X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

VGA eller Component?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/11-06 02:37 
Hvad giver det bedste billede med min 360´er, har Component nu, men vil jo lige høre om VGA er bedre på 360´eren. :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 02/11-06 07:50 
På mit Samsung LCD HDTV syntes jeg VGA er klart bedre. Kræver dog en lille (5%) justering af farverne.
dchangdchangSkrevet 02/11-06 08:06 
På mit Samsung LCD syntes jeg faktisk at component er pænere. Men det er er vist en smagssag. VGA giver det rolige billede med lidt blødere farver, mens component giver "pang"-farver. Jeg bruger dog VGA alligvel, men kun fordi min dvd-afspiller bruger component-indgangen på fjernsynet.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 02/11-06 09:02 
Jeg er også på componentsiden.. men igen er det virkelig maginaler! det afgørende for mig er som dchang at min VGA port er optaget af noget andet (pc)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/11-06 14:24 
Jeg synes helt klart bedst om VGA.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Danny SallingDanny SallingSkrevet 21/11-06 23:22 
Har jeg forstået rigtigt at man med vga kører 480P fra start af, og mae component kun kører "op" til 576i fra start af?
Skal siges at min gamle xbox er pal, og når jeg bruger component, kan den kun kører i 480i eller 576i.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/11-06 01:38 
Jeg forstår slet intet af dit indlæg. Vil du gerne kunne bruge et VGA kabel til din gamle Xbox? Hvis ja, så kan det ikke lade sig gøre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig