X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

WiiiiiGA kabel?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 06/11-06 01:18, rettet 06/11-06 01:19 
Gå til det her link og kig på det billede der står ved teksten
[RVL-A-KD(JPN)]. Er det et VGA eller HDMI/DVI kabel vi ser? Hvis ja så bliver jeg glad =)

Link...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
59 emne(r).
« < 1 2

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 30/11-06 20:34 
Nogen der kender en side der har Component kablet?
Gerne en US da det i EU koster en mindre formue. Har prøvet VG+ men de havde ikke nogen. Plus hvornår er det lige der bliver krævet told på en pakke fra USA?
SqafemrSqafemrSkrevet 30/11-06 21:30, rettet 30/11-06 21:41 
Ok, tak for svaret KK.

Og til Greaseball.
Nu ved jeg ikke hvad du betragter som en mindre formue, men her kan du få et Component kablet til ca. 250kr. Det virker godt nok også lidt dyrt, men jeg tror det er normal prisen :)

Edit:

På Playasia.com kan du få det til knap 200kr inc. forsendelse. Og de lover en leveringstid på 5-10 dage, og det blive sat i handel d. 2. dec. Så hvis man er heldig får man sit kabel lige til tiden.

Gameplay - Component kablet
3of193of19Skrevet 30/11-06 21:48 
Greaseball>
Plus hvornår er det lige der bliver krævet told på en pakke fra USA?

På det sidste har jeg været heldig.
2x Phantasy Star Universe fra VG+ igennem med post uden told, Elite Beat Agents med post fra DVDBO igennem uden told, HD DVD drev med kurer fra VG+, ingen told (fuskeri fra VG+, pakke mærket som pris fra en konkurrence), Elite Beat Agents fra VG+ med post, checket af toldvæsenet, men ingen told, Zelda fra DVDBO med kurer, ingen told, Rayman fra VG+ med post, ingen told, Wii fra DVDBO (korrekt mærket) med kurer, ingen told.
GreaseballGreaseballSkrevet 30/11-06 21:50, rettet 30/11-06 21:55 
Tak for svaret Sqafemr. Hvad jeg mener som en mindre formue er at de tager 320,- i de fleste danske butikker også online. I US er prisen ca 170,-

3of19, ja VG+ fusker med mærkningen, intet nyt der :)Bare synd de ikke har Component kablet til Wii.
Elite Beat Agents fandt jeg sjovt nok lidt billigere på AxelMusic.dk.
JmogJmogSkrevet 30/11-06 22:27 
Jeg har lige bestilt mit component-kabel (og Jump Ultimate Stars til DS) på Playasia.

Da jeg var forbi EB forleden sagde de forresten at de tager 349 for componentkablet. Den pris kombineret med en ret sandsynlig mangel på det i DK var nok til at jeg straks bestilte hos Playasia.
SqafemrSqafemrSkrevet 30/11-06 22:37 
320-350kr for et kabel lyder godt nok af meget! Tror også bare jeg bestiller et fra playasia.

3of19:
Det var da helt utroligt alle de ting du har fået frit igennem tolden. Så må du da have fået din Wii til en meget fair pris. Ikke for at snage, men hvad er du kommet af med for den ialt?
3of193of19Skrevet 30/11-06 23:15 
Selve Wii'en med kurerforsendelse blev til 1750kr fra DVDBoxoffice.
GreaseballGreaseballSkrevet 01/12-06 00:22, rettet 01/12-06 00:28 
Jmog>
Jeg har lige bestilt mit component-kabel (og Jump Ultimate Stars til DS) på Playasia.

Da jeg var forbi EB forleden sagde de forresten at de tager 349 for componentkablet. Den pris kombineret med en ret sandsynlig mangel på det i DK var nok til at jeg straks bestilte hos Playasia.

Kiggede også på det kabel de har på Playasia og der står det er til den Japanske Wii, nu er der vel ingen chance for at Nintendo har lavet forskellige udgange alt efter hvilken reg. maskinen er fra?

Edit: Har lige fundet ud af der ingen forskel er, men man kan vel aldrig være for forsigtig ;)
HeroldHeroldSkrevet 01/12-06 00:41 
Hvad med controllers? Dem har de i US og Jap-udgaver. :) Der burde heller ikke være forskel, men man kan ikke være for forsigtig.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
59 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig