X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii og Virtual Console PAL line-up


Svar
SephirothSephirothSkrevet 01/11-06 13:07, rettet 01/11-06 13:09 
Havde det ikke været for Zelda var der ikke meget at komme efter, men Virtual Console-titlerne er et godt plaster på såret.

The full Wii line-up (all released 08/12/06 unless stated) reads:

Nintendo
Wii Sports
The Legend Of Zelda: Twilight Princess
Wii Play

Activision
Call Of Duty 3
Marvel: Ultimate AllianceSe hele indlægget
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
391 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 06/11-06 21:14 
Det kaldes at holde sit løfte. ;) Jeg mindes at have set en hel del piveri, hver gang et spil er blevet fjernet fra en platform til fordel for en anden, og jeg tror også godt vi kan finde de første 20 tråde med emner, der handler om de store firmaers løftebrud.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 10/11-06 08:36 
Det bliver bedre og bedre... Nu understøtter N64-spil ikke længere rumble :(

CVG - ingen rumble i VC-spil
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/06-07 18:15 
Jeg vil virkelig gerne elske Wii-shop channel. Den tilbyder mig god information og spændende titler, som jeg på grund af min unge alder, aldrig har prøvet kræfter med. Men hvorfor i alverden tager det omkring 5 min. bare at komme ind på kanalen, og minutter at skifte mellem de forskellige sider? Det er da uudholdeligt, for ikke at sige ekstremt prøvende for ens tålmodighed. XBLA kører uden problemer, så det kan ikke være min forbindelse. Oplever andre samme problem?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BobbeBobbeSkrevet 02/06-07 18:18, rettet 02/06-07 18:18 
Det er fordi at Wii-Shop Channel ikke cacher, som XBLA gør.
Spiller nu: Wii
happyEDhappyEDSkrevet 02/06-07 18:26 
Det går helt sikker længere tid end på LIVE.
Men har slet ikke de probler med at det tager minutter om at skifte side.

Det tager vel ti sekunnder ved mig
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/06-07 23:51, rettet 02/06-07 23:56 
Hmmm den blev bedre efter et par genstart, hvor jeg ikke engang kunne komme ind i shoppen. Men standard effektiviteten jeg oplever er godt nok ikke god, denne gang var en af de bedre oplevelser - mon serveren tildeler en båndbredde alt efter hvor mange Wii-points man har? :)

Edit: Det blev til Actraiser, F-Zero, Ristar, Super Ghouls and Ghosts, Legend of Mystical Ninja og Story of Thor - en god lille håndfuld at forlyste sig med her i eksamensperioden.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
QQSkrevet 03/06-07 00:43, rettet 03/06-07 00:44 
Har du nogen trådløse sendere i nærheden af din Wii?

Jeg har et Logitech Z-5450 5.1 surround system, med trådløse baghøjtalere. Når min Wii står omkring 20 cm fra senderen til baghøjtalerne, fungerer Wii'ens trådløse net næsten ikke. Jeg er altid nødt til at slukke for surroundsystemet når jeg skal logge på Wii Shop Channel, medmindre de er placeret min. 50 cm fra hinanden. Når jeg så er kommet ind i Shop Channel, kan jeg dog godt tænde for surround systemet igen.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/06-07 12:22 
Jeg har den trådede løsning af samme system, og der er ikke andre trådløse enheder i nærheden af Wii'en, udover 360'eren, som er til reperation i øjeblikket ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CoreCoreSkrevet 13/07-07 10:40 
Paper Mario skulle efter sigende dukke op på Virtual Console idag, men jeg kan ikke selv få forbindelse (af ukendte årsager), så jeg har ikke tjekket det.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dpldplSkrevet 13/07-07 11:06 
Tjekket det da jeg stod op. Jep Paper mario er på VC nu.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
fumfumSkrevet 13/07-07 11:28 
Damn den må jeg have.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/07-07 12:16 
Fedt så ved jeg hvad jeg skal få tiden til at gå med indtil min Xbox 360 dukker op - venter nu snart på niende uge :S

Nogen der ved om vi snart får Turrican? Jeg havde håbet på at det var med i denne opdatering.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 13/07-07 12:38 
Det var godt nok en glædelig overraskelse! Nu skal jeg bare have mig en classic controller :S Hvor er de billigst?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
fumfumSkrevet 13/07-07 12:46 
EBgames har tilsyneladende tilbud på dem. Kan ikke lige huske prisen, men det var -25%
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/07-07 12:49 
Kan man ikke spille med GC controller?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dpldplSkrevet 13/07-07 13:00 
Jo. Mener det var GC og classic controller man kunne bruge.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
fumfumSkrevet 13/07-07 13:05 
Men man kan jo ikke trådløse med en gc-controller.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
dpldplSkrevet 13/07-07 13:07 
wavebird (eller hvad den nu hed) :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 13/07-07 13:11 
SeventhSun>
Kan man ikke spille med GC controller?

Ok, lidt sjovt når man ikke kan spille SNES spil med en GC controller.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
IqonIqonSkrevet 13/07-07 14:25 
Jeg kan da ellers spille Super Ghouls 'n Ghosts med en GC-controller.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
WikzoWikzoSkrevet 13/07-07 18:32 
Har spillet en halv times Paper Mario; det er rigtig fedt og ligner The Thousand-Year Door rigtig meget både visuelt og gamplay mæssigt :)
Zzap!Zzap!Skrevet 14/07-07 11:46, rettet 14/07-07 15:24 
Eller også er det omvendt? ;)
Efter den første times spil må jeg sige at spillet er lidt dårligt til at præsentere sig selv spilmæssig. Starten er utrolig liniær og ventetiderne med animationerne og introer/outroer i kampene er som altid i JRPGer, super irriterende (hvis de kunne skæres væk er jeg sikker på at mange flere ville spille RPGer, turbaserede og random encounters eller ej).
Musikken er indtil videre heller ikke noget at skrive hjem om overhovedet, lige bortset fra et af kamptemaerne (det er jeg har hørt fra det originale Super Mario RPG er klasser bedre).
Jeg fortsætter dog alligevel da der er en vis charme i karakterene, stemningen og grafikken, som tyder på at det kunne blive bedre senere.
Bare synd at så mange måske har fået bekræftet deres værste mistanker/fordomme om RPGer og ikke har givet spillet en chance mere.
Born to kill space
Zzap!Zzap!Skrevet 16/07-07 14:31 
Jeg trækker næsten al min kritik tilbage. Det er et superbt spil.
Men jeg er stadig ikke uden visse ambivalente følelser.

Kampene er sjove fordi der er indført et action element i dem, hvis ikke det havde været med, havde det været dødens pølse, at skulle igennem kamp på kamp med relativt ens fjender.

Man kan ikke lade være med at tænke på, om det virkelig havde været nødvendigt med al den stafage og stillen op, for en så hyppigt forekommende event i spillet som kampe.
Det eneste der får det til at "fortjene" betegnelsen RGP er de turbaserede menu drevne kampe og "party" systemet. Havde det virkelig været nødvendigt at følge de gamle traditioner "for the sake of it"?
Vi får at se til september.

Spillet er stadig meget lineær (efter 5-6 timers spil), med kun nogle få side-"quests" og hemmeligheder til at bryde fra den rette linie.

Musikken er da absolut til at holde ud at høre på og hyggelig nok, men der meget langt mellem de medrivende stykker, hvor man virkelig nyder den.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 16/07-07 14:57 
Har du spillet Super Mario RPG eller M&L spillene?
Det burde du, de er virkelig geniale spil, og selvom Mario RPG er mere RPG end de efterfølgene (både Paper Mario og M&L), lægger det på mange måder grunden for indførelsen af actionfyldt gameplay i et RPG-spil, udført meget mere succesfuldt end man dengang skulle have troet muligt.

Jeg foretrækker iøvrigt klart det første M&L fremfor toeren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/07-07 11:33 
Er det i denne tråd vi følger nyheder på Virtual Console a la "Nyt i Playstation Store" og "Nyt på Xbox Live"?
Anyways, jeg har problemer med finde pålidelige kilder til Europa-udgivelserne. Jeg kan jo f.eks. tydeligt læse mig frem til at Shinning Force, Devils Crush og Kirbys Dream Course udkommer i denne uge... i USA, men er det de samme titler i Europa?
rapsacrapsacSkrevet 07/08-07 11:55 
Ny update til maskinen, umiddelbart er det "kun" VC-channel der har fået nyt layout.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
SumezSumezSkrevet 07/08-07 12:22 
Hvor er det nye layout helt præcist?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
rapsacrapsacSkrevet 07/08-07 13:01 
der hvor du køber dine vc-spil
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
SumezSumezSkrevet 07/08-07 13:02 
Er det kommet i dag? For jeg var inde og købe i går, og der så det ud som det plejede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
rapsacrapsacSkrevet 07/08-07 13:11 
her til morgen, første gang jeg prøvede at logge på fryste min wii, den eneste måde at slukke den på var ved at hive strømstikket ud rent fysisk. En halv time senere prøvede jeg igen og så kom meddelsen om en opdatering til maskinen.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
QQSkrevet 07/08-07 19:01 
Jeg tror nu updaten indeholder mere end bare en opdatering af Virtual Console designet, hvilket i sig selv ikke er særlig meget ændret. Hovedmenuen har dog fået et par ændringer, bl.a. i form af et ur. Derudover har jeg spottet nogen enkelte småændringer hist og pist. Men inde under Wii Settings kan jeg se at min Firmware version nu er 3.0E, hvor den før var 2.2E, hvilket tyder på at der har været nogen mere markante ændringer, som måske ikke lige kan ses visuelt. Så vidt jeg husker, var 2.0E den opdatering man kunne hente allerede ved launch.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
QQSkrevet 07/08-07 19:04 
Mere om opdateringen her

Link...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
ElgenElgenSkrevet 07/08-07 20:24 
Fra linket:

----------------8><-----------------
When checking contacts in the Address book you can press A+B together to move entries.
----------------8><-----------------

Ahhh, det var de længe om.... -det står faktisk i manualen at man kan, men jeg har aldrig kunnet få den til at gøre det; og det har irriteret mig grænseløst!!!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Zzap!Zzap!Skrevet 08/08-07 09:22 
Der er også tilføjet USB keyboard support og hurtigere reload efter at man går ud af en kanal. :D
Jeg er dog lidt loren ved udseendet på uret...
Born to kill space
BeanoBeanoSkrevet 08/08-07 11:09 
Den nye update skulle også blokere brug af Freeloader på maskinen :( :( :(

"Wii Update Braking Freeloaders"
QQSkrevet 08/08-07 14:47 
Det var jo bare et spørgsmål om tid før det skulle ske. Godt jeg beholdte min Gamecube og dertil hørende component kabel :P
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KalicolaKalicolaSkrevet 10/08-07 08:44, rettet 10/08-07 12:48 
idag skulle der eftersigende komme:

Breath of Fire II
Volleyball
Air Zonk
Bloody Wolf
China Warrior
Dragon Spirit

Kilde
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/08-07 08:54 
Kilde?
ChronoChronoSkrevet 10/08-07 09:31, rettet 10/08-07 09:31 
Sejt med Breath of Fire II - det er faktisk et ganske godt RPG, som mange nok har glemt pga. de eftersigende halvdårlige efterfølgere.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 10/08-07 11:31, rettet 10/08-07 11:31 
Jeg har prøvet at spille det igennem to gange, men er aldrig kommet igennem det, fordi det virkelig er trægt. Men har samtidig en fascinerende historie. Når jeg tænker over det, har jeg faktisk aldrig gennemført nogen af mine BoF spil...

Kan være man skulle give det et forsøg igen.
(og faktisk synes jeg at 4'eren og 5'eren er ret gode spil)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 10/08-07 12:49 
Jeg har aldrig prøvet et BoF spil, men at drømme ud fra billeder har det en vis charme.

Er 2'eren værd at købe og spille igennem?
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/08-07 13:05 
Og det er ikke kun USA eller Australien? Hmmm..
SumezSumezSkrevet 10/08-07 14:25 
Darknon>
Er 2'eren værd at købe og spille igennem?

Til VC-pris, helt klart. Men der er masser af andre fantastiske spil på VC også :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 10/08-07 14:52 
Vis nogen har en US maskine kan man hente 2 metriod prime trailer fra wiiware. (2 mere på mandag)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KalicolaKalicolaSkrevet 10/08-07 17:54 
sumez: ja det ved jeg.. Jeg har ikke tal på hvor mange vc spil jeg efterhånden har købt :-)
For The Love Of The Game
QQSkrevet 10/08-07 22:26, rettet 10/08-07 22:28 
dpl>
Vis nogen har en US maskine kan man hente 2 metriod prime trailer fra wiiware. (2 mere på mandag)


Nogen har filmet det...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KalicolaKalicolaSkrevet 12/08-07 11:00 
Det skal lige tilføjes at den nye update ødelægger shoppen hvis man sådan en usb adapter. Men får bare en fejl når man vil ind i shoppen, hvilket betyder at man ikke kan bruge shoppen før de får fixet problemet. Jeg har læst om det på nettet, alle med usb lan adapter har problemet, inklusiv mig selv.
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 12/08-07 14:45 
Jeg havde da ingen problemmer med min Wii. Som kører over en USB lan adapter :S
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KalicolaKalicolaSkrevet 14/08-07 19:55 
Der har netop lige været en lille bitte update, og nu virker shoppen sjovt nok igen :) Sådan nintendo, handling, det kan vi li :-)
For The Love Of The Game
rapsacrapsacSkrevet 17/08-07 11:11 
Så er bland andet Wave Race 64 oppe, og det er lige så underholdende som jeg husker det- og kort:-(

Hvis jeg ikke tager meget fejl er det også blevet optimeret med hensyn til borders og hastighed.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
391 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig