X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii og Virtual Console PAL line-up


Svar
SephirothSephirothSkrevet 01/11-06 13:07, rettet 01/11-06 13:09 
Havde det ikke været for Zelda var der ikke meget at komme efter, men Virtual Console-titlerne er et godt plaster på såret.

The full Wii line-up (all released 08/12/06 unless stated) reads:

Nintendo
Wii Sports
The Legend Of Zelda: Twilight Princess
Wii Play

Activision
Call Of Duty 3
Marvel: Ultimate AllianceSe hele indlægget
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
391 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Svar
jaesjaesSkrevet 18/01-09 16:42, rettet 18/01-09 18:24 
Der er for nylig kommet en ny video fra tri-Crescendos RPG, Fragile, som udkommer i Japan i denne måned. Kryds fingrer for en engelsksproget udgivelse! Jeg synes i hvert fald det virker lovende.
http://www.youtube.com/watch?v=H9AjNZSTi84

Info hugget fra Nintendo World Report:

~ The theme of the game is exploring lonely and empty ruins while encountering things once in a while...
~ The Wiimote will be used to aim the flashlight while you move around
~ The game is set in a future world that "lost its light"...Most of the Earth population suddenly disappeared and the world is now obscured by a cold, evil fog...
~ Seto, the main character, travels this moonlight-bathed world in hope to find other human beings...
~ Your only tools will be your flashlight and your metal or wood tools, which can serve as weapons. With your flashlight you'll be able to dissipate the fog, and even interact with the environments, solve puzzles, and uncover enemies...
~ You can recover your HP by resting near a fire.
~ Attack with the A button. Apparently no Wiimote swinging action necessary...

EDIT: Jeg har fjernet det direkte link til tråden på Nintendo World Report, da det opfører sig underligt her i tråden. Desuden kommer der en sikkerhedsadvarsel i Internet Explorer. Kig i stedet evt. på Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fragile:_Farewell_Ruins_of_the_Moon
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/01-09 17:21 
jaes>
Der er for nylig kommet en ny video fra tri-Crescendos RPG, Fragile, som udkommer i Japan i denne måned.

Hva! Det havde jeg ikke fanget. Så tidligt? Men hvor er EU udgaven af Fatal Frame? Hvis det ikke kommer er chancerne for Fragile i vesten da ikke super gode.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/01-09 00:19 
Den 6/2 i EU lyder det til. Crap der kommer meget guf til Wii i år.

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KamekKamekSkrevet 04/02-09 18:59, rettet 04/02-09 19:05 
Endnu et nyt retro-spil - denne gang fra Sega. Håber det udkommer uden for Japan :-)

EDIT: Fejl 40 rettet ;-)

Pole's Big Adventure
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
nerosnerosSkrevet 04/02-09 19:03 
Fejl 40.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-09 19:22 
Gad vide hvad der har været inspiration for det?
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 04/02-09 19:27 
Haha ja den er svær?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-09 19:29 
Jeg synes det ser godt ud. Hvad sker der med ham 4:15 i videoen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 04/02-09 19:52 
Hans hoved eksploderer o_O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 04/02-09 19:53 
Haha, hvor er det sært. Jeg tvivler på at det kommer uden for Japan, da det er kommentarerne, der skulle være det "fede".
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 04/02-09 19:54 
Totalt splatter! Den kaktus er syg!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 04/02-09 20:21 
Er kommentarerne da en del af spillet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 04/02-09 22:29 
Det lader det til, ja.

"Sega has released an almost indescribably bizarre game for WiiWare in Japan today called Pole's Big Adventure. It's a parody of 8-bit games -- as you play through the game's stages, all kinds of ridiculous things happen, with a comedian cracking jokes about it all."

Herfra
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/05-10 17:55, rettet 22/05-10 17:56 
Chrono>
Sin & Punishment er temmelig godt!

Fik endelig hentet det på VC som "opvarmning" til 2'eren (var planen at købe det til N64 for flere år siden, men nåede aldrig så langt). Har lidt svært ved at vænne mig til styringen. Bruger GCN-controller og startede med at strafe via styrekrydset, men synes den lille størrelse og trykmodstanden gør det mindre optimalt at bruge i det her spil. Jeg brugte så en times tid i træningsdelen på at blive vant til styringstype A, B eller C. Jeg har det åbenbart bedst med A og strafer nu med Y/X-knapperne og hopper med højre trigger. Det er stadig temmelig kluntet.

Gør det en stor forskel at spille med en N64-controller, og findes der en N64-adapter til Wii?

Er Wiis Classic-controller bedre til her spil end GCN-controller?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RuneSPRuneSPSkrevet 08/06-10 13:00 
Findes The Lost Vikings ikke til VC? Synes ikke jeg kan finde noget om det :( ville ellers være perfekt
SumezSumezSkrevet 08/06-10 13:07 
Nej det er det ikke, men der findes en fin genudgivelse af spillet til GBA, med ekstra (temmelig udfordrende) baner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 10/12-13 17:32 
The Legend of Zelda: A Link to the Past kommer på torsdag til Wii U VC.
http://www.eurogamer.net/articles/2013-12-09-a-link-to-the-past-awakens-on-the-wii-u-eshop
WehnerWehnerSkrevet 20/09-14 15:09 
Kører virtual console-butikken stadig til Wii? Der er separate shops til Wii og Wii U, ikke?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Le RoofLe RoofSkrevet 20/09-14 15:22, rettet 20/09-14 15:24 
Wii shoppen kører stadig. Det er "kun" online dele i diverse spil som er taget offline.

EDIT: ja Wii shop og eShop er seperat fra hinanden.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
WehnerWehnerSkrevet 20/09-14 16:00 
Cool. Der ligger jo nogle perler, så jeg tror, jeg skal have fundet min Wii frem og sat til og så lige hentet det vigtigste. Kan man tage backup af spillene - for de er låst til konsollen ikke?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 20/09-14 16:05 
Nej. Du er fucked hvis maskinen går i stykker eller du sælger den.
WehnerWehnerSkrevet 20/09-14 16:17 
Jeg må bare lege, at det er cartidges, jeg køber.

Bonusspørgsmål, nu vi er i gang: Jeg kan sagtens lede selv, men der skulle vel ikke være nogen her, der tilfældigvis kender et sted, hvor de sælger classic controller og component-kabel (det er bedste tilslutning, ikke?) til en god pris?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Le RoofLe RoofSkrevet 20/09-14 16:19 
Hvis du har en Wii U kan du overføre det hele til den, men det ændrer ikke på at det hele så er låst til Wii U'en i stedet. Som Jmog siger så er du på stadig på røven hvis den pågældende maskine går i stykker.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Le RoofLe RoofSkrevet 20/09-14 16:21, rettet 20/09-14 16:22 
Elgiganten har Classic Controller til Wii for 99 kr.
Med lidt held så sender de stadig en Pro udgave istedet? :P

Wii Classic Controller Black Edition
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
HankyHankySkrevet 20/09-14 19:40 
Det er ikke mere end et års tid siden, at ElGiganten havde Pro-udgaven til 29 kr :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 14/04-15 14:57, rettet 14/04-15 15:35 
Seeent svar... Under en oprydning i mit ene konsolskab fandt jeg lige en Controller Pro i æske. Helt sikkert købt til 29,- i Elgiganten og derefter totalt glemt :)

Edit: Og ikke mindre end tre forseglede Cammy-fightpads til Xbox 360 :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 14/04-15 15:09, rettet 14/04-15 15:09 
Haha, samme her. Både den og en Circle Pad Pro til 3DS :P
Lidt ærgerligt at de [Classic Controller Pro] ikke dur til Wii U som standard.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 14/04-15 15:12 
Jeg skal snart en lille tur til London. Derovre må jeg købe et billigt componentkabel til min Wii, og så kan den blive sat til, når jeg kommer hjem igen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OdinOdinSkrevet 14/04-15 15:14 
Wehner: Hvis det ikke ligefrem er en controller du har savnet, køber jeg den meget gerne af dig.
WehnerWehnerSkrevet 14/04-15 15:34 
Jeg må hellere beholde den, indtil jeg har fået set, om Wii-shoppen har noget at byde på. Jeg mindes, at Wonder Boy: Dragon's Trap findes der, og det er det sidste spil i serien, jeg mangler at spille, så jeg kunne godt tænkes at få brug for den selv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 21/04-15 21:22 
Jeg fandt et brugt, originalt component-kabel til £8 i London, så nu kom jeg et skridt tættere på rent faktisk at sætte Wii'en til.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 22/04-15 00:07 
Ja, Dragon's Trap er et lækkert spil, nemt i top 5 af Master System titler.
SumezSumezSkrevet 22/04-15 00:17 
Og nok også i top 15 af PC Engine titler :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 22/04-15 00:26 
Hvad så på GameGear? :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 22/04-15 00:30 
Top 1? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 22/04-15 03:08 
hmm, GameGear har Shining Force Gaiden trilogien...
WehnerWehnerSkrevet 23/04-15 16:59 
Nå, det viste sig, at det var et compositekabel, han havde givet mig i butikken derovre, men jeg prøvede nu at sætte maskinen til i dag alligevel. Når jeg sætter den til at søge efter trådløs forbindelse, finder den alle naboernes Stofanet med de fine xxxxx11xxxxx22xxxxx-navne, men den finder ikke mit trådløse, der ellers fungerer upåklageligt på både iPad og iPhone.

Mit trådløse kommer fra den ZyXel-router, som Fullrate gav mig mig, og det har ikke drillet før overhovedet. Er der noget specifikt, man skal være opmærksom på? Kunne det måske være noget med sikkerhedsindstillingerne?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/04-15 17:10 
Ja du skal vælge den ældste og mest primitive sikkerhed før Wii'en kan følge med :)

På min Fullrate ZyXEL-router skal jeg vælge Basic security og Static WEP. Håber det hjælper :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 23/04-15 17:11 
Jeg tænkte det næsten nok. Melder tilbage, når det er testet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 23/04-15 17:24, rettet 23/04-15 18:10 
Det hjalp, da jeg også satte den op manuelt, så nu er Wii'en ved at opdatere. Der er første gang nogensinde.

EDIT: Det gik helt smertefrit, og nu kan jeg komme på shoppen. Så må jeg få kigget på, hvad jeg skal have.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 29/04-15 17:02 
Sparer man penge ved at købe Nintendo-points på nettet i stil med, hvad man gjorde på Xbox 360 for nogle år siden, eller kan man lige så godt bare betale med visakort?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
391 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig