X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Et par DS spørgsmål


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 06/11-06 08:55 
Hey dér

Har ikke fået købt en ds endnu, men skal nok få det gjort bare rolig. Har lige et par spørgsmål.

Så en trailer til det nye The Legend of Zelda: Phantom Hourglass, ser ud som om at man spiller det udelukkende via den der pegepind, så tænker jeg bare om det er sådan med de fleste spil eller hvad. Har man ikke mulighed for at spille spillene på normal vis, har man den option i spillene?

Og nogen som ved om children of mana er udkommet til ds endnu?
For The Love Of The Game
happyEDhappyEDSkrevet 06/11-06 10:16 
Zelda styre du udlukkende med pegepind.
Der bliver faktisk vistnok ikke brugt en eneste knap.
Meget spændt og lidt skæptisk. Men mon ikke det nok skal blive godt.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KalicolaKalicolaSkrevet 06/11-06 10:20 
måske er det min uvidenhed, men jeg forstiller mig bare at det er ret irriterende at ens hånd skal dække halvdelen af skærmen under hele spillet, og skærmen er jo ikke overdrevet stor i forvejen... Kald mig bare gammeldags
For The Love Of The Game
ninja copninja copSkrevet 06/11-06 10:25, rettet 06/11-06 10:26 
Din hånd dækker ikke halvdelen af skærmen, hvis du bruger en lang nok stylus. (Den, der følger med den gamle model, er nok en anelse for kort.)

Der er jo også en del spil til maskinen, der bruger traditionel styring med d-pad. Mario Kart, New SMB og Castlevania-spillene f.eks.
Bede-xBede-xSkrevet 06/11-06 10:38 
I nogen spil kan det godt irritere lidt. Jeg kan huske at min hånd dækkede lidt for spillet i Yoshi's Touch & Go.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 06/11-06 11:39 
på den anden side. Det ER jo Zelda :-)
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 06/11-06 11:46, rettet 06/11-06 11:50 
Det kan man ikke argumentere imod :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 28/12-06 16:23 
Er nogen stødt på en dims, der gør det muligt at spille DS-spil på et tv? Eller er der en på vej?
happyEDhappyEDSkrevet 28/12-06 17:40 
Nej , men det ville da heller ikke være så prktisk i mange spil, hvor man skal "røre" ved det der er på skærmen..
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
jaesjaesSkrevet 28/12-06 17:44 
Klart, men en del spil giver mulighed for kun at bruge knapper.
KTCKTCSkrevet 28/12-06 22:57 
De eneste gange jeg har set at en DS er koblet til en ekstern udgang, har det været gennem et stik i bagenden af spillene, så jeg tror ikke umiddelbart man skal regne med noget...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig