle hajer...

Nogen der ved hvordan man slår dem ihjel? :o)
´Så gør I min moder glad... :o9
"And sheppards we shall be..."
PapandPapandSkrevet 04/06-03 16:21 
Så vidt jeg husker, skal du bare løbe fra dem...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PvtSommerPvtSommerSkrevet 04/06-03 16:22 
Siger jeg til hende at hun skal prøve :o)

Tak allerede...
"And sheppards we shall be..."
RonaldoRonaldoSkrevet 04/06-03 16:40 
Det er ellers meget godt klaret af hende...

Den store haj er usårlig (næsten), men hvis hun har et kraftigt våben kan hun skyde de to små hajer. Det er dog ikke pointen at dræbe hajerne, men derimod at tømme tanken for vand.

Fra indgangen til tanken skal hun følge væggen til venstre, og samtidig prøve at slippe væk fra hajerne. Der er en lille trappe ved enden, der fører op til en dør som er låst. Nøglen der skal bruges der til hedder "Control Room Key", og kan findes i bygningen/huset. Jeg går udfra at hun har fundet den, ellers er det bare tilbage og lede.

Inde i kontrol-rummet er der så en tidsbregrænset-puzzle som hun skal løse for at sænke vandet, den kan godt drille lidt så det er måske en meget god ide at gemme før hun begiver sig ned til hajerne.
PlaykidPlaykidSkrevet 04/06-03 21:39 
...Og efter at vandet er sænket, kan man jo altid lige straffe hajerne med sin kniv, det eneste sted hvor man faktisk kan bruge den skod kniv til noget;)
Spiller nu: Halo 3
PapandPapandSkrevet 04/06-03 22:06 
Ja den kniv er da latterlig. Fatter ikke hvorfor de ik har gjort den mere brugbar.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RonaldoRonaldoSkrevet 05/06-03 13:02, rettet 05/06-03 13:15 
Der er faktisk folk som har gennemført spillet på det hårdeste niveau, kun med brug af kniven. Det er en special teknik som kun hardcore spillerne mestrer, me not included. Jeg mener dog at der en boss i REmake man ikke kan dræbe med kniven, det er vidst planten.

Jeg skal lige prøve at finde en video af en gamer der sender Tyrant i gulvet kun med brug af kniven.

UPDATE:

http://www.residentevilfan.com/re1/multimedia.asp

Det er fra det originale Resident Evil.

Det er streams, men de kræver ikke så meget. Der er også en video af den hurtigste tid nogen sinde lavet på lidt under en time.
PvtSommerPvtSommerSkrevet 05/06-03 13:55 
Orv... Den film er jo syg :D

Han smutter lige forbi det hele... :D
"And sheppards we shall be..."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig