X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvem har købt Gears of War?


Svar Sortering
nerosnerosSkrevet 07/11-06 09:27, rettet 08/11-06 19:46 
Det skulle være udkommet idag ikke, men gælder det også DK? Er der nogle som har købt det og hvor fedt er det? Jeg har fuldt spillet længe nu og glæder mig til at se hvad folk mener om det, og ser frem til at læse det første review. Når jeg skal have en 360 bliver det et must helt uden tvivl.
Bashful Neophyte
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar Sortering
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/11-06 06:16 
Rites>
Forskellen er jo lige så lille som forskellen mellem TPS og FPS er!

Personligt elsker jeg FPS, men afskyr TPS. Det kun det nyeste Tomb Raider af nyere TPS, der har holdt mig fanget. Så er forskel må der altså være, og efter min mening er den langt fra lille!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RitesRitesSkrevet 09/11-06 06:26 
Og jeg har det lige modsat. Bryder mig virkelig ikke om FPS, men elsker TPS (når kameraet fungerer).
» a winner is you «
CoreCoreSkrevet 09/11-06 07:08, rettet 09/11-06 07:16 
Jack_D>
På ingen måde, FPS eller TPS er en og samme ting.

Det var da godt nok noget horribelt vrøvl.

Jack_D>
Det bliver så til
"Men kun 2 i co-op og sølle 8 i multi er alt for lidt i forhold til hvad det er det, en TPS'er med lidt historie og især set i forhold til hvilke TPS/FPS'ere der er derude og hvilke der er på vej."

Hvilke TPS'ere er det da udover GRAW ?

Jack_D>
Jow jow, lad os blot få mere EA goddies, sports og FPS'er som alle går efter laveste fællesnævner, det er jo det Xbox fanboys længes efter.

Jack_D>
Bestemt, enhver der har bare det mindste kendskab til BF2, ved hvor meget kaos og sjov man kan have det med 32 eller 64 spillere.

Hmmm...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 08:05 
Bede-x>
Jack_D>
Var det bedre ;)

Faktisk ikke. For det ændrer ikke på, at du kritiserede det, uden at vide hvad det handlede om. Du så bare, at det ikke var et Sony spil...


Nu stopper du. Prøv lige at læs et par reviews og du vil se, at de peger på den tynde historie og lasting appeal.
Dette peger jeg så på er kritisabelt, da jeg ønsker at et spil skal kunne vare lidt længere end ed 7 timer det tager at gennemføre i SP.
Jeg kritisere også co-op og multiplayer set ud fra andre online oplevelser med FPS/TPS'er.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 08:08 
DeluxScan>
Meget muligt, men du påstår, at en ændring af perspektiv ikke ændrer spiloplevelsen.
Ergo påstår du, at et spil Battlefield og Command & Conquer er det samme: Man styrer en samling mænd og/eller tanks som frit kan styres uafhængigt, som skal indtage fjendens base.
Perspektivet er så ikke er 1. person eller lidt bagfra men ovenfra.

Ja, og det gør det imo ikke og nej jeg påstår ikke at BF og CC er det sammme.
Så enten er dine læseegenskaber ekstremtdårlige eller også vil du bare misfor mig :(
Jeg gider ærligt talt ikke bruge tid på at forklare det for dig, da det virker som om du bevidst ønsker at misforstå mig.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 08:12 
Rites>
Slap nu lige af.

Det er de færreste herinde som overhovedet spillet GoW.

Hvad jeg ved af, så er det kun Herold og Jack_D der har.

Sidstnævnte har nok spillet det mest, eftersom der jo nødvendigvis må være grundlag for alt det han fyrer af om det.

Og på en måde må jeg da give Jack ret. Der er ikke langt fra at købe et spil bare fordi det får "Editor's Choice" eller "Game of Year" påstemplet, og så købe et spil bare fordi der står "Sony" på.

Forskellen er jo lige så lille som forskellen mellem TPS og FPS er!

Ja, nemlig, dem som kritiserer PS3 har jo også timevis af hands-on erfaring med konsollen og de spil der bliver udgivet, det giver jo sig selv.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/11-06 08:16 
Det var dog et uendeligt lavt diskussionsniveau vi er kommet ned på. Rune, kan der programmeres en "ignore"-button? :-)
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 08:18, rettet 09/11-06 08:20 
Core>
Jack_D>
På ingen måde, FPS eller TPS er en og samme ting.

Det var da godt nok noget horribelt vrøvl.

På ingen måde, at spille BF2 som FPS eller TPS ændre absolut intet, gameplayet og målet er det samme.

Core>
Hvilke TPS'ere er det da udover GRAW ?

Læg mærke til at jeg også skriver FPS'ere og men både BF2, Unreal tourmament, Resistance, SOCOOM byder på mere end 8 spillere i multiplay.

Core>

Hmmm...


Nemlig, BF2 ville ikke være det samme med kun 8 spillere.
Har man først prøvet de store maps og 32 eller 64 i multi er der ingen vej tilbage.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 09/11-06 08:22 
Jack_D>
Dette peger jeg så på er kritisabelt, da jeg ønsker at et spil skal kunne vare lidt længere end ed 7 timer det tager at gennemføre i SP.

Men det er på den nemmeste sværhedsgrad. IMO bør man kun spille på det niveau, hvis man er hamrende elendig til den slags spil, og er man det, så tager det alligevel mere end 7 timer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 09/11-06 09:12 
Jack_D>
Nemlig, BF2 ville ikke være det samme med kun 8 spillere.
Har man først prøvet de store maps og 32 eller 64 i multi er der ingen vej tilbage.

Det er der i høj grad. Ingen af de Halo 2-spillere, jeg hænger ud med har haft det mindste problem med at Halo 3 "kun" understøtter 16 spillere. Og vi har skam også spillet Battlefield og synes at det er vældigt sjovt, men det er noget helt andet. Og det er altid Halo vi vender tilbage til og primært 4v4 - ikke engang 8v8.

Flere spillere og større maps gør ikke noget bedre. Bare anderledes. Hvad man foretrækker, er en smagssag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 09/11-06 09:27, rettet 09/11-06 09:28 
Jack_D>
På ingen måde, at spille BF2 som FPS eller TPS ændre absolut intet, gameplayet og målet er det samme.

Det giver for mig ingen mening at du basher Xbox-spillere for at være EA-fanboys, og selv fører en intensiv kamp for Sony, på grundlag af dit eget Microsoft had. Når din egen foretrukne sammenligning er et EA spil, spillet på et Microsoft-styresystem.

Men jo, sysnvinklen kan gøre en verden til forskel. Det er muligt at et skifte ikke ville genere dig i BF2, men forestil dig at spille Tomb Raider, Kill.Switch, Halo eller Wolfenstein med synsvinklen ændret fra det ene til det andet.

Jack_D>
Læg mærke til at jeg også skriver FPS'ere og men både BF2, Unreal tourmament, Resistance, SOCOOM byder på mere end 8 spillere i multiplay.

Det lagde jeg mærke til, men du skrev også TPS'ere. Fair nok, Socom er vel en berettiget sammenligning i TPS/FPS-sammenhængen, men min opfattelse af GOW er også, at de to spil er ret forskellige gameplay-mæssigt. Det kan jeg selvfølgelig ikke sige mig sikker på, før jeg har prøvet GOW.

Jack_D>
Nemlig, BF2 ville ikke være det samme med kun 8 spillere.
Har man først prøvet de store maps og 32 eller 64 i multi er der ingen vej tilbage.

EA, Microsoft ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 10:06 
Nemlig, det er så også det eneste EA spil jeg ejer og da MS mere eller mindre har monopol, er der ikke andre alternativer.
Så mere skal der ikke lægges i det.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
CoreCoreSkrevet 09/11-06 10:23, rettet 09/11-06 10:25 
Jack_D>
Nemlig, det er så også det eneste EA spil jeg ejer og da MS mere eller mindre har monopol, er der ikke andre alternativer.
Så mere skal der ikke lægges i det.

Det vil jeg nu ret bestemt mene at der er...

Jack_D>
Jow jow, lad os blot få mere EA goddies, sports og FPS'er som alle går efter laveste fællesnævner, det er jo det Xbox fanboys længes efter.

Så er det enten hvad DU længes efter, eller også er du bare en skabs-Xbox-fanboy ;)

Hvad er der da ellers af aktuelle EA FPS'ere ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 09/11-06 10:31 
Jack_D>
Prøv lige at læs et par reviews og du vil se, at de peger på den tynde historie og lasting appeal.

Lad os se om du denne gang kan svare på nedenstående:

Lasting appeal er altså vigtigt for dig?

I en anden tråd roser du ICO, og det fortjener det også, for det er et fremragende spil, men hvilket spil tager længst at gennemføre - ICO eller GOW? Hvilket af de to spil indeholder mest replay value, i f.eks i kraft af co-op eller multiplayer? Kort sagt: Hvilket af de to spil har størst lasting appeal og hvorfor?

Hvis der er lagt mindre vægt på gameplay, i GOW, hvorfor giver IGN det så 9.4? Hvis gameplay i spillet slet ikke er godtnok, hvorfor så 9.4 og ikke meget lavere?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 11:07 
Core>
Jack_D>
Jow jow, lad os blot få mere EA goddies, sports og FPS'er som alle går efter laveste fællesnævner, det er jo det Xbox fanboys længes efter.

Så er det enten hvad DU længes efter, eller også er du bare en skabs-Xbox-fanboy ;)

Hvad er der da ellers af aktuelle EA FPS'ere ?


hehe, BF2 kæmper en hård mod Joint Operations om at være den foretrukne FPS'er.

Aner ikke hvad EA ellers har at byde på.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 09/11-06 11:21, rettet 09/11-06 11:22 
Så dine to favoritspil på pc er First Person Shooters, der udgives af EA, og du basher Xbox-folkene for at være EA-fanboys?

`o_O´
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/11-06 11:22 
Jeg synes også I er lige hårde nok ved Jack angående FPS vs TPS.

Det er jo ikke hans skyld, at FPS er et håbløst navn til en genre.

Jeg har da læst/hørt mindst én anmeldelse, som direkte siger at Gears på trods af vinkelen, sådan set er en standard FPS ift gameplay + duck and cover naturligvis.
Alt andet lige er Gears vel også mere FPS end Roller Coaster Tycoon.


Men derfor er du jo stadig helt væk Jack.
Det er jo noget sludder, at påstå at i multiplayerspil er det pr. definition sådan at jo flere spillere = jo mere sjov.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 11:39 
Herold>
Så dine to favoritspil på pc er First Person Shooters, der udgives af EA, og du basher Xbox-folkene for at være EA-fanboys?

`o_O´

Jeg skriver ikke at mit favoritspil på pc er FPS, jeg skriver at mit foretrukne FPS skal findes i enten BF2 eller Joint Operations.
Mit favoritspil p.t er WoW :)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
tastasSkrevet 09/11-06 11:40, rettet 09/11-06 11:42 
I skulle prøve WOW - der er man 3000 spillere på én gang. Det er f**** noget der rykker!

EDIT: Godt, der var én som er med på vognen :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 11:41 
SeventhSun>
Men derfor er du jo stadig helt væk Jack.
Det er jo noget sludder, at påstå at i multiplayerspil er det pr. definition sådan at jo flere spillere = jo mere sjov.

Det var sat lidt på spidsen og kommer blandt andet fra min skuffelse over at en next-gen konsol ikke kan tilbyde multiplayer i samme omfang som pc'eren og den nærmeste konkurrent.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 11:42 
tas>
I skulle prøve WOW - der er man 3000 spillere på én gang. Det er f**** noget der rykker!

Enig :)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 11:48 
Ja, lasting appeal er også vigtigt for mig.

tja, har ikke selv prøvet GOW, men det skulle eftersigende og i følge stort set alle reviews kunne gennemføres på omkring 7 timer.

Det er en del tid siden jeg sidst har spillet ICO, men som jeg husker det tog det væsentlig længere tid. Jeg spillede det sammen med en anden hvor vi skiftevis tog styringen, dette stod på over en del tid, så en 20 timer er vel nok ikke helt forkert.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
RooneyRooneySkrevet 09/11-06 12:21 
ICO kan gennemføres på 5-6 timer.

20 timer er helt ude i skoven.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 12:28 
Rooney>
ICO kan gennemføres på 5-6 timer.

20 timer er helt ude i skoven.


Tillykke med at du kunne gennemføre det på 5-5 timer.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 09/11-06 13:05 
Gears of War kan også gennemføres på 20+ timer - det er samme argumentation.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 09/11-06 13:45 
Jack_D>
Det var sat lidt på spidsen og kommer blandt andet fra min skuffelse over at en next-gen konsol ikke kan tilbyde multiplayer i samme omfang som pc'eren og den nærmeste konkurrent.

Så du var altså også skuffet over Playstation 2 i sidste generation, da den ofte lå under Xbox i antal spillere over nettet? Det fik du godt nok ikke skrevet meget om.

Prøv iøvrigt at kigge på spil som Huxley og Perfect Dark Zero, og se hvilke spiller antal de støtter.

Jack_D>
tja, har ikke selv prøvet GOW, men det skulle eftersigende og i følge stort set alle reviews kunne gennemføres på omkring 7 timer.

Det er ikke rigtigt. Der er allerede blevet linket til Herolds anmeldelse og Gamespot siger også anderledes.

De syv timer er på den laveste af sværhedsgraderne. Tager man midtersværhedsgraden er det nogen timer længere(Herold anslog det til 12).

Jeg spillede det sammen med en anden hvor vi skiftevis tog styringen, dette stod på over en del tid, så en 20 timer er vel nok ikke helt forkert.

Så må i have holdt ufattelige pauser undervejs. Det kommer ikke i nærheden af 20 timer. Ikke at jeg vil kritisere det for længden, da Ico er fedt, som det er. Måske Gears of War også er det?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 09/11-06 14:47 
hvor er linket til harolds anmeldelse? kan ikke lige finde den. Hit med den :-)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 09/11-06 14:53, rettet 09/11-06 14:53 
Om GoW og ICO er 6 eller 20 timer i single-player er vel ret ligegyldigt. Det må være vigtigere hvor høj kvaliteten er af de timer man spiller, og det lader til (ud fra de mange positive anmeldelser) at GoW indeholder masser af kvalitets gameplay :)

Jack, du virker ekstremt firkantet i din holdning til GoW som du slet ikke har prøvet.
nerosnerosSkrevet 09/11-06 14:58, rettet 09/11-06 15:02 
Hva er det nu man siger kort eller lang. Det er ikke størrelsen det kommer an på ;-)! Helt ærgligt man kan sgu da ikke kun bedømme et spil ud fra dets længde. Det er da helheden af selve spillet i sig selv, som man skal tage udgangspunkt ud fra. 7 timer eller 117 timer jeg er sgu da lige glad mand bare jeg har lyst til at spille det mere end en gang og det er jeg ret sikker på jeg vil med GoW.
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 09/11-06 15:18 
Beano>
Om GoW og ICO er 6 eller 20 timer i single-player er vel ret ligegyldigt.

Præcis.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RitesRitesSkrevet 09/11-06 15:25, rettet 09/11-06 15:28 
Jack_D>
Ja, nemlig, dem som kritiserer PS3 har jo også timevis af hands-on erfaring med konsollen og de spil der bliver udgivet, det giver jo sig selv.


Personligt har jeg ikke kritiseret PS3 og det jeg umiddelbart har set kritiseret herinde er Sony.

Men anyways, der er altså idioter som kritiserer maskinen uden at have prøvet den, siger du? Det var dog dybt latterligt.
Samtidig vil du gerne opfattes som værende lige med disse personer, ved at te dig lige så dumt?

Interessant mål.. men du har da opnået det. Tillykke -tror jeg..


Edit:
Darknon
http://xbox.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=69708
» a winner is you «
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 16:10 
Rites>

Personligt har jeg ikke kritiseret PS3 og det jeg umiddelbart har set kritiseret herinde er Sony.

Det er vist det man kalder at gå med skyklapper.
Hvordan du kan undgå at se kritiken af Sony og PS3 er mig en gåde.

Rites>
Men anyways, der er altså idioter som kritiserer maskinen uden at have prøvet den, siger du? Det var dog dybt latterligt.
Samtidig vil du gerne opfattes som værende lige med disse personer, ved at te dig lige så dumt?

Det interessante her er, at når bl.a. Bede-X kritisere onlinedelen på PS3, så er der stort set ingen der reagerer, eller kommenterer, at han nok burde prøve det før han udtaler sig, men hvis der er nogen som vover at komme med kritik af Xbox360, MS eller deres spil, tja så er balladen igang.
hmmm, mon dette forum er overløbet at Sony haters.



Tak fordi du linker til den anmeldelse da den jo støtter mine synspunkter omkring FPS/TPS og det simple gameplay.

"Gameplayet i Gears of War er ganske ligetil. Det er en third person shooter, hvor der ikke lægges skjul på at det handler om at holde aftrækkeren i bund. Og selvom layoutet er simpelt, så har Epic skruet det så godt sammen, at det fungerer hele vejen igennem spillet. For selvom det er Run & Gun hele vejen igennem, så er der mange små twists i gameplayet, der gør underholdningen mere markant. "
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Bede-xBede-xSkrevet 09/11-06 16:32, rettet 09/11-06 16:33 
Jack_D>
Det interessante her er, at når bl.a. Bede-X kritisere onlinedelen på PS3

Forskellen er, at hvis jeg kommer med kritik af noget, så er det, når det lyder tåbeligt. Fx at man i Resistance skal lave en friendliste i det spil, som kun gælder der.

Det kan alle se ikke er positivt. Derfor reagerer den ellers Sonypositive side Gamesindustry.Biz således:

This week, some of our deepest fears about Sony's online service were confirmed when Insomniac's Ted Price revealed in an interview that one of the biggest launch titles for the console, Resistance: Fall of Man, is set to use its own buddy list, clan registry, in-game messaging and chat services, and so on.

Og
The ball, in other words, has not so much been dropped; it has been hurled at the ground with alarming force

Og
PS3, at launch, will be crippled in an online sense by an admittedly promising service in the operating system which is not utilised by key, big-name online titles such as Resistance. As teething troubles go, it's an absolutely huge one

Det tager du sikkert straks som om, at Gamesindustry er Sony hadere. Men i virkeligheden kritiserer de bare noget, som alle kan se ikke er et specielt heldigt tiltag.

Hvis du går mine indlæg igennem, vil du se, at jeg flere gange snakker positivt om Sony. Særligt PSP'en er jeg vel en af dem, der har talt mest for herinde. Selv Resistance nævner jeg som en interessant titel:

Bede-x>
Det er jo en ukendt størrelse, men Resistance kunne måske gå hen og blive noget stort. Det er ihvertfald det, jeg holder mest øje med.

Så har jeg jo en lille forkærlighed for det første Warhawk, så mon ikke også efterfølgeren ender på hylden.

http://playright.dk/forumemne.php?id=22525&subid=283609#283609

Kigger man på mine vurderinger vil du se uforbeholden ros til spil som Rez, Ico og Jak & Daxter.

Kigger man dine indlæg igennem, så finder man en lang smøre af Sony ros og Microsoft had. Om det så handler om, at Killzone er bedre end Halo, PSP bedre end DS eller PS3 bedre end Xbox360 er egentlig ligegyldigt. Du er for ensidig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 17:18 
Bede-x>

Kigger man dine indlæg igennem, så finder man en lang smøre af Sony ros og Microsoft had. Om det så handler om, at Killzone er bedre end Halo, PSP bedre end DS eller PS3 bedre end Xbox360 er egentlig ligegyldigt. Du er for ensidig.

Er det så meget værre eller bedre end den lange smøre af ros som vise herinde har over for MS og Xbox360 og deres omvendt had/kritik af Sony og PS3?
Jeg har lidt svært ved tage din snak om ensidighed seriøst, når du om nogen er en af de største fortalere for Halo og du stort set altid har et negativt spin på Sony og PS3.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Bede-xBede-xSkrevet 09/11-06 17:30 
Så hvis man er fortaler for Halo, så er man partisk? Så får du et problem med stort set alle anmeldere, da Halo spillene er nogen af de højest vurderede nogensinde.

Jeg kan forsikre dig om, at jeg ville være ligeså hyped, hvis Halo kom på en anden platform. Ligesom jeg også var hyped på Perfect Dark, dengang dét kom på en anden platform. Og da Castlevania kom til Playstation var jeg ikke mindre oppe at køre over det.

Men lad det bare ligge. Jeg har det fint nok med, at folk kigger vores indlæg/vurderinger igennem og der ud fra vurderer, hvem der er for ensidig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/11-06 17:34 
Jack D, din manglende evne til at se både det gode og negative i den samme genstand forbløffer mig (har gjort det længe).

Hvis du blot argumenterede for dine holdninger med andet end personlige angreb andre brugeres så ville du nok blive taget mere seriøst.

Hvis ikke forbrugerne kan dele både ris og ros ud, vil der jo aldrig ske en positiv udvikling. Den hovedløse tilbedelse du har gang i minder mest af alt om en religiøs fundamentalisme, hvor det er skamfuldt at stille sig den mindste smule kritisk overfor noget som helst. Samtidig med at "de andre" skal bekæmpes med propaganda og generes ved at pirre en stemning ved hver given lejlighed.

Beklager at min kommentar faldt i denne tråd, men trængte sku til det efterhånden :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 17:36 
Bede-x>
Så hvis man er fortaler for Halo, så er man partisk? Så får du et problem med stort set alle anmeldere, da Halo spillene er nogen af de højest vurderede nogensinde.

Jeg kan forsikre dig om, at jeg ville være ligeså hyped, hvis Halo kom på en anden platform. Ligesom jeg også var hyped på Perfect Dark, dengang dét kom på en anden platform. Og da Castlevania kom til Playstation var jeg ikke mindre oppe at køre over det.

Men lad det bare ligge. Jeg har det fint nok med, at folk kigger vores indlæg/vurderinger igennem og der ud fra vurderer, hvem der er for ensidig.

Halo er ude til pc'eren, iøvrigt er det et af de mest overvurderede spil, som ikke når BF2, Joint operations eller UT til sokkeholderne.

EOD

Over and out
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
RaGeRaGeSkrevet 09/11-06 17:38, rettet 09/11-06 17:49 
Det virker som om, at du har ondt i røven, at vi endelig har fået den killer app vi har ventet længe på, og som levere varen. Kunne det være, at visse spil er designet specielt til 8 spillere i multiplayer pga. tempoet og designet?

Lasting appeal hmmm... 7 - 8 på casual er typisk gennemsnitlig længde, at man så får en suveræn co-op del med og multiplayer er da kun noget, der kan hæve replay valuen højere + sværhedsgraden også hjælper på det.

Din kritik er for mig intetsigende, og synes slet ikke du begrunder den godt nok. Og flere spillere i mp er ikke lige med større spilglæde..

Forresten foretrækker jeg i hvert fald hellere 32 spillere end 64 i BF2, da det ellers bliver alt for kaotisk.

Og kan ikke forstå du føler at vi basker Sony herinde, for de fleste kan vel skelne mellem gode og dårlige spil, så vi har bestemt ikke noget mod Sony. Desuden er playright nok den side, der har flest objektive brugere og med bred interesse for andre konsoller.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 09/11-06 17:45 
Jack_D>
Halo er ude til pc'eren

Det er jeg klar over. Jeg har det. Det ville sikkert også været steget lidt i hype-o-meteret, hvis det ikke kom så lang tid efter.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 17:45 
Palsgaard>
Jack D, din manglende evne til at se både det gode og negative i den samme genstand forbløffer mig (har gjort det længe).

Hvis du blot argumenterede for dine holdninger med andet end personlige angreb andre brugeres så ville du nok blive taget mere seriøst.

Hvis ikke forbrugerne kan dele både ris og ros ud, vil der jo aldrig ske en positiv udvikling. Den hovedløse tilbedelse du har gang i minder mest af alt om en religiøs fundamentalisme, hvor det er skamfuldt at stille sig den mindste smule kritisk overfor noget som helst. Samtidig med at "de andre" skal bekæmpes med propaganda og generes ved at pirre en stemning ved hver given lejlighed.

Beklager at min kommentar faldt i denne tråd, men trængte sku til det efterhånden :)

Jeg kan sagtens se det gode og negativ i den samme genstand, ja hvem ville ikke ønske at PS3 blev lanceret til 2K, men jeg er samtidig realistisk at jeg ved dette aldrig vil ske.
Jeg forsøger at skabe modspil til det som jeg opfatter en hetz mod Sony og PS3 der ikke har bund i noget sagligt.
F.eks. at Bede-x kun vælger at kritisere Sony for brugen af hype, at blot fordi de 2 mest overflødige hardware funktioner er fjernet fra produktionsmodellen er det dybt kritisabelt osv.
Det er jo helt ude af propationer og giver et skævt billede.
Fordi jeg opfatter PS3 som den mest komplette pakke der er på markedet, skal jeg beskyldes for mange ting.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Bede-xBede-xSkrevet 09/11-06 17:50, rettet 09/11-06 17:56 
Jack_D>
F.eks. at Bede-x kun vælger at kritisere Sony for brugen af hype, at blot fordi de 2 mest overflødige hardware funktioner er fjernet fra produktionsmodellen er det dybt kritisabelt osv.

Det er ikke rigtigt og nu må du til at læse, hvad jeg skriver eller lade være med at citere mig. Eller rettere, citer mig bare, men gør det direkte. Ikke med dine forvrængninger. Du kan starte med at vise, hvorhenne jeg siger ovenstående påstand.

Du prøver hele tiden at gøre det personligt. Det hører ikke hjemme et sted som P:R.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/11-06 18:07 
Jack_D>

F.eks. at Bede-x kun vælger at kritisere Sony for brugen af hype, at blot fordi de 2 mest overflødige hardware funktioner er fjernet fra produktionsmodellen er det dybt kritisabelt osv.
Det er jo helt ude af propationer og giver et skævt billede.
Fordi jeg opfatter PS3 som den mest komplette pakke der er på markedet, skal jeg beskyldes for mange ting.




Bede kritisere mest den måde Sony har fremført sig selv på, hvor de flere gange er taget med bukserne nede og har måttet krybe til kors med indrømmelser.

At der er helt ude af proportioner, tror jeg bunder i du reagerer på kritikken som var det personlige angreb. Din opfattelse skal du bestemt have lov til at have. Men de ting der bliver kritiseret og kommenteret langt oftest, er håndgribelig emner som fejludtalelser eller uheldige ændringer i tidligere udsagn. Det er ikke folk hader Sony (de fleste i hvert fald), men nærmere et udtryk for at den retning tingene har drejet, er uacceptabel.
Dine uendelige sammenligninger med Xbox360, hva den gør, bør, ik gør og tror den gør hjælper ikek en fløjtende fis. Faktum er er, selvom du nok ikke helt vil indrømme det, at der er en masse tilfredse kunder hos Microsoft (tro det elle la vær), der faktisk værdsætter det som den nu snart 1år gamle maskine leverer kontra det den lover og har lovet.

Det er ikke din holdninger du hører for, men din ensporethed vil jeg nok mene.

Faktisk skal du da hermed få en invitation til at kigge forbi og prøve Xbox360, så kan du se om dine antagelser stemmer over ens med dine "fordomme" ;)
Eneste jeg forlanger er et ærligt svar om det hele nu er så forfærdeligt... Jeg vil garantere at dem du påstår hader Sony giver PS3 samme chance!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/11-06 18:53 
Aha! Jack_D er Okotta! Nu forstår jeg det hele :D
RaGeRaGeSkrevet 09/11-06 20:17 
man kunne næsten tro det var sandt ^^
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
dRxLdRxLSkrevet 09/11-06 20:20 
Så vidt jeg husker havde Okotta meget imod Final Fantasy men ikke Microsoft som firma. Men vi kan jo spørge Rooney :-p

Angående Killzone så har jeg lige set traileren fra 2005 igen og kunne da sagtens forestille mig noget der er meget tæt på det køre realtime på en playstation3, bare de ikke forsøger at gøre det i 1080p :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RooneyRooneySkrevet 09/11-06 20:49 
Jeg har da ikke noget imod Microsoft. Har lige købt en Xbox 360 idag - en Premium endda! :-D
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 09/11-06 21:09 
Det er da meget godt, men kan du også skrive noget positivt om Final Fantasy? ;-)

Jeg kan selv starte.
"Alle de Final Fantasy spil jeg har set fra nummer 7 og opefter har haft utroligt høje produktions standarder på det visuelle område."
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RooneyRooneySkrevet 09/11-06 21:25 
Jeg ved meget lidt om Final Fantasy, så jeg er ikke den bedste at diskutere den serie med. Har spillet lidt af 7'eren og lidt mere af 8'eren, og det var det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 10/11-06 07:21 
Jeg har pre-orderet gears of war & Rainbow six: vegas fra coolshop, og ser virkelig frem til online delen, især co-op. i begge spil
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
BeanoBeanoSkrevet 10/11-06 11:46 
En EA exec mener at GoW ikke er innovativt - sjovt at det skulle komme fra dem :)

Gears of War has 'zero innovation'
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig