X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvem har købt Gears of War?


Svar
nerosnerosSkrevet 07/11-06 09:27, rettet 08/11-06 19:46 
Det skulle være udkommet idag ikke, men gælder det også DK? Er der nogle som har købt det og hvor fedt er det? Jeg har fuldt spillet længe nu og glæder mig til at se hvad folk mener om det, og ser frem til at læse det første review. Når jeg skal have en 360 bliver det et must helt uden tvivl.
Bashful Neophyte
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
dRxLdRxLSkrevet 08/11-06 11:29, rettet 08/11-06 11:30 
King Chaos>
...men derimod på flotte covers?

Nejda det ville da være alt for overfladisk til Jack_D. Alle ved da at det eneste gyldige kvalitetskriterie for spil er det firma der står bag konsollen spillet kører på :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Jack_DJack_DSkrevet 08/11-06 11:30 
mjah, tror aldrig det er sket jeg har købt et spil på baggrund af et review.

Jeg køber de spil som virker interesante uagtet om de har fået en god eller dårlig karakter, som jo er anmelderens subjektive mening og kan ligge milevidt fra hvad jeg opfatter som et godt spil.

ICO købte jeg fordi stilen og demoen gik rent ind, GT3/GT4, fordi de første spil ikke havde skuffet mig, det samme med GTA serien.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 08/11-06 11:36, rettet 08/11-06 11:37 
dRxL>
Nejda det ville da være alt for overfladisk til Jack_D. Alle ved da at det eneste gyldige kvalitetskriterie for spil er det firma der står bag konsollen spillet kører på :-p

Ja da imodsætning til visse andre som lader deres køb diktere af en anmeldelse og ingen selvstændighed har.
Jow jow, lad os blot få mere EA goddies, sports og FPS'er som alle går efter laveste fællesnævner, det er jo det Xbox fanboys længes efter.
Så kan vi andre spille de rigtige perler, som f.eks ICO :)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
KalicolaKalicolaSkrevet 08/11-06 11:37, rettet 08/11-06 11:38 
Jack, korte spil længder passer mig helt perfekt. Da jeg ikke har overdrevet meget tid til at spille i, plus at hvis jeg har et godt spil, så spiller jeg det gerne igennem flere gange, næsten hellere det, end at spille et alt for langt spil, som man tit bliver træt af hen imod slutningen , og gerne bare vil ha det gennemført til sidst. Så jeg tager en kort single player som noget positivt når jeg skal købe spil.

Zelda er de eneste lange spil hvor jeg "skaffer" mig tid til at spille det.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 08/11-06 12:04 
Jack_D>
Ja da imodsætning til visse andre som lader deres køb diktere af en anmeldelse og ingen selvstændighed har.

Hvordan er det at lytte til en andens mening, det samme som ikke at have selvstændighed? Jeg værdsætter andres meninger om de spil jeg spiller/kunne tænke mig at spille, men det betyder da ikke at jeg ikke ikke at i stand til at forhold mig kritisk til dem eller til spillet. Hvis et andet menneske kan se kvaliteter i et spil, så må de da også være der på et eller andet plan...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 08/11-06 12:22 
Jack_D>
Ja da imodsætning til visse andre som lader deres køb diktere af en anmeldelse og ingen selvstændighed har.

Først så benytter du en anmeldelse(IGN 9.4)til at påvise, at Gears of War kun er "ok"(uden at være prangende.

Derefter siger du, at anmeldelser er uvigtige og man bør ikke lade sig diktere af dem. Hvilket altså ødelægger det fundament, som dit første argument stod på.

Du kan godt se det, ikke?

Jack_D>
Jow jow, lad os blot få mere EA goddies, sports og FPS'er som alle går efter laveste fællesnævner, det er jo det Xbox fanboys længes efter.

Ligger tråden godt nok op til det her?

Kan du ikke prøve at dæmpe din Sonypropaganda, for den er godt nok ved at være irriterende at høre på.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 08/11-06 12:24 
Jack_D>
IGN giver 9,4 hvilket vel er ok uden at være prangende, men med en laveste score på 7,5 i lasting appeal.
Så noget kunne tyde på det er lige som en Whopper fra Burger King, godt i øjeblikket, men man bliver hurtig sulten efter noget mere.

Der er lagt vægt på eye candy og mindre vægt på gameplay og lasting appeal hvilket er en stor skam.

Lasting appeal er altså vigtigt for dig?

Længere nede roser du ICO, og det fortjener det også, for det er et fremragende spil, men hvilket spil tager længst at gennemføre - ICO eller GOW? Hvilket af de to spil indeholder mest replay value, i f.eks i kraft af co-op eller multiplayer? Kort sagt: Hvilket af de to spil har størst lasting appeal og hvorfor?

Hvis der er lagt mindre vægt på gameplay, i GOW, hvorfor giver IGN det så 9.4? Hvis gameplay i spillet slet ikke er godtnok, hvorfor så 9.4 og ikke meget lavere?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 08/11-06 12:28, rettet 08/11-06 12:33 
Ja, der kan vist ikke være tvivl om at GoW er et godt og solidt spil, men ikke nogen garanti for at alle vil syntes det falder i deres smag.

Har dog selv lidt svært ved at betragte det som en "ny Halo" og de høje scores virker en smule bloated - specielt når man læser 1UP's og Eurogamer's anmeldelser.
Men mindre kan også gøre det for mig for at købe det :)
Jack_DJack_DSkrevet 08/11-06 12:28 
Bede-x>

Kan du ikke prøve at dæmpe din Sonypropaganda, for den er godt nok ved at være irriterende at høre på.

tja, tror flere har det på samme måde med dig og din evige negative fokusering på Sony og PS3.
Senest med din kritik af PS3 online, som jo er helt ude af propationer.
Så fej lige foran egen dør først.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
RJKRJKSkrevet 08/11-06 12:30 
Tilbage til emnet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 08/11-06 12:36, rettet 08/11-06 12:37 
Beano>
Har dog selv lidt svært ved at betragte det som en "ny Halo" og de høje scores virker en smule bloated - specielt når man læser 1UP's og Eurogamer's anmeldelser.
Men mindre kan også gøre det for mig for at købe det :)

Jeg har det på samme måde. Hvis jeg får noget god solid co-op action ud af det, er jeg fint tilfreds.

Og angående Eurogamer anmeldelsen, skriver de, at det er en singleplayer vurdering, som bliver opdateret senere, når de har spillet hele spillet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 08/11-06 12:54 
For mig var det klart co-op delen der gjorde det. Dét og så at kampagnen er skruet sammen, som den er. Selvom historien ikke er udpræget gennemtrængende, så virker det bare godt - og den sammesætning var et 9-tal værd. Havde de bygget ud på historien, så havde jeg været meget tættere på et 10-tal.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 08/11-06 13:03, rettet 08/11-06 13:07 
Angående længde så synes jeg, at den lyder passende, bedømt på ham den kloge Jacobs anmeldelse:

Spillet tager omkring 7 timer at gennemføre på Casual-sværhedsgraden, 12 timer at gennemføre på Hardcore-sværhedsgraden (hvilket jeg vil anbefaler at man starter med), og Insane, som er låst fra starten af, vil jeg estimere til at tage omkring 18-20 timer.

Jeg forventer at gennemføre det på både Hardcore og Insane, hvis spillet fanger mig, hvilket vil blive omkring 30 timers gameplay. Og bedømt på hvor meget co-op, jeg stadig spiller i PDZ og tilsvarende spil, skal jeg vel igennem hver sværhedsgrad en tre gange med forskellige folk. Det er så en små 120 timer.

Og så er der multiplayeren...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/11-06 13:04, rettet 08/11-06 13:07 
Jeg boykotter GoW, da jeg laaangt hellere ville have set et nyt (Single player) Unreal fra Epic, der kan tage tråden op fra etteren (Og gå langt uden om toeren). Man kan jo håbe, at det bliver næste projekt...

EDIT:

Mht. til spillængde, så vil jeg mene en 8-10 timer er helt fint. Længere er der selvfølgelig ikke noget i vejen med. Jeg plejer at sige, at en DVD koster 200 kr. med 2-3 timers underholdning på. Et spil koster 400-500, så bare en 8 timer gør mig tilfreds.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Jack_DJack_DSkrevet 08/11-06 13:09 
Herold>
For mig var det klart co-op delen der gjorde det. Dét og så at kampagnen er skruet sammen, som den er. Selvom historien ikke er udpræget gennemtrængende, så virker det bare godt - og den sammesætning var et 9-tal værd. Havde de bygget ud på historien, så havde jeg været meget tættere på et 10-tal.

Men co-op delen er kun 2 player splitscreen og maks. spillere i multi er 8.
Jeg kunne forstå hvis de havde lavet det som 5 eller 10 player co-op at det ville få top karakter. Men kun 2 i co-op og sølle 8 i multi er alt for lidt i forhold til hvad det er det, en FPS'er med lidt historie og især set i forhold til hvilke FPS'ere der er derude og hvilke der er på vej.
Resistance til PS3, skulle byde på 40 mand multi, BF2 byder på 64 mand, godt nok til PC, men alligevel.
Det er iøvrigt også temmeligt skuffende at Halo3 efter sigende kun skulle byde på 16 mand multi.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 08/11-06 13:24 
Men hele spillets opbygning er jo ikke fokuseret på at du skal være 5-10 mand i co-op - for ikke at tale om at det er ren utopi at forvente at noget spil eller nogen maskine kan trække det antal spillere, hvis spillet er bare en lille smule avanceret. Der er en grund til at de fleste spil som regel kun har co-op for to mennesker - det er altså ikke nemt at trække eller holde styr på. Jeg tror det højeste jeg har set indtil videre, er fem mand i SWAT4, og det er altså ikke et spil, der kaster om sig med AI, effekter osv.

Jeg havde også gerne set flere spillere i multiplayer, men ifølge Cliffy B har deres mål været at skabe en shooter, hvor man skal handle anderledes, og ikke bare løbe rundt med aftrækkeren i bund. Om det så bare er varm luft, skal jeg ikke kunne sige, men jeg er i hvert fald helt tilfreds med den oplevelse som Gears of War har givet mig.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 08/11-06 13:30 
Jack_D>
Men co-op delen er kun 2 player splitscreen

Og Online.

Resistance til PS3, skulle byde på 40 mand multi, BF2 byder på 64 mand, godt nok til PC, men alligevel.

Ja, så må de jo automatisk være fede.

Det er iøvrigt også temmeligt skuffende at Halo3 efter sigende kun skulle byde på 16 mand multi.

Det bliver faktisk tiljublet af fansene. For enhver der har spillet Halo mere end bare overfladisk ved, at de bedste kampe er dem, der maks er 4 vs 4.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 08/11-06 13:38 
Herold>
Jeg tror det højeste jeg har set indtil videre, er fem mand i SWAT4, og det er altså ikke et spil, der kaster om sig med AI, effekter osv.

Ghost Recon Advanced Warfighter har 16 player online co-op på 360.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Jack_DJack_DSkrevet 08/11-06 13:40 
Bede-x>
Jack_D>
Resistance til PS3, skulle byde på 40 mand multi, BF2 byder på 64 mand, godt nok til PC, men alligevel.

Ja, så må de jo automatisk være fede.


Bestemt, enhver der har bare det mindste kendskab til BF2, ved hvor meget kaos og sjov man kan have det med 32 eller 64 spillere.
Dedikerede piloter der bringer tropperne frem, commando raids på ubevogtede steder, mens main gruppen slår til andetsteds osv.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 08/11-06 13:52 
For at blive i GoW regi, er der så nogen her fra aalborg der evt er frisk på at lave et godt gammeldaws Halo-linkup med Gow i stedet her engang når der er udkomet?

Jeg vil godt slæbe min skærm med til en lille hyggelig dag hvor vi kan prøve lidt kræfter med spillet :)

Nu kommer spillet jo en fredag og den lille balon her regner da med at stå på nakken af Bog og Ide ekspedienten for at få mig en Limited Edition. Så hvis folk er friske på det synes jeg sku det ku være hygligt lige at mødes med andre mennesker uden der skal gå snaps i den ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RooneyRooneySkrevet 08/11-06 13:55 
Bede-x>
Ghost Recon Advanced Warfighter har 16 player online co-op på 360.

Ikke igennem singleplayer campaign delen. Spillet har det kun i den særskildte multiplayer del, og der er grafik og områderne slet ikke ligeså flotte som i singleplayer campaign = Maskinen skal ikke tænke så meget på AI og vilde effekter i online co-op delen, da det alligevel ville være umuligt for den at trække så mange spillere online, med singleplayer campaign delens grafik motor, AI, osv.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 08/11-06 13:57, rettet 08/11-06 13:57 
Palsgaard: Jeg er med. Det ville da overraske mig, hvis vi ikke kunne lokke Wehner og Kamma med. Prøver lige at høre rundt med nogle af de andre(Zeroburst, Gaku, Bad Ash, Ralle m.fl.).

Det skal dog helst ikke være på udgivelsesdagen, men lidt efter.

På dagen kan det tænkes vi render ind i hinanden i Bog & Idé. De giver ikke champagne ligesom på Halo 2 launchen?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 08/11-06 13:58 
Rooney>
Ikke igennem singleplayer campaign delen.

Det påstod jeg ingen steder. Sagde blot, at det havde 16 player online co-op.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalsgaardPalsgaardSkrevet 08/11-06 14:01 
ved du hva bede, jeg fylder lommelærken og så mødes vi derinde kl 1200.

Om det bliver 1,2 eller 5 uger efter er mig ligemeget... Synes bare spillets multiplayer aspect ku være go ramme om et arrangement.. selvom Live jo har gjort os så dovne ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
KalicolaKalicolaSkrevet 08/11-06 14:17, rettet 08/11-06 14:18 
Anmelderne snakker ikke så meget om historien, og pacingen i spillet. Nogen som ved om spillet KUN er skyd skyd skyd. Der var engang snak om at det ligeså meget var et survival horror spil, men indtil videre har jeg kun set hardcore action, hvilket er fedt for en action junkie som mig selv, men hvad med horror delen? Er der egentligt nogen?

Harold?
For The Love Of The Game
PalsgaardPalsgaardSkrevet 08/11-06 14:21 
Det jeg har læst indtil videre understreger at vejen frem IKKE er med hovedet under armen og aftrækkeren i bund... Derfor kan det selvfølgelig godt være ren action gameplay... Men jeg tror og håber på at måden hvorpå omgivelserne skulle være en væsentlig faktor i spillet, åbner for at en smule snilde kan gøre det endnu sjovere at snørre fjenden... og SÅ save ham i stykker bagfra i et stort blodbad :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/11-06 14:23 
Jeg tror det var den mere poppede betegnelse "survival action" som blev brugt... men jeg kan self huske forkert ;)
HeroldHeroldSkrevet 08/11-06 14:28 
Darknon>
Anmelderne snakker ikke så meget om historien, og pacingen i spillet. Nogen som ved om spillet KUN er skyd skyd skyd. Der var engang snak om at det ligeså meget var et survival horror spil, men indtil videre har jeg kun set hardcore action, hvilket er fedt for en action junkie som mig selv, men hvad med horror delen? Er der egentligt nogen?

Harold?

Historien er ikke voldsomt fremtrædende. Du starter med at blive brudt ud af fængslet, fordi der er brug for dig, og så kører den ellers derfra. Resten af historien fortælles via dialog mellem figurerne eller cutscenes, der fokuserer på dig som spiller - der er ikke nogen udlægning af baggrunden - det siges at det uddybes i manualen, men det er lidt tyndt, IMO :) Selvom historien ikke er dyb, kan man godt mærke at der ligger en del mere bag det - jeg ved bare ikke hvorfor Epic ikke vil fortælle det, men jeg har lyst til at spille en to'er, især hvis de udviker universet.

Der er ikke meget horror over spillet - men survival er der en del af. Der er tit hvor du bliver ret så presset og det er ret sjovt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 08/11-06 14:31 
Jeg tænker mere på stille øjeblikke, hvor man går spændt rundt og frygter hvad der er rundt om hjørnet. Spillet handler jo i en aller anden grad om monstre.

Lige et tillægs spørgsmål. Nogen som ved om man i 2 player kan have sin splitscreen vertial delt, til os med widescreen tv?
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 08/11-06 15:00 
Dem er der også en del af ja :)

Jeg ved ikke om man kan skifte indstillinger, men det splitscreen jeg har spillet, har været delt horisontalt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/11-06 19:29 
Hey Jack! Genji har lige fået 6 ud af 10 hos IGN. Efter MIN mening ok, men ikke prangende ;)

GenjIGN
Jack_DJack_DSkrevet 08/11-06 20:47 
Om det så havde fået 10 var det stadigvæk ikke kommet på min indkøbsliste :)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 08/11-06 20:53 
Heller ikke her.. historiske spil med kæmpe krabber er bare ikke mig :)
CoreCoreSkrevet 08/11-06 21:54, rettet 08/11-06 21:58 
Jack_D>
Men kun 2 i co-op og sølle 8 i multi er alt for lidt i forhold til hvad det er det, en FPS'er med lidt historie og især set i forhold til hvilke FPS'ere der er derude og hvilke der er på vej.

Men Gears Of War er jo ikke en FPS'er. Så lad os da håbe at du heller ikke baserer dine spilkøb på dine egne førstehåndsindtryk.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 08/11-06 22:50, rettet 08/11-06 22:50 
Bede-x>
Ghost Recon Advanced Warfighter har 16 player online co-op på 360.

Ja, men det er i specialdesignede missioner - der er ikke noget scripting eller lignende (ikke så avanceret i hvert fald), der skal holdes styr på.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Jack_DJack_DSkrevet 08/11-06 22:54 
Core>
Men Gears Of War er jo ikke en FPS'er. Så lad os da håbe at du heller ikke baserer dine spilkøb på dine egne førstehåndsindtryk.

Hvis det ikke er en FPS'er, er det så et point'n'click adventure??+
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
tastasSkrevet 08/11-06 22:59 
TPS måske? :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
CoreCoreSkrevet 08/11-06 23:32 
Jack_D>
Hvis det ikke er en FPS'er, er det så et point'n'click adventure?

Nu håber jeg også at du heller ikke baserer dine spilkøb på desperat gætværk.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 08/11-06 23:49 
Jack_D>
Hvis det ikke er en FPS'er, er det så et point'n'click adventure??+

Det siger ligesom det hele, at du har brugt så lang tid på at kritisere spillet, uden at vide hvad det er, blot fordi det ikke kommer på en Sony maskine.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 00:30, rettet 09/11-06 00:31 
Core>
Jack_D>
Hvis det ikke er en FPS'er, er det så et point'n'click adventure?

Nu håber jeg også at du heller ikke baserer dine spilkøb på desperat gætværk.

På ingen måde, FPS eller TPS er en og samme ting. Det kan end ikke en ændret synsvinkel gøre til eller fra.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 00:32 
Bede-x>
Jack_D>
Hvis det ikke er en FPS'er, er det så et point'n'click adventure??+

Det siger ligesom det hele, at du har brugt så lang tid på at kritisere spillet, uden at vide hvad det er, blot fordi det ikke kommer på en Sony maskine.

Lad nu være med at gøre dig dummere end du er. Om det er en FPS eller TPS ændre ikke en tøddel ved at det grundlæggende går ud på det samme.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 09/11-06 00:34 
Om det er det samme eller ej, er en smagssag - men at kalde Gears of War for en First Person Shooter er stadig forkert.

Desuden havde Gears of War ikke kunnet lade sig gøre fra førstepersonsperspektiv, så dér :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 00:41 
Måske, men imo ændre det intet blot der er en anden synvinkel.
Mange FPS'ere kan jo også spilles som TPS'er.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Bede-xBede-xSkrevet 09/11-06 00:44 
Jack_D>
Lad nu være med at gøre dig dummere end du er. Om det er en FPS eller TPS ændre ikke en tøddel ved at det grundlæggende går ud på det samme.

Det er stadig forkert at kalde det en FPS. Det burde du vide, når du er så klog :P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/11-06 00:49, rettet 09/11-06 00:50 
Jack_D>
Måske, men imo ændre det intet blot der er en anden synvinkel.
Mange FPS'ere kan jo også spilles som TPS'er.

Erhm? Så et RTS er altså også det samme som et FPS; det er bare synsvinklen, der er ændret?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 00:50 
ja ja, lad os kalde det en TPS så. :)

Det bliver så til
"Men kun 2 i co-op og sølle 8 i multi er alt for lidt i forhold til hvad det er det, en TPS'er med lidt historie og især set i forhold til hvilke TPS/FPS'ere der er derude og hvilke der er på vej."

Var det bedre ;)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 00:52 
DeluxScan>
Jack_D>
Måske, men imo ændre det intet blot der er en anden synvinkel.
Mange FPS'ere kan jo også spilles som TPS'er.

Erhm? Så et RTS er altså også det samme som et FPS; det er bare synsvinklen, der er ændret?


Oki, jeg står af her, det burde ikke kunne misforståes.
Det jeg taler om er FPS kontra TPS intet andet.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Bede-xBede-xSkrevet 09/11-06 00:52, rettet 09/11-06 00:54 
Jack_D>
Var det bedre ;)

Faktisk ikke. For det ændrer ikke på, at du kritiserede det, uden at vide hvad det handlede om. Du så bare, at det ikke var et Sony spil...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/11-06 01:01, rettet 09/11-06 01:02 
Jack_D>
Oki, jeg står af her, det burde ikke kunne misforståes.
Det jeg taler om er FPS kontra TPS intet andet.

Meget muligt, men du påstår, at en ændring af perspektiv ikke ændrer spiloplevelsen.
Ergo påstår du, at et spil Battlefield og Command & Conquer er det samme: Man styrer en samling mænd og/eller tanks som frit kan styres uafhængigt, som skal indtage fjendens base.
Perspektivet er så ikke er 1. person eller lidt bagfra men ovenfra.

Jack D fabler:
Om det er en FPS eller TPS ændre ikke en tøddel ved at det grundlæggende går ud på det samme.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RitesRitesSkrevet 09/11-06 06:04 
Slap nu lige af.

Det er de færreste herinde som overhovedet spillet GoW.

Hvad jeg ved af, så er det kun Herold og Jack_D der har.

Sidstnævnte har nok spillet det mest, eftersom der jo nødvendigvis må være grundlag for alt det han fyrer af om det.

Og på en måde må jeg da give Jack ret. Der er ikke langt fra at købe et spil bare fordi det får "Editor's Choice" eller "Game of Year" påstemplet, og så købe et spil bare fordi der står "Sony" på.

Forskellen er jo lige så lille som forskellen mellem TPS og FPS er!
» a winner is you «
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig