X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste spilsite?


Svar
dchangdchangSkrevet 07/11-06 00:32, rettet 07/11-06 00:35 
Jeg fik jo knap aftenkaffen galt i halsen da jeg læste denne nyhed.

Hvad dækker prisen over og hvorfor er P:R ikke nomineret? Mit bud er at siden ikke er "kommerciel" nok, altså no offence til de andre sites.

Hvad siger i?

Årests bedste danske spilsite - D3 Award...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ChronoChronoSkrevet 07/11-06 07:56 
Haha, GameSection nomineret som BEDSTE spilsite? Det lyder som noget han også selv har fundet på :D

Sitet er nede så jeg kan ikke se hvem der ellers er nomineret.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/11-06 08:08 
Efter hukommelsen: Gamers Globe, Daily Rush, GameReactor, og Boomtown. Jeg har sikkert glemt nogen...beklager
HeroldHeroldSkrevet 07/11-06 09:22 
Chrono>
Haha, GameSection nomineret som BEDSTE spilsite? Det lyder som noget han også selv har fundet på :D

lol :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JimPPJimPPSkrevet 07/11-06 09:35, rettet 07/11-06 09:35 
Det kan ikke udelukkes... :)

Er det et "ekspert" panel der bestemmer hvem der vinder?
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
HeroldHeroldSkrevet 07/11-06 10:18 
Dommerpanelet består af Morten Skovgaard, Thomas Berger, Jacob Riis, Nick Price, Thomas Vigild og Thomas Bense.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/11-06 10:34 
Altså PC Player? :D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/11-06 13:18 
Lige mine tanker ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 07/11-06 13:50 
Jeg ville da i hvert fald stemme på P:R hvis jeg kunne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/11-06 15:04 
Det ville jeg så ikke, men hvis man kunne stemme på to... :D
ChronoChronoSkrevet 07/11-06 20:06 
På den anden side... når man kan skrive en anmeldelse om dagen, så fortjener man da også en nominering. Jeg er oprigtigt bekymret for mandens helbred - han må jo lide voldsomt af søvnmangel.

Min favorit blandt de nominerede er nok Daily Rush.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 07/11-06 20:12 
Er finten ikke at man bare kopierer anmeldelsen af en af multiplatformstitlerne med det antal platforme som spillet kommer på? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JimPPJimPPSkrevet 07/11-06 20:17 
Lige et positivt indskud. Nyhederne på siden har en pæn kvalitet IMO.

Jo der sker en sjat copy+paste - se feks. Ice Age 2, der kun mangler en anmeldelse af 360 udgaven ;)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
ChronoChronoSkrevet 07/11-06 20:23 
Ja, det er da ret fedt at Lego Star Wars II til Xbox udnytter PS2'en fint :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RitesRitesSkrevet 07/11-06 21:23 
Deres layout minder mig lige lovligt meget om GamePad...

Men hvis jeg havde to stemmer, ville jeg ikke stemme på DailyRush ><
» a winner is you «
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/11-06 00:09 
Chrono>
På den anden side... når man kan skrive en anmeldelse om dagen, så fortjener man da også en nominering. Jeg er oprigtigt bekymret for mandens helbred - han må jo lide voldsomt af søvnmangel.

En anmeldelse om dagen? Jeg kan huske de gamle tider op til jul, hvor EA udsendte sine endeløse titler, plus alle de andre spil ind i mellem. I de perioder, hvor visse konkurrenter samtidig havde stjålet alle ens anmeldere, så spyttede jeg nogle gange 3-4 anmeldelser ud om ugen, og det går i allerhøjeste grad ud over kvaliteten! Det er så vel at mærke sans copy/paste.
Uden at have kigget på sitet eller anmeldelserne, så stiller jeg mig meget kritisk overfor 1 anmeldelse om dagen.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/11-06 11:12 
Din skepsis bygger vel grundlæggende på den antagelse at man er nødt til at spille spillene for at kunne anmelde dem?

Er det ikke længere nok bare at kigge bag på æsken og læse pressemeddelsen?
SumezSumezSkrevet 08/11-06 11:32 
Ja, jeg synes også du stiller temmelig høje krav til "bedste spilsite".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JimPPJimPPSkrevet 08/11-06 12:30 
Jeg plejer også lige at skimme manualen inden jeg nedfalder en anmeldelse... (så fremt den medfølger og indeholder billeder)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/11-06 12:58 
King Chaos>
Er det ikke længere nok bare at kigge bag på æsken og læse pressemeddelsen?

I EA's tilfælde måske... :-P

;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ComradeComradeSkrevet 08/11-06 16:53, rettet 08/11-06 16:57 
Gamesection ligner både Gamepad som nævnt, men også Gamesector.. De har heller ikke været for kreative med navnet ;)

Samtidigt kan det få mit pis i kog at de tager 25 kr for at deltage i en konkurrence om en Wii.. Og så ved de ikke engang om de udlodder 1 eller flere konsoller, suk!

Helhedsmæssigt synes jeg klart at GR fortjener at blive kåret til bedste spilsite, specielt efter deres redesign, med de nye funktioner samt at GRTV efterhånden er temmelig fedt og langt mere professionelt end i starten.

Community mæssigt ved jeg ikke helt, Daily Rush havde engang et fedt forum, men jeg forsvandt i hvert fald efter det blev invaderet af det yngre publikum.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 08/11-06 17:14 
dog scorer de minus point.. ved at have den der forside reklame.. og at GRtv ikke understøtter Mac hehe...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HankyHankySkrevet 11/11-06 18:45 
GameSection er det værste gang bras, og ejeren deraf (ingen navne skal nævnes!) er det største fjols på to ben. Manden afpresser andre spilsites, og taler generelt nedladende om alt der ikke har noget med GameSection eller ham selv at gøre.

Det site kan umuligt vinde nogen former for priser.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/11-06 19:02, rettet 11/11-06 19:10 
Master Rønnelund svarer på lidt spørgsmål...

Hvordan kan Morten Rønnelund nå at anmelde så mange spil? Hvornår har han tid til at spille dem?
--
Forklaringen er enkel. Vi er flere på redaktionen til at teste spillene, men det er Morten, der samler trådene og skriver teksterne efter samtale med de andre, som enten ikke har rutine med at skrive eller den fornødne tid.

Den fornødne rutine til at copy/paste en anmeldelse 3-4 gange eller skrive en anmeldelse af et spil, han aldrig har prøvet..???

Fnis!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 12/11-06 01:00 
Haha :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JesperJesperSkrevet 12/11-06 13:04 
He, det var da utroligt. Det er en taktik jeg godt nok aldrig har set andre steder før! Man har åbenbart en flok mennesker til at sidde og spille spillene, og så går Morten lidt rundt imellem dem, og ud fra det skriver han så de anmeldelser? What....?!?

Men omvendt - karakterene bliver åbentbart også genereret automatisk:
"Hvordan kommer I frem til karkaterne i anmeldelserne?

Faktisk er det lidt af en forretningshemmelighed. Vi kan dog sige, at spillene altid vurderes på sine egne præmisser. Sportsspil sammenlignes med andre sportsspil - ikke med strategi eller action.

På samme måde vuderes grafik og lyd ud fra mulighederne på konsollen. Høj karakter er lig med en høj udnyttelse af konsollen - og en solid opfindsomhed i designet.

Vi kræver ikke Xbox-grafik på PSP, men spil fra de to kan score det samme - på konsollens og genrens egne præmisser. Og ting, der ikke umiddelbart kan indeholder i lyd, grafik, gameplay og så videre, har sin egen karakter X-faktor. Den bruges til at belønne gode ideer og indfald i spillet, som ikke kan belønnes andre steder.

Sidst spiller også prisen lidt ind. Fx kan en jævn udvidelse (som den seneste til "Rollercoaster Tyccon 3") score pænt, fordi udbudet er godt nok til prisen. Økonomien bliver dog aldrig det væsentligste i vores anmeldelser.

Når underkarakter er uddelt laver en avanceret computerberegning et forslag til skribenten på, hvad den samlede karakter skal være. Noge underkaraktere tæller kun halvt eller kvart i forhold til andre.

Og computeren beregner også tendenser i karaktergivningen på andre spil af samme slags. Altså: Hvis fx grafikken er lige godt vurderet på alle - så må andre ting skille får fra bukke."
ChronoChronoSkrevet 12/11-06 13:38 
Det er genialt. Mon han kører sådan en eller anden bevidst form for parodi på et seriøst spilsite?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ComradeComradeSkrevet 12/11-06 19:03, rettet 12/11-06 21:07 
Morten Rønnelund>
Og vi kan konstatere, at nogle at de hidsigste kritikere i fora andre steder, samtidigt er nogle af de første, der har tilmeldt sig konkurrencen. De er let at sige én ting og gøre en anden. :o)

Muhaha ja jeg sagde det jo bare for at skræmme jer andre væk fra konkurrencen.. eller?

Det er jo til grin det med anmeldelserne, helt ærligt har DK ikke noget bedre at byde på?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
happyEDhappyEDSkrevet 12/11-06 19:17 
Altid nemt at kritiere..
Er man utilfreds, så må man jo bare selv gå igang.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WehnerWehnerSkrevet 12/11-06 19:23, rettet 12/11-06 22:17 
Prøv lige at læse tråden inden du begynder at fyre floskler af.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JesperJesperSkrevet 13/11-06 12:24 
toAt>
Altid nemt at kritiere..
Er man utilfreds, så må man jo bare selv gå igang.


Jamen det er der da også mange herinde der gør. En stor del af folkene her på PlayRight er jo netop skribenter, så jeg mener da bestemt kritik er berettiget.
SumezSumezSkrevet 14/11-06 11:00 
..og så vidt jeg kan se er det også netop primært dem, der kommer med kritiken.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 14/11-06 11:14 
Men altså - se hvad han skriver. Det er jo ren Gøg og Gokke. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig