X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvem har købt Gears of War?


Svar
nerosnerosSkrevet 07/11-06 09:27, rettet 08/11-06 19:46 
Det skulle være udkommet idag ikke, men gælder det også DK? Er der nogle som har købt det og hvor fedt er det? Jeg har fuldt spillet længe nu og glæder mig til at se hvad folk mener om det, og ser frem til at læse det første review. Når jeg skal have en 360 bliver det et must helt uden tvivl.
Bashful Neophyte
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 10/11-06 15:53 
Har netop idag lagt en pre-order på GOW ind hos EB - glæder mig! :-)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
WehnerWehnerSkrevet 10/11-06 20:09 
Jamen god ide at vende tilbage til topic.


Mig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 10/11-06 23:35 
Din hund, Lasse.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 11/11-06 23:40 
Spillet er grundlæggende delt op i fem acts, der så igen er delt ind i chapters. I dag har Kamma og jeg gennemført act 1-3 på casual, der er den letteste af de tre sværhedsgrader (den tredie sværhedsgrad skal låses op).

Grundlæggende er spillet meget godt og fængende, selvom jeg også har nogle kritikpunkter. At vi har at gøre med en toptitel hvad coop angår hersker der i hvert fald ingen tvivl om.

Kontrollen er meget, meget lækker og det samme er den visuelle stil. Nu har jeg ikke læst de andre anmeldelser af spillet, men har nogen nævn, at settingen i stemning og stil faktisk minder meget om Half-Life 2, selvom det måske lyder lidt mærkeligt?

Figurerne har i øvrigt det fedeste, mest gigantiske fodtøj, der får selv mine New Rocks til at ligne hjemmesko.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RitesRitesSkrevet 12/11-06 08:40 
Vil du anbefale at man starter med Casual, eller er det for let, så man bør gå direkte til Hardcore?
» a winner is you «
WehnerWehnerSkrevet 12/11-06 10:31 
Jeg prøver hardcore senere i dag, når vi er igennem casual, så kan jeg nok sige mere. Casual er i hvert fald sværere end normal er i Halo-spillene, men det siger jo heller ikke så meget. Jeg synes det er en fint afbalanceret sværhedsgrad - man dør i ny og næ, men ikke for ofte.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 12/11-06 12:21 
Rites>
Vil du anbefale at man starter med Casual, eller er det for let, så man bør gå direkte til Hardcore?

Hardcore!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RaGeRaGeSkrevet 12/11-06 14:27 
hardcore anbefales, og casual skal man holde sig fra.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SyrefoxSyrefoxSkrevet 12/11-06 22:22, rettet 12/11-06 22:24 
Har lagt forudbestilling ind på GoW, så fredag kan kun komme for langsomt. Hvad er forskellen egentligt på den alm. udgave og collectors edition?
RitesRitesSkrevet 13/11-06 05:01 
Destroyed Beauty artbook
Bonus DVD
Tinkasse-cover-ting
» a winner is you «
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-06 04:04 
RaGe>
hardcore anbefales, og casual skal man holde sig fra.

Ikke enig. Det er et spil man alligevel skal igennem flere gange. Så kan man ligeså godt starte med det nemmeste, og så arbejde sig opad.

Super fedt spil btw. Har pt. kun spillet single player (er 80% igennem), men jeg kan næsten ikke vente med at få prøvet multiplayer og især co-op. Det ER en Halo beater :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RitesRitesSkrevet 14/11-06 04:19 
Det var nemlig det jeg mente. Selvom Casual er "let", så er der alligevel 8 timers spil der. Efterfulgt af Hardcore og så Insane.

At gå direkte til Hardcore er jo lidt at gøre spillet 8 timer kortere :P
» a winner is you «
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-06 08:03 
Konsolkongen>
Det ER en Halo beater :)

Mnnn, det lyder jo godt. Mon så ikke, det kan holde mig beskæftiget, indtil Zelda kommer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 14/11-06 08:25 
øhm.. Hvor har i allesammen spillet fra når det først udkommer på fredag? Er i allesammen anmeldere?
For The Love Of The Game
RitesRitesSkrevet 14/11-06 09:09 
Herold har spillet debug.
Konsolkongen har lånt det fra arbejdet.
Andre har læst alt for meget om det, og kender så lidt mere info om spillet.

Men så vidt jeg ved er der da ikke særlig mange herinde der har det?

De der har det, har nok importeret det, da NTSC versionen kan afspilles på PAL maskiner.
» a winner is you «
nerosnerosSkrevet 14/11-06 14:29, rettet 14/11-06 14:29 
Det skulle jo udkomme her hjemme på fredag d 17, :-)!
Bashful Neophyte
RooneyRooneySkrevet 14/11-06 14:52 
Jeg har lige købt GoW, sammen med et par venner, i dag. Det var ikke det store problem :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RitesRitesSkrevet 14/11-06 14:57 
Hvorhenne? Hvilken butik?
» a winner is you «
BeanoBeanoSkrevet 14/11-06 15:22 
Både Gamebits.dk og Coolshop har den på lager.
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-06 16:19 
Jeg har også lige købt det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dchangdchangSkrevet 14/11-06 16:33 
Er der ikke én af jer som kan vise jeres spil samt kvittering til EB Games så mange af os andre kan købe det?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
HNHNSkrevet 14/11-06 16:49 
Hvor har i købt det så vi andre også kan få det købt...
RitesRitesSkrevet 14/11-06 18:50 
Det er åbenbart et alt for svært spørgsmål. Det er dog skræmmende...
» a winner is you «
KalicolaKalicolaSkrevet 14/11-06 19:22 
orh mand. Totalt unfair. Nu er der jo endnu længere til på Fredag
For The Love Of The Game
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/11-06 21:45 
Jeg overvejer at slette dem på min Friends Liste, der sidder og spiller Gears lige nu....
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dchangdchangSkrevet 14/11-06 21:57 
Det er ikke fremgangsmåden.

Først skriver du en besked hvor du skriver "fat bastards, arggghhh" efterfulgt af 10 udråbstegn. Derefter sletter du dem... ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
jaesjaesSkrevet 14/11-06 22:41 
Hmm, jeg har vist lige 4-5 kabler jeg skal have testet. Jeg regner ikke med, at det gør noget at jeg logger af og på Live nogle gange >;)
Bede-xBede-xSkrevet 15/11-06 05:23, rettet 15/11-06 05:42 
Konsolkongen>
Det ER en Halo beater :)

Jeg er enig. så længe vi snakker singleplayer. Jeg er noget inde i fjerde kapitel(Hardcore sværhedsgrad - ca ti timers spil) og på intet tidspunkt har spillet været mindre end enormt underholdende.

Spillet er faktisk en blanding mellem Resident Evil 4 og Halo. Det har Halos "30 seconds of fun" kombineret med RE4's bosskampe og setpieces.

Jeg kan ikke forstille mig, at det kommer til at holde lige så godt i multiplayer som Halo, da trediepersonsviewet sandsynligvis ikke fungerer optimalt der. Men da jeg ikke har fået det prøvet endnu, må jeg hellere vente med at udtale mig. Hvordan det så end virker, er det egentlig ligegyldig, for singleplayeren er alle pengene værd.

Co-op glæder jeg mig til at prøve senere i dag.

Angående sværhedsgrad vil jeg anbefale folk som spiller Halo på Heroic eller under at starte på Casual.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
sinarsinarSkrevet 15/11-06 05:44 
Bede-x>
Spillet er faktisk en blanding mellem Resident Evil 4 og Halo. Det har Halos "30 seconds of fun" kombineret med RE4's bosskampe og setpieces.

Sweet! Glæder mig nu endnu mere til at få spillet fredag.
(Ja det bliver fredag - jeg har ikke Lettiske parallel-imports-mafia forbindelser som alle andre herinde på P:R ;) )
Spiller nu: Halo 3
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 15/11-06 07:04 
Så har jeg gears of war. ;)
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
KalicolaKalicolaSkrevet 15/11-06 09:46 
I siger selvfølgelig til hvis i ser eb eller game sælge det før tid. Der sker jo sommetider at nogen sælger spillet før tid (som i det her tilfælde) og så er resten jo nødt til at gøre det osse.
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/11-06 11:12 
Aaargh, fat bastards!!!!!!!!!!!!!! (Jeg må altså snart have mig en X360)
CronossCronossSkrevet 15/11-06 11:49 
Rygterne siger at det sker i dag, men endnu ingen udmelding.
RooneyRooneySkrevet 15/11-06 11:53 
Meget tilfredsstillende spil og god sværhedsgrad på Hardcore. Prøvede kort på Casual, og fjenderne skulle ha' 3-4 skud, og så dør de. Casual er ikke andet end Easy, så den skal man ikke spille på. Kan man klare Halo på Heroic, så skal man ihvertfald slet ikke spille GoW på Casual! Det vil nærmest ødelægge spillet for én.

Online co-op i GoW er iøvrigt ligeså fedt som jeg håbede det ville være. Dog er det lidt åndssvagt, at man skal reloade checkpoint hvis bare én dør, og medspilleren ikke kan genoplive ham. Var bedre hvis spilleren bare genopstod li'som i Halo; Ville gi' et bedre flow. Flere steder i spillet kan man vælge om man vil gå til højre eller venstre, og det er ret fjollet, at hvis spiller et dør, så er man tvunget til at reloade, for her kan man ikke genoplive hinanden, da den ene er gået til højre og den anden til venstre.

Men et fedt spil er det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 15/11-06 12:13 
Hvis man spiller co-op skal man selvfølgelig ikke starte på Casual. Vær dog opmærksom på, at Gears bliver noget sværere, når man nærmer sig slutningen. Har man valgt Hardcore ender man i slutningen(forståes som de knap 80% inde i spillet, hvor jeg er) med en sværhedsgrad omkring det første Halos Legendary.

Jeg håber Insane er svær, for jeg har lyst til flere gennemspilninger.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 15/11-06 12:22 
Jeg ringede til eb og game på fisketorvet for at høre om de var begyndt at sælge det. Det er de ikke, de har ikke hørt om noget. Så det sker nok ikke :-(
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 15/11-06 12:51, rettet 15/11-06 12:53 
Jeg tror iøvrigt at Gears har en noget nær perfekt historie set i videogamesammenhæng. Det har en rammefortælling til at sætte handlingen igang, men den er ikke så fremtrædende, at den overskygger nogen spilelementer.

Taget som enhver anden liniær a-b fortælling er den givetvis ikke specielt interessant, men det er heller ikke formålet med den. Den førsøger på den kortest mulige tid at indfange spilleren. Og det lykkedes.

Den simple opsætning kombineret med de smukke omgivelser, som nu ligger i ruiner, gør at man ikke er i tvivl om, hvad man laver: Man kæmper for overlevelse.

Det er måske i mindre grad en historie. Mere en stemning, en mentalitet. Nøjagtig det et spil af denne type har brug for.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 15/11-06 13:04 
Vi kan godt blive enige om at man tørster efter mere, ikke? :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 15/11-06 13:26, rettet 15/11-06 13:29 
Jo, men det er netop derfor, det er så vellykket. Og du må ikke opfatte det som om, jeg ønsker mere A-B fortælling, for det er ikke tilfældet.

Jeg vil have mere, men jeg vil ikke have mere, hvis du forstår, hvad jeg mener ;)

Andre Gears ting:

Guitarlyden: Ligesom Zelda har en lydeffekt til at markere, hver gang man løser en puzzle, så har Gears en tilsvarende lydeffekt(guitar), når man "løser" en kamp. Meget passende i konteksten. Det er der, hvor man ånder ud.

Loadetider: Nu jeg tænker over det, så har jeg ikke lagt mærke til om spillet har loadeafbrydelser. Måske er det der, selvom jeg tvivler, men det uagtet har det føltes som en lang ubrudt oplevelse. Det burde alle spil gøre.

Checkpoints: Spillet ordner nemt og diskret diverse checkpoints. Der er jo ingen grund til at forstyrre spilleren.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 15/11-06 13:42 
jeg har hørt at man kan slå volden fra i en option... hvad sker der lige når man gør det? eller ikke sker?
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/11-06 13:52, rettet 15/11-06 13:57 
Så vidt jeg har forstået så slår du blod og bandeord fra.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/11-06 13:53, rettet 15/11-06 13:54 
Bede-x>
Loadetider: Nu jeg tænker over det, så har jeg ikke lagt mærke til om spillet har loadeafbrydelser. Måske er det der, selvom jeg tvivler, men det uagtet har det føltes som en lang ubrudt oplevelse. Det burde alle spil gøre.

Nogle gange daler frameraten helt vildt i et sekund eller to. Mon ikke det er fordi den loader næste område? Det er i hvert fald aldrig sket mens jeg har været i kamp.

EDIT: Og der står faktisk loading nede i hjørnet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 15/11-06 13:54 
Men ryger diverse arme og ben så stadig af figurne?
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/11-06 13:55 
Jeg ved det ikke. Jeg har ikke tænkt mig at slå det fra.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 15/11-06 14:05, rettet 15/11-06 14:06 
Konsolkongen>
Nogle gange daler frameraten helt vildt i et sekund eller to. Mon ikke det er fordi den loader næste område? Det er i hvert fald aldrig sket mens jeg har været i kamp.

Heller ikke her. God måde at styre loadingen på.

Jeg tror forresten aldrig, at jeg har set brutalitet skildret så godt, i noget spil, som i Gears. Den første boss har sindsygt panikfremkaldende animationer. Man skal bare væk.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RitesRitesSkrevet 15/11-06 14:29 
Har været et smut forbi EB med en kvittering fra der hvor en ven købte GoW, og de er godt og grundigt ligeglade med om andre sælger det - De gør det ihvertfald ikke.

Bravo..
» a winner is you «
HNHNSkrevet 15/11-06 15:07 
Eb games i Esbjerg vil gerne sælge idag hvis man kan fremvise en kvit. Hvor har din ven købt det??
RitesRitesSkrevet 15/11-06 15:15 
Coolshop

Viste faktura med igårs dato på, samt en bekræftelse på at det blev sendt igår (han modtog det idag).

Jeg byttede spil i EB for 1½ måned siden og har derfor forudbetalt GoW og jeg kan ikke få kontanter. Det er fandme svinsk at se EB's service, når de allerede har sikret at de får ens penge.
» a winner is you «
RooneyRooneySkrevet 15/11-06 15:16 
EB Games gi'r jo en dusør på 50,- hvis man kommer ind og kan fremvise en kvittering, fra en anden butik.

Derefter ringer EB til Microsoft, som dernæst tager sig en hyggelig samtale med den butik du fik kvitteringen og GoW i.

EB mener måske, at jo flere folk der kommer ind med kvitteringer fra andre butikker, jo hurtigere går det, inden release daten er brudt, og EB selv kan gå igang med at sælge.

Igår rendte EB ansatte i pendulfart, mellem deres egen butik og en konkurrent her i byen, for at se om de ikke ku score en kvittering og GoW. Konkurrenten sælger et GoW til EB's udsendte, fordi EB's udsendte fortæller, at han meget gerne vil ha' et eksemplar til sig selv, så han kan komme hjem og spille (EB's udsendte og konkurrenten er på rigtig god fod, så konkurrenten stolede på EB's udsendte). Kvittering får han ingen af, men kun en Dankort bon. Der går 5 minutter og så har konkurrenten Microsoft i røret, som kan fortælle, at de har hørt, at konkurrenten sælger GoW før tid.

Det har så vist sig, at EB's udsendte har fået en ordre ovenfra som siger, at bare han kan fremskaffe en Dankort bon med et beløb på, fra en konkurrent, så er det nok til at MS vil skride ind overfor konkurrenten. Det er ikke engang nødvendigt, at spillets titel står på bon'nen - bare beløbet.

Da jeg i formiddags spurgte nede i EB, om de ikke selv syntes, at det var lidt langt ude, at piske rundt til konkurrenter, som de ellers har et godt forhold til, med det formål at knalde dem for brud på releasedate - så sagde de, om jeg ikke bare kunne ta det som en sjov oplevelse. EB lakajen havde nemlig fået sit eget eksemplar af GoW, og var glad for at han endelig kunne spille det.

Jeg hævede stemmen en smule, og fortalte ham hvad jeg mente om EB's metoder, og forlod butikken.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SyrefoxSyrefoxSkrevet 15/11-06 15:30 
Jeg fik mit med posten idag fra gamebits
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig